חשוב להעלות את המורל העבודה היומיומית במשרד היא לא באמת פשוטה – נוסף על כך שהיא דורשת יכולות מחשבה מעמיקות היא דורשת ריכוז, משמעת עצמי ויכולת לשבת על הכיסא במשך שעות ארוכות. העבודה בקלות יכולה להיהפך לשוחקת ומעייפת וכיוצא בזאת להביא לכך שהעובדים שלנו לא רק יהיו לא יעילים, אלא יחוו רגשות לא נעימים שיעיקו עליהם. ולכן, חשוב להראות מידי פעם את ההערכה העמוקה שאנחנו חשים כלפי העובדים המסורים שלנו – האמונה שלנו בהם והעובדה שאנחנו שם בשבילם לכל דבר ועניין.

דרכים מפתיעות ומיוחדות לפנק את עובדי החברה שלכם



חשוב להעלות את המורל
העבודה היומיומית במשרד היא לא באמת פשוטה – נוסף על כך שהיא דורשת יכולות מחשבה מעמיקות היא דורשת ריכוז, משמעת עצמי ויכולת לשבת על הכיסא במשך שעות ארוכות. העבודה בקלות יכולה להיהפך לשוחקת ומעייפת וכיוצא בזאת להביא לכך שהעובדים שלנו לא רק יהיו לא יעילים, אלא יחוו רגשות לא נעימים שיעיקו עליהם. ולכן, חשוב להראות מידי פעם את ההערכה העמוקה שאנחנו חשים כלפי העובדים המסורים שלנו – האמונה שלנו בהם והעובדה שאנחנו שם בשבילם לכל דבר ועניין.

קרדיט: FREEPIK

בשביל לעזור לכם למצוא את הדרך הנכונה ביותר להוקיר תודה לעובדים שלכם ריכזנו עבורכם כמה רעיונות מהם תוכלו לשאוב השראה. תשמרו על ראש פתוח, תקחו בחשבון את האישיות של החברה ושל העובדים המסורים שלכם ותמצאו את המחווה האישית ביותר. בהצלחה!

בקבוק משקה יוקרתי
בתכלס, אין דבר שמקרב יותר בין אנשים ממשקה אלכהולי. דרך מופלאה לפנק את עובדי החברה שלכם תהיה כמובן להפתיע אותם בבקבוק משקה אלכהולי מפנק בעיצוב אישי – יכול להיות מדובר בבקבוק יין או בבקבוק וויסקי מפנק, הכל תלוי בכם. באמצעות טכניקת חריטה על זכוכית ניתן להפוך את בקבוק המשקה החריף לאלגנטי יותר, יפה וכמובן – אישי. את הבקבוק תוכלי לקשט בהקדשה, ציטוט מעורר השראה או משפט שאתם אוהבים לומר במשרד. בתי עסק רבים, בינהם חלום חרוט מציעים למכירה מגוון בקבוקי משקה בעיצוב חריטה אישי. עצבו את בקבוק המשקה המושלם בקישור הבא – engravedream.com.

טיול בחיק הטבע
אם אתם רוצים לשבור את השגרה קצת, יכול להיות ששווה לכם לצאת לטיול ביחד עם כל עובדי החברה. תוכלו לפקוד את חוף הים, להנות מתצפית יפהיפיה או לחילופין להחליט ללכת בגדול ולצעוד במסלול אתגרי. טיול זאת הזדמנות מצוינת לגבש את עובדי החברה, לדאוג שהאווירה בחברה היא ידידותית ונעימה ולשאת דברים שיגרמו לעובדים להרגיש נאהבים ומוערכים.

את הטיול תוכלו לארגן ביחד עם עובדי החברה או להגדיל ראש ולהפוך אותו להפתעה מגניבה. רק אל תשכחו לדאוג למים ואוכל מפנק שיהפוך את האווירה לכיפית עוד יותר.

קופון לחופשה זוגית
לחופשה ללא ספק יש את היכולת למלא אותנו בכוחות לקראת המשך העבודה המאומצת. דרך מיוחדת לפנק את עובדי החברה שלכם תהיה כמובן להפתיע אותם בקופון לחופשה זוגית, שיאפשר להם קצת להתרענן. תפנקו אותם בשני לילות באילת, לילה מהנה בצימר יוקרתי בצפון ואפילו בחופשת סקי בחרמון. מדובר בהשקעה כספית משמעותית אבל בתכלס, את המבט המרוצה שיהיה להם כשהם יחזרו לעבודה אחרי החופשה המהנה לא יהיה אפשר להחליף בשום דבר אחר.

שובר מתנה
אחת הדרכים הטובות ביותר להפתיע את עובדי החברה שלכם, תהיה פשוט לתת להם לבחור את הפינוק לבד. כיום חברות רבות מציעות שוברי מתנה שתקפים למגוון אדיר של חנויות ובתי רשת – החל מסופרים וחנויות נוחות ועד לחנויות אלקטרוניקה, ביגוד וסוכנויות נסיעות. חפשו את שובר המתנה העשיר ביותר באפשרויות, המפנק ביותר והיוקרתי ביותר ותפתיעו את העובדים שלכם במתנה שהם יוכלו לבחור לגמרי לבד!

תשמרו על אווירה טובה ביומיום
את המתנות הגדולות כנראה שתשמרו למאורעות חגיגיים כמו חג, או יום הולדת של עובד אהוב, אבל האמת היא שחשוב לשמור על אווירה טובה במשרד בכל ימות השנה. תצחקו עם העובדים שלכם, תזכרו להגיד להם תודה על הדברים הקטנים ותשמרו על תחושה חברית. רק ככה תוכלו להיות מגובשים ולהגיע למטרה שהצבתם לכם. בהצלחה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה