האם מומלץ לרכוש רכב יוקרה מיד שנייה?



רכבים מיד שנייה הם הזדמנות, עבור מי שלא בהכרח יכול להרשות לעצמו רכב חדש מסוכנות הרכב, לשים את ידיו על רכב שישרת אותו היטב. זוהי גישה שעובדת לא רע עם רכבים פרטיים מסוגים שונים, אבל כשזה מגיע לרכבי יוקרה, היא יחסית נדירה. אם אתם תוהים לעצמכם למה בדיוק זה המצב, ומדוע רכבי יוקרה נקנים כמעט רק מסוכנות הרכב ולא מיד שנייה – יש לכך לא מעט סיבות שעליהן נפרט. אם אתם תוהים אם זה בכל זאת כדאי – נענה גם על השאלה הזאת.

קרדיט תמונה: pixabay

רכבי יוקרה – הרבה יותר מסתם "שואו"

כשאנחנו רואים על הכביש נהג עם רכב יוקרה או עם מכונית ספורט , אנחנו חושבים לעצמנו לא פעם שמדובר בסתם "שופוני". עם זאת, מי שחווה את רכב הספורט או מכונית היוקרה יודע שמדובר בהרבה יותר מזה – מדובר בדרך חיים (לא פחות) ובהתמכרות של ממש לרכבים עם ביצועים הרבה יותר טובים ממה שאנחנו רגילים אליהם. רכבי יוקרה הם ממש לא רק "שואו", כי מדובר ברכבים שמאפשרים לנו ליהנות מנהיגה (כל נהיגה) באופן הרבה יותר משמעותי מכל רכב אחר. ברור, אם כן, מדוע רבים רוצים לחסוך כסף ולהשקיע ברכב יוקרה משל עצמם. בהתחשב במחיר הגבוה של הרכבים האלה, השאלה המתבקשת היא האם ניתן לרכוש רכב יוקרה מיד שנייה, אבל חיפוש מהיר יגלה לנו שזה לא כל כך פשוט.

רכבים רבים קונים מיד שנייה – למה רכבי יוקרה לא?

רכבים יד שנייה הם חלק בלתי נפרד משוק הרכב הישראלי, והאפשרות הזאת נותנת להרבה מאוד אנשים את היכולת לשים את ידיהם על רכב שכנראה שלא היו מצליחים לרכוש מיד ראשונה. ההיגיון אומר שרכבי יוקרה, שמחיר המחירון שלהם הוא גבוה יותר משל כל רכב אחר, יהיו שכיחים במיוחד בשוק הרכבים מיד שנייה, שכן כך יש הזדמנות גם לאנשים "מן השורה" ליהנות מרכבים כאלה. ועדיין, זה לא ממש קורה – בלוחות היד השנייה ומודעות המכירה רואים מעט מאוד מכוניות ספורט ויוקרה באופן יחסי, וזה לא בגלל שאנשים משתמשים ברכבים האלה לעשרות שנים ולא מחליפים אותם. הסיבות לכך נטועות ברכבים עצמם – ובעיקר בכמה שכדאי לקנות אותם מסוכנות הרכב ומיד ראשונה.

מדוע כדאי לרכוש רכבי יוקרה רק מיד ראשונה?

רכב יוקרה הוא השקעה משמעותית, שלרוב לא עוברת מיד ליד אלא נשארת אצל מי שרכש אותה, גם לשימוש תכוף וגם למטרות אספנות. בדרך כלל, כשרואים רכב יוקרה שעומד למכירה מהבעלים הנוכחי שלו, הדבר מדליק נורה אדומה באשר לרכב הזה ולמצבו הטכני – דבר שאי אפשר להסתכן איתו כשאנחנו משקיעים כל כך הרבה ברכב. רכב יוקרה קונים מיד ראשונה פשוט כי כך אפשר להיות בטוחים בכך שמדובר ברכב אמין שהביצועים שלו אכן עומדים במה שמובטח – ובכך אי אפשר להיות בטוחים כשקונים מיד שנייה.

אז איך בכל זאת אפשר לקנות רכב יוקרה במחיר מוזל?

רכבי יוקרה אף פעם לא יהיו עניין זול, אבל בהחלט יתכן שהם נמצאים בהישג ידכם יותר ממה שחשבתם. כיום, עם אפשרויות מימון וליסינג רבות שקיימות בשוק הרכב, אפשר למצוא פתרון ומתווה תשלום, שיאפשר לכם לקנות רכב ספורט ברמה הגבוהה ביותר מיד ראשונה, ועדיין לשלם על התענוג הזה סכום שבהחלט תוכלו לעמוד בו מדי חודש. באופן כללי, אם החלום שלכם הוא רכב יוקרה ברמה הגבוהה ביותר, כדאי לכם מאוד להשקיע בחלום הזה, ולשים עבורו כסף בצד. ההזדמנות לקנות את רכב החלומות שלכם כבר תגיע – ולא תתחרטו על כך שהשקעתם באחד שכזה מיד ראשונה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה