האם כדאי להרשם לאתר הכרויות בשביל/בשם בן משפחה?



יש אנשים שלא מוכנים להרשם לאתרי הכרויות רק בגלל כל מיני מחשבות שונות. אך מה תעשו במקרה שבו אתם רוצים לעזור לקרובי משפחה שנמנעים מלעשות זאת? ישנה אפשרות כי תרשמו לאתרי הכרויות במקומם. אך האם באמת צעד מהסוג הזה יכול לקרב את אותו בן משפחה למציאת זוגיות? לא תמיד הצעד שתעשו יהיה הצעד הנכון בשבילו או בשבילה. הינה כמה טיפים שיאפשרו לכם להרשם לאתר הכרויות בשביל בן משפחה, ועדיין להוציא מכך את המירב. הרי אם אותו בן משפחה לא יראה את המהלך בצורה חיובית זה לא יקדם אתכם למקום הרצוי. זה שהרצון שלכם הוא רצון טוב, על כך אף אחד לא יכול להטיל דופי. תיקחו בחשבון כי מה שאתם רואים בעיניים שלכם, זה לא מה שאחרים רואים בעיניים שלהם.

 קרדיט תמונות: clicupid

אפשר לעשות את הצעד הראשוני

אם החלטתם להירשם לאתר הכרויות בשביל/בשם בן משפחה תדעו כי זה רק הצעד הראשוני. תוכלו למצוא רשימה ארוכה של אתרי הכרויות בחינם שאליהם תוכלו להירשם בשמם. אך עם זאת חובה כי לאחר ההרשמה, אותו בן משפחה ייקח את המושכות לידיים שלו. הרי לא תוכלו לנהל את החשבון בשמו או בשמה של קרוב או קרובת משפחתכם. האנשים שאיתם תדברו באתרי ההכרויות ירצו להכיר את מי שעבורו או עבודה נפתח הפרופיל. כל מהלך שלא ישקף את המציאות עלול להתפרש בתור התחזות או כל דבר בעניין הזה. הצעד הראשוני חייב להיות מדוד וזהיר כדי שהוא לא יחצה את גבול הטעם הטוב.

הציגו את היתרונות של אתרי הכרויות

חוששים להרשם לאתר הכרויות בשביל/בשם בן משפחה? מה שכן תוכלו לעשות זה להציג את היתרונות של אתרי ההכרויות. ברגע שבן או בת המשפחה יכירו את היתרונות, כל החששות עשויות להיעלם. לעיתים הסטיגמות הן אלה שמנחות אותנו בחיים שלנו. ברגע שאנו רואים את המציאות בצורה קצת אחרת יהיה אפשר להרוויח מכך הרבה. תשבו אם אותו קרוב משפחה או עם אותה קרובת משפחה ותראו להם את הדברים האחרים. הציגו להם את הפלוסים של הכרויות דרך אתרים שונים. יכול להיות שכל מה שהם צריכים זוהי רק דחיפה קטנה ולא מעבר לכך.

הראו להם את הפרופיל שלכם

יש לכם במקרה פרופיל באתרי הכרויות? תוכלו לאפשר להם לראות את הפרופיל שלכם. אפילו תוכלו להראות להם כיצד אתם מנהלים אותו ואיך אתם מדברים עם אנשים שונים. ברגע שהם יראו כיצד מתנהל הפרופיל באתרי ההכרויות ישנה סבירות כי כל החששות ייעלמו כלא היו. לאחר מכן תוכלו גם להרשם לאתר הכרויות בשביל/בשם בן משפחה. אך כמו שאמרנו זה חייב להיעשות תוך שיתוף פעולה מלא בניכם. אם אותו בן או אותה בת משפחה לא ידעו שעשיתם את המהלך הזה זה עשוי להסתיים באסון. תאפשרו להם להיות אלה שאומרים את המילה האחרונה, גם אם זה לא מוצא חן בעיניכם.  

סבלנות יכולה להיות מילת המפתח

חיפוש אחר אתרי הכרויות לחתונה יכולים להיות מאוד מלחיצים בתור התחלה. אפילו אם המטרה הסופית תהיה להגיע למצב של חתונה, המחשבה עשויה להיות מאוד מפחידה. לכן אפשר לתת לאותו קרוב משפחה או לאותה קרובת משפחה לקחת את הזמן. תאפשרו להם לעשות את הבחירות שיהיו הכי נכונות להם באותה נקודת זמן. בין אם הם ירצו לקחת עוד כמה שבועות עד שהם יירשמו לאתר הכרויות. או שהם יחפשו אתרי הכרויות אונליין שלא מכוונים אותם למקום ייעודי מראש. כל צעד מהסוג הזה יכול להיות מעולה ויכול לקרב אותם בסוף למטרה הגדולה.

תחפשו אתרי הכרויות בחינם

בתור התחלה עבור אלה שחוששים להירשם לאתרי הכרויות ישנה המלצה להירשם לאתרי הכרויות בחינם. מדוע? כי אותם אתרים יאפשרו להירשם מבלי להתחייב לשום דבר. לא מדובר על פעולה שמצריכה להכניס את היד לתוך הכיס בתור התחלה. גם מי שקצת מתלבט ימצא את עצמו מקבל תשובה חד משמעית. הרי מה כבר יש להפסיד? מקסימום מוחקים את הפרופיל, ושום דבר מיוחד לא קרה. אחרי שכבר רואים כי אתרי הכרויות הם לא מפחידים יהיה אפשר לחפש אתרי הכרויות בתשלום. זה המסלול שאותו צריך לעבור על מנת להגיע למצב שבו משיגים את התוצאות הרצויות

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה