האם יש דבר כזה פינוי דירה בחינם?



כשאנחנו רוצים לפנות דירה מריהוט, חפצים ופריטים אחרים, אחת האופציות שעומדות לרשותנו היא לפנות אל חברה מקצועית שמתמחה בכך. החברה תשלח אלינו צוות מטעמה אשר ידע לארגן את תהליך הפינוי, לארוז את החפצים, לפנות אותם ולהשאיר אחריהם דירה ריקה, נקייה ואם יש צורך, גם לבצע תיקונים קלים על מנת שנוכל להציע אותה, בין אם זה למכירה או שכירות

pixabay

אנחנו יכולים למצוא מסלולים שונים דרכם אפשר לשלם עבור פינוי דירה. כל חברה פועלת בצורה מסוימת אשר מתאימה לה ויכולה להתאים ללקוחות שפונים אליה. לפני שאנחנו מחליטים עם מי לעבוד, עלינו לבחון מה הן העלויות, אם הן קיימות, וכיצד החברה עובדת מולנו.

מה הן האופציות הנפוצות בתחום פינוי דירה?

אופציה אחת היא לשלם עבור הפינוי, זו אופציה נפוצה בקרב חברות שונות. הרעיון הוא, שאנחנו משלמים בלי קשר לשאלה מה בדיוק נעשה עם החפצים שלנו אחרי שהחברה מפנה אותם.

אופציה שנייה היא שהחברה קובעת את ערך הפינוי בהתאם לערך החפצים. כלומר, אנחנו משלמים לחברה דרך זה שאנחנו מעניקים לה את החפצים שברצוננו לפנות. החברה יכולה להחליט מה לעשות איתם. הפינוי יתבצע באופן כזה, שהוא יהיה שווה ערך לחפצים.

אופציה שלישית היא, החברה רוכשת מאיתנו את החפצים ומפנה אותם.

האם באמת אנחנו יכולים ליהנות מפינוי דירה בחינם?

התשובה היא כן. ברגע שהחברה מוכנה לקנות מאיתנו את החפצים והרהיטים אותם אנחנו רוצים לפנות, אז בעצם אנחנו לא צריכים לשלם שום דבר. החברה משלמת לנו עבור החפצים ומפנה אותם. מכאן והלאה, זו החלטה של החברה כיצד לנהוג איתם, מה בדיוק היא מתכוונת לעשות עם החפצים שלנו.

חלק מהחברות מוכרות אותו, על מנת להחזיר לעצמן את העלויות, אחרות מפרקות אותו ומוכרות חלקים, כמו למשל ברזל או מרכיבים אחרים שיש להם ביקוש בתעשיות שונות.

צריך לומר, פינוי דירה בחינם היא פונקציה מאוד נוחה ופשוטה, מה עוד שהחברה אשר מבצעת את התהליך, תרצה לבצע אותו בצורה מקצועית על מנת שתוכל ליהנות ממוניטין טוב ולהגיע אל לקוחות נוספים. זה לא מקרה בו עבודה מתבצעת בחינם ולכן היא נעשית באופן פחות מקצועי. להיפך, החברה מפיקה תועלת מכך שהיא לא גובה כסף עבור הפינוי, שכן היא מחזירה את העלויות בדרכים אחרות.

צריך להדגיש, כשבוחנים את האופציות השונות, אין ספק שהאופציה הטובה ביותר היא לעבוד מול חברת פינוי דירות שתדע כיצד לבצע את העבודה בצורה מקצועית ונכונה. בפרט אם היא מבצעת את התהליך באופן כזה, שהלקוח לא צריך לשלם עבור העסקה. כך הוא יכול ליהנות מאפשרות של פינוי הדירה בצורה מסודרת וכן לקבל כסף עבור הפריטים השונים שהוא מבקש לפנות, באופן שיהיה שווה ערך לערכם האמיתי.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה