האם חבילת טריפל היא באמת הפתרון המשתלם?



עד לפני כמה שנים, רוב חברות התקשורת בישראל התמקדו בתחום אחד ספציפי. חברת yes הציעה לנו חבילות טלוויזיה, סלקום ופרטנר התמקדו בסלולר וחברת בזק סיפקה שירותי אינטרנט. עם הזמן החלו כל החברות לטשטש את הגבולות, מה שיצר תחרות לא מבוטלת בין כל השחקניות הגדולות והביא ליצירתן של חבילות הכוללת מספר שירותים במקביל. האם זו באמת הדרך לחסוך יותר כסף מדי חודש? היכנסו לאתר "משתלם לי" וגלו

pixabay

מה כוללת חבילת טריפל?

אם בעבר קיבלנו שירותי מובייל, טלוויזיה ואינטרנט משלושה גופים שונים, אין ספק שנוח יותר לקבל שירות במקום אחד בלבד. כשיש לנו מוקד שירות המספק מענה לכל צרכי התקשורת שלנו, הכול נראה קצת יותר פשוט והרבה יותר נוח. עם זאת, כדי להבין האם חבילת טריפל הוט או החבילות שמציעות פלאפון או סלקום משתלמות, חשוב לבצע השוואה מדויקת וברורה. אתר "משתלם לי" מציע לכם את הדרך הקלה להגיע לתשובה, עם ממשק יעיל שמשווה בין החבילות, חברות התקשורת והמחירים שהן מציעות.

כמה עולה כל שירות?

דרך טובה לדעת האם חבילת הטריפל המוצעת לכם באמת משתלמת, היא לבחון את המחירים של כל שירות בנפרד. באמצעות השוואת מחירי אינטרנט תוכלו לדעת כמה אתם אמורים לשלם על גלישה במהירות הדרושה לכם (100 או 200 מגה, למשל), ובאופן דומה אפשר ורצוי להשוות בין עלויות השירותים הנוספים להם אתם זקוקים. עם כל הנתונים בידכם תוכלו לבצע השוואה טובה יותר אל מול חבילת הטריפל, שמחירה יכול להתחיל ב-169 שקלים לחודש, ולעלות בהתאם לצרכים המיוחדים שלכם.

צרכי הסלולר שלכם

אחד השירותים הנחוצים ביותר מבין שירותי התקשורת, הוא ללא ספק שירות המובייל. אנחנו לא יכולים לדמיין את עצמנו בלי מכשיר שמוציא שיחות ומקבל הודעות, ורצוי שתהיה לו חבילת גלישה מספקת כדי שנוכל לתפעל אפליקציות בסיסיות (כמו אפליקציית ניווט או אפליקציית הדואר האלקטרוני). אם כן, השוואת מחירים סלולרי תגלה לכם שחברות שונות מציעות חבילות במחירים מצחיקים, ואף ב-29 שקלים לחודש בלבד. רק אל תשכחו לבדוק מה תוקף המבצע הזה, וכמה תשלמו לאחר מכן.

הכירו את המתחרות

לבסוף, אל תשכחו לבחון קצת יותר לעומק את חברות התקשורת, ורצוי להבין האם השירותים שהן מציעות רלוונטיים גם לכם. כאמור, החברות הגדולות מציעות היום מגוון רחב יותר של שירותים, ורצוי להבין מה בדיוק מציעה סלקום אינטרנט, מה כוללים שירותי הטלוויזיה של פרטנר ומה מציעה הוט בתחום המובייל. אתם מוזמנים להיכנס לאתר "משתלם לי" כבר עכשיו, לבצע השוואה טובה יותר בין החלופות ולבחור את המשתלמת והטובה ביותר עבורכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה