ד"ר רוני אמיד אסתטיקה דנטלית



רובנו רגילים לפנות אל רופא השיניים כשמופיעים אצלנו כאבים בשיניים, כשנדרש לנו שתל, או כשיש דלקת באזור החניכיים. עם זאת, רופאי שיניים לא מטפלים רק בנזקים כאלו שיכולים לסכן את בריאות השן והחניכיים. לא מעט אנשים מרגישים לא בנוח עם מראה השיניים שלהם ומחליטים לפנות אל מרפאה לטיפולים אסתטיים של השן – בדיוק כמו זו של ד"ר רוני אמיד.

קרדיט לתמונות PIXABAY

רפואת שיניים אסתטית

כולנו מכירים את תחום רפואת השיניים. בעוד שכאשר מתחיל לכאוב לנו איבר מסוים, כמו הבטן, הראש או הכתף, אנחנו הולכים אל רופא המשפחה או אל רופא שמתמחה בטיפול באותו האיבר, השיניים והפה הם ייחודיים יותר. כאשר יש לנו תסמינים שונים הקשורים לחניכיים או לשיניים, הרופא שיוכל לעזור לנו הוא רופא שיניים . רופא זה הוא בעל הכשרה והסמכה ייעודית, שמאפשרים לו לטפל בחלל הפה. בעוד שנדמה שמרבית רופאי השיניים מטפלים בבעיות בריאותיות בשן, כמו דלקות חניכיים, חור בשן, שן שבורה או נפיחות, ישנם גם רופאי שיניים שמתמחים דווקא בטיפולים אסתטיים לשיניים. רפואת שיניים אסתטית היא רפואה אלקטיבית – מה שאומר שאפשר להמשיך לחיות ולתפקד מבחינה בריאותית גם בלעדיה. למרות זאת, לאסתטיקה הדנטלית יש את החשיבות הייחודית שלה, לראיה – אנשים רבים בוחרים לבצע טיפולי אסתטיקה של השן.

מדוע זה חשוב?

רפואת שיניים אסתטית מאפשרת למי שאינו מרוצה ממראה השיניים שלו, להפוך את מראה השיניים לכזה שאיתו הוא ירגיש הרבה יותר בנוח. טיפולים מסוימים למשל יכולים לשמור על השיניים שלכם לבנות לאורך זמן רב. אנשים שמרגישים ברע עם חלקים מסוימים בגוף שלהם מבחינה אסתטית, כמו השיניים, יכולים למצוא את עצמם נבוכים יותר מהסביבה וחשים תחושות שליליות יותר – אין סיבה להמשיך להרגיש כך. רפואת השיניים האסתטית מאפשרת למי שמרגיש לא בנוח עם השיניים שלו לשפר את המצב שלו במובן הזה. רופא שיניים מומחה ברפואת שיניים אסתטית יכול להציע טיפולים שונים שיהפכו את המצב מבחינת המטופל. כמו כן, ישנם טיפולי שיניים מסוימים שמבוצעים לצורכי אסתטיקה, אך עוזרים גם מבחינה תפקוד. יישור שיניים למשל, הופך את השיניים לישרות ואסתטיות יותר, אך מאפשר גם סגירה נכונה של הלסת.

טיפולים אסתטיים אפשריים

ישנם לא מעט טיפולים אסתטיים שאפשריים כיום. ההתקדמות הטכנולוגית בתחום הרפואה, שאף פעם לא מפסיקה למעשה, משפיעה גם על תחום רפואת השיניים, שנהנה מאותם חידושים טכנולוגיים מדוברים בדמות טיפולי שיניים חדשים בתחום האסתטיקה. אחד מהטיפולים הללו הוא ציפוי שיניים. בהליך זה, הרופא מצפה את שיניו של המטופל בחומר הקרוי חרסינה. שכבת הציפוי היא דקה, כך שהמטופל עצמו לא אמור להרגיש שינויים משמעותיים או אי נוחות בחלל הפה. הצבע של הציפוי הוא לבן, מה שמעניק לשיניים גוון בהיר הרבה יותר לטווח הארוך. ציפוי חרסינה לשיניים מאפשר לאנשים שהשיניים שלהם הצהיבו כתוצאה מגורמים שונים, לקבל מראה חדש של שיניים אסתטיות ונקיות.

מדוע יישור שיניים שקוף פופולרי כל כך

יישור שיניים שקוף הופכות פופולריות יותר מכיוון שהן אופציה טובה יותר למטופלים. הפופולריות של פלטות שקופות נובעת מהעובדה שהן פחות פולשניות, ומספקות תוצאות טובות.

מומחיות בטיפולים אסתטיים

אם אתם מעוניינים בטיפול אסתטי לשיניים שלכם, מוטב שתעשו את זה עם רופא שמומחה בביצוע של טיפולים אסתטיים לשיניים . לא כל רופא שיניים יודע לבצע את הטיפולים הללו, וגם לא כל מרפאת שיניים כוללת רופאים שמסוגלים לבצע את הפעולות הללו. כמו כן, ישנן מרפאות שיניים שונות שמציעות טיפולים אסתטיים, אך רופאי המרפאה אינם עם וותק רב. טיפול אסתטי בשיניים הוא לא הטיפול המורכב ביותר שיש, אך כל אחד שניגש לטיפול זה ירצה שהטיפול ילך חלק, באמצעות רופאי שיניים מיומנים.

התייעצות מקדימה

יש אנשים שיודעים שהם זקוקים לטיפול אסתטי, אך הם לא יודעים מה הטיפול הדרוש להם. ציפוי חרסינה הוא טיפול מאוד נפוץ, אך ישנם טיפולים אחרים שניתן לעשות כדי לשפר את האסתטיקה של השיניים. לכן, מומלץ להתייעץ עם הרופא בנוגע למקרה הפרטי שלכם לפני שאתם בוחרים את הטיפול שתרצו לעבור.

לצאת מרוצים

הדבר הכי חשוב בטיפול שיניים אסתטי הוא שתצאו מרוצים. הטיפול מיועד מלכתחילה בשביל מטופל שרוצה לשפר את המראה של השיניים שלו, והתחושה האישית שלו צריכה לעמוד במרכז הטיפול. אם אתם מחפשים רופא שיניים בתל אביב, ד"ר רוני אמיד מציעה טיפולי שיניים אסתטיים מגוונים, שמאפשרים הרגשה עצמית טובה יותר עם השיניים שלכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה