דרכים להתמודד עם התסכול שבבריחת שתן



כל אחד שמתמודד עם בריחת שתן בשלב הראשוני מגיע למצב של תסכול רב, מדובר על חוויה מאוד לא נעימה שגורמת תסכול לא רק לזה החווה את בריחת השתן אלא גם למי שנמצא יחד איתו וצריך לסעוד אותו ולסייע.
למרות שהיום הרפואה המתקדמת מציעה המון פתרונות לא תמיד היא מצליחה למנוע את התופעה ועדיין רבים חווים בריחת שתן גם בגילאים יחסית צעירים

freepik

הדרכים היעלות ביותר להתמודד עם התסכול

בשביל להתמודד עם הבעיה, צריכים להבין שהתסכול נובע לפני הכל מהמבוכה, בדרך כלל בריחת שתן לא מגיעה לבד, היא מגיעה בגלל בעיה רפואית אחרת או מצב רפואי שבריחת השתן היא חלק ממנו. כל התסמינים האלו יחד גורמים להעמקת התסכול, ככל שנמנע תסמינים כאלו ככה גם נצליח לגורם להורדת התסכול.

בחירת המוצר המתאים

ברגע שבוחרים את מוצר הספיגה הנכון, אפשר להוריד את התסכול, במקום ליצור תסכול נוסף של חוסר נוחות בשימוש. הדבר החשוב ביותר בבחירת חיתולים למבוגרים מידות נכונות הן ללא ספק הצעד הראשון, מידה לא נכונה עלולה לגרום לתסכול נוסף, אם זאת מידה גדולה שיכול לדלוף ממנה שתן החוצה או בריחת צואה, או לחילופין חוסר נוחות בתנועה שיכולה להיגרם בגלל הסרבול שנוצר.
בחירת המוצר הנכון לא מסתיימת רק בהתאמת המידה, אלא כמובן גם במוצר עצמו, אם מדובר על בריחת שתן קלה אפשר להסתפק בפדים ולא מיד לרוץ ולהשתמש בחיתולים.

תרגול שלפוחית השתן

יש מספר דרכים לתרגל את שלפוחית השתן שאלו יכולים למנוע בריחות שתן, ביצוע תרגילים של שרירי האגן, שינוי קל בתפריט התזונה והימנעות ממשקאות שגורים ליציאת שתן מוגברת או אכילת מאכלים חריפים שמעילים את הקיבה וגורמים לפעולות מעיים מוגברות, אימון השלפוחית ע"י תרגילי התאפקות קצרים.

טיפול רפואי מקצועי

לצורך טיפול בבריחת שתן ישנם מספר טיפולים מתקדמים לא פולשניים שאלו יכולים לשקם את מצב שלפוחית השתן ולהוריד את כמויות בריחות השתן.
בכדי לבחור את הטיפול הרפואי המתאים והטוב ביותר, מומלץ להתייעץ עם רופא ולבדוק ממה נובעת בריחת השתן ואיך ניתן להתמודד ולטפל בבעיה, ייעוץ רפואי מקצועי יכול לפתור את הבעיה באופן מוחלט.

לא לוותר על פעילות

בגלל בריחת שתן הנובעת מתוך לחץ או מאמץ, רבים נוטים לוותר על פעילות גופנית שהם רגילים אליה רק מהפחד שמא יחוו בריחת שתן וחושבים על המבוכה שבדבר.
חשוב להמשיך ולהפקיד על הפעילויות אותם ביצעתם עד עכשיו, ברגע שהפעילויות השגרתיות ייעצרו התסכול רק יגבר בגלל תחושה של הערכה עצמית נמוכה.
אפשר להתאים את סוג הפעילות הגופנית לכזאת שלא תגרום לחץ מוגבר שיכול לגרום לבריחת שתן, בנוסף ביצוע של תרגילים המחזקים את שרירי האגן כחלק מהפעילות הגופנית יכולים להיות הפתרון הטוב ביותר.

המאמר באדיבות עידן הספיגה החברה המובילה בישראל לשיווק ישיר של מוצרי ספיגה מתקדמים למבוגרים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה