האם כל אחד יכול להיות כותב תוכן ? מה דרוש כדי לכתוב תכנים



האם כל אחד יכול להיות כותב תוכן? ובכן, בעידן של שטף מידע כשלנו, אנחנו מאוד אוהבים תשובות קצרות, פשוטות וחד משמעיות: כן/לא. אך כמו תמיד, האמת מורכבת יותר, ולכן התשובה המדויקת תהיה... כן ולא. מאוכזבים מהתשובה? גם אם כן, מומלץ להמשיך לקרוא כדאי להבין מדוע. אז בואו ננסה לפשט את המורכבות.

קרדיט תמונה FREEPIK

עצור והזדהה!

ראשית, חשוב לדעת כלפי מי מופנית השאלה- כי בהתאם לזהות הנשאל תתקבל תשובה שונה. כידוע, הבינה המלאכותית (AI) הולכת ותופסת מקום נרחב יותר בחיינו; בין אם מדובר בעולם המחשוב, המכשירים החשמליים, התעשייה וכמובן שהרכב (רק חישבו איך הייתם מגיבים לפני כשני עשורים אם היה נאמר לכם שישנם רכבים חשמליים שאף לא מצריכים נהג)- כל אספקט בחיי היומיום שלנו מושפע – ויש שיאמרו: נשלט על ידי – בינה מלאכותית. כן, גם כתיבת תוכן. וכאן אנחנו חוזרים לאותה מורכבות: אם כבר היום ניתן להשתמש בבינה מלאכותית לצורך כתיבת תוכן, נגזרת שאלה מקדימה- מי בכלל צריך כותבי תוכן?! חכו, זה הולך והופך מורכב יותר...

פילוח שוק

כל מי שאי פעם למד או עסק בשיווק, מכיר את המושג הנ"ל. כי לא משנה כמה טוב המוצר או השירות, אם לא נבצע פילוח שוק ראוי- אפשר שאף אחד לא יצרוך אותו. לצורך המחשה, חישבו על תחבושות היגייניות עם יעילות ספיגה מאין כמוה- אשר משווקות לגברים... ובכן, כך גם בנוגע לשאלת השאלות שלנו. אדם מהשורה אשר יישאל את השאלה, אכן עלול לענות שהיא כבר איננה רלוונטית, שכן בעידן של בינה מלאכותית כבר אין כל צורך בכותבי תוכן. לעומת זאת, מי שעוסק בכתיבה יידע לומר שלא זו בלבד שהבינה המלאכותית לא יכולה להוות תחליף מוחלט לכותב תוכן אנושי (הכרת דקויות חברתיות ולשוניות, ידיעה מוקדמת של אורח החיים והתרבות...), אלא שעל מנת לכתוב תוכן נדרשות יכולות מסוימות שלא כולם בורכו בהן. ואם זה לא מספיק, גם כאן מהווה פילוח שוק יאות גורם כבד משקל: בהינתן הצפת תוכן (כפי שאכן קורה היום), לא מעט צרכנים כלל אינם נותנים דעתם לאיכות הכתיבה וההגהה.

לסיכום

כפי שקורה כמעט בכל תחום בו נוצרה תחרות בריאה, מה שנפגם הוא השירות והאיכות. וכך גם בנוגע לכתיבת תוכן: עקב ריבוי גירויים ומקורות מידע, נשחקת איכות הכתיבה. משכך, כדאי לחדד את השאלה: האם כל אחד יכול להיות כותב תוכן טוב? התשובה היא, כפי שכנראה כבר הסקתם: אולי. למעשה, כל אחד יכול ללמוד לכתוב ולשפר את הכתיבה שלו.

כעת, עליכם לחשוב: האם אתם רוצים לכתוב את התוכן שאתם צריכים בעצמכם (ויתכן שבדרך ליצירת תוכן מושלם תבצעו טעויות), או שמא עדיף לבחור בכותב תוכן מנוסה ומקצועי. אם אתם שואלים אותנו, כדאי לבחור בכותב תוכן שהכתיבה זורמת בדמו, והוא כותב למחייתו. במי לבחור אתם שואלים? התשובה לדעתנו די ברורה, וכדי לגלות אותה, תצטרכו לחכות לפסקה הבאה.

מחפשים כותב תוכן? מצאתם!

אנחנו, טאבלו, מספקים תוכן עבר קרוב לעשור עבור עסקים שונים, החל מכתיבת תוכן לקידום אתרים (SEO), כתיבת תוכן לאתרי איקומרס, לאתרים משפטיים, תוכן באנגלית ומה לא. לכל אתר אנחנו מצמידים כותב תוכן איכותי שמבין ומכיר את התחום בו עוסק האתר, וכך אנחנו מוודאים שהתוכן הנכתב הוא תוכן יוצא מן הכלל. אז אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו, להתרשם מסוגי התוכן שאנחנו מספקים, ולבצע הזמנה. לחצו כאן למעבר לאתר Tabello.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה