דרכים למציאת המשרה המושלמת



אחד הפרויקטים הכי גדולים שכל אדם עובר במהלך חייו, הוא ללא ספק מציאת מקום עבודה, בטח כאשר מדובר במקום עבודה אשר מכבד את הכישורים והמקצועיות שהוא מביא עמו למשרה. חיפוש עבודה, הינו תהליך אשר מהר מאוד יכול להפוך למייאש ככל שעוברים הימים מבלי למצוא עבודה. על מנת שתהליך חיפוש עבודה יהפוך ליעיל ואפקטיבי ולא יימשך זמן רב, חשוב שתהיה התאמה בין דרישות התפקיד, לבין קו"ח של המועמדים. ככל שההתאמה תהיה גבוהה, יותר כך סיכויי הקבלה יהיו גדולים יותר וזאת המטרה המרכזית, כאשר אנו מתחילים בתהליך חיפוש עבודה. ישנן חברות רבות אשר מסייעות במציאת עבודה, אך אחד היתרונות הגדולים של Mployהוא לעשות עבורכם את כל העבודה ולסנן עבורכם עשרות אלפי משרות, אשר מתקבלות מידי יום ולהעביר אליכם רק את המשרות המתאימות ביותר עבורכם על מנת ליצור את ההתאמה הגבוהה ביותר ביניכם לבין המשרה המוצעת ומשם הדרך למציאת עבודה תהיה קצרה, יעילה ואיכותית.

קרדי תמונה FREEPIK

אפליקציה מהפכנית לחיפוש משרות

אחת המטרות שהצבנו לעצמנו בחברת ,Mploy היא להפוך את תהליך חיפוש העבודה לידידותי ונגיש לסביבה, כך שלא משנה היכן אתם נמצאים, תמיד תוכלו להיות מעודכנים במשרות חדשות שפורסמו ויכולות להיות מאוד אטרקטיביות עבורכם. אחת הדרכים להנגיש את את תהליך החיפוש אחר המשרה המושלמת, היא באמצעות אפליקציה ייחודית אשר פותחה במיוחד עבורכם כך שתוכלו לצפות בכל המשרות הרלוונטיות עבורכם בכל מקום שתהיו ואף תוכלו להעביר בלחיצת כפתור באפליקציה, את קורות החיים שלכם הישר למפרסם המשרה ובהחלט מדובר בחדשנות בכל הקשור למודעות דרושים ושליחת קורות חיים. האפליקציה של Mploy היא בדיוק מה שכל מועמדים לתפקיד מחפשים כאשר הם מתחילים לחפש עבודה. כבר לא צריכים להיות ליד מחשב ולהיכנס לפורטלים לחיפוש עבודה, מהיום ישנה אפליקציה ייעודית אשר מאגדת בתוכה את כל המשרות האפשריות ומעדכנת מידי שלוש שעות את רשימת המשרות, כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שבכל תהליך החיפוש עבודה, אתם הכי מעודכנים שיש ושום משרה שמפורסמת לא תיעלם לכם מתחת לרדאר וכך תשפרו את הסיכויים למציאת משרה איכותית ובהקדם האפשרי.

עליה בביקוש לעבודה מהבית

תקופת הקורונה הובילה למעבר אל עבודה מהבית. יותר ויותר מעסיקים העבירו את הפעילות שלהם לסביבה הביתית, תוך פיקוח מתמיד אחר ביצועי העובדים על מנת שתהליך העבודה וההגעה ליעדים לא יפגעו. במהלך תקופת הקורונה, עסקים רבים נאלצו לסגור את שעריהם כאשר חלק גדול מאוד מהם נסגרו לצמיתות וחלק העבירו את הפעילות שלהם לעבודה מהבית. חברת Mploy בנתה עבורכם מאגר איכותי של משרות לעבודה מהבית, כאשר מדובר לרוב במשרות הייטק, אדמיניסטרציה, תוכנה, מכירות, שיווק ועוד מגוון משרות אשר מאופיינות בעבודה מול מחשב או ביצירת קשר עם לקוחות, בין אם מדובר בטלמרקטינג, טלמיטינג, שירות לקוחות וכדומה. כל שתצטרכו לעשות הוא להיכנס אל הפורטל האיכותי לחיפוש עבודה של ,Mploy או לאפליקציה החדשנית ולהיכנס לקטגוריה של עבודה מבית ולהיחשף למגוון רחב מאוד של משרות אשר יכולות להתאים עבורכם.

שדרוג ועדכון קורות חיים

כאשר מעוניינים בתהליך חיפוש עבודה, חשוב מאוד לעדכן את קורות החיים שלכם ולסדר אותם כך שישווקו אתכם באופן היעיל והאיכותי ביותר ויגרמו למי שיקרא אותם, לא לשכוח אתכם ולהעדיף אתכם למשרה על פני מועמד אחר. חשוב מאוד להראות בקורות החיים כמה שאתם מתאימים לתפקיד ועונים על הגדרות התפקיד שמפרסם המשרה ציין במודעת הדרושים. דבר נוסף ומאוד חשוב, הוא לכתוב את קורות החיים בצורה רהוטה ועניינית ולא באופן מסורבל, אשר יצור רושם מוטעה לגביכם ויהפוך את המועמדות שלכם ללא רלוונטית עוד בטרם הכירו אתכם לעומק. קורות החיים הם כרטיס הביקור שלכם, הם הרושם הראשוני כלפיכם ולכן עליכם לעדכן, לשפר ולהפוך אותם לבלתי נשכחים בעיני המעסיק.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה