האם קישורים BACKLINKS עדיין עובדים בקידום אתרים?



בעולם שלנו הכול עניין של קשרים. לפעמים כדי להגיע למסעדה טובה או למצוא עבודה משתלמת כל מה שאנחנו צריכים הוא להפעיל את הקשרים שלנו. הדבר נכון גם בעולם האינטרנט. כדי לקדם את האתר שלנו בצורה אורגנית וטובה, אנו זקוקים לקישורים חיצוניים. אותם קישורי BACKLINKS מחברים בין האתר שלכם לאתר אחר, והם תורמים לקידום שלכם. אם קישרתם את האתר לאתר מוביל, אתם יכולים לקבל קידום בדירוג מבחינת גוגל ולזכות בחשיפה ובפופולריות.

קרדיט תמונה FREEPIK

קישורים חיצוניים – אז איך זה עובד בדיוק?

קישורים חיצוניים הם חלק בלתי נפרד מפעולה של קידום אתרים. לצד כתיבת תוכן איכותי, דאגה לעיצוב ולנראות של האתר, שיפור מהירות הטעינה של האתר או רספונסיביות לנייד, קישורים חיצוניים ופנימיים מקדמים את האתר. לפיכך, במסגרת קידום אתרים אחד הדברים הראשונים שדואגים לו הוא קישורי BACKLINKS. איך הם עובדים? ובכן, בדרך פשוטה מאוד. ברגע שאנו אוהבים שירות או מוצר מסוים, אנו נמליץ עליו לחברים ונשתף. הדבר נכון גם לגבי אתרים שממליצים על אתרים אחרים. כך, אתר אחד מראה לגולשים שיש אתר מעניין חיצוני שכדאי להיכנס אליו ולהתרשם מהשירותים או המוצרים שהוא מציע. מי מרוויח מהפרסום הזה? ובכן, שני האתרים. הם פועלים בשיתוף פעולה וממליצים אחד על השני. הקשרים בין שני האתרים האלה מתהדקים והם מרוויחים מהפעילות המשותפת ומחשיפה נוספת.

אילו אתגרים קיימים בפני מי שבונה קישורים חיצוניים?

קישורים חיצוניים עדיין חיים, עובדים ובועטים בכל מה שקשור לקידום אתרים בגוגל, אבל ישנם כמה אתגרים שכדאי לתת עליהם את הדעת. הבעיה העיקרית היא שלצד אתרי איכותיים, ישנם לא מעט אתרי ספאם שמציעים קישורים חיצוניים ובתמורה פוגעים באתר שלכם. על כן, את הקישורים החיצוניים ניתן לחלק ל-3 רמות מרכזיות:

  1. קישורים חיצוניים איכותיים – אותם הקישורים האהובים על גוגל. ברגע שהיא מבחינה בקישורים אלה, היא מתעדפת את האתר שלכם.
  2. קישורים מזיקים – קישורים אלה אינם יכולים להועיל לאתר, ולפעמים הם אפילו מזיקים.
  3. קישורים נייטרליים – קישורים אלה אינם מועילים ואינם מזיקים לאתר בסופו של דבר.

איך משיגים קישורים איכותיים טובים?

לאור מה שראינו נשאלת השאלה כיצד אפשר להשיג קישורים חיצוניים טובים? ובכן, קיימות כמה דרכים לעשות זאת:

  1. כותבים פוסטים בבלוג של מישהו.

נגיד שיש לכם חבר שיש לו בלוג מפורסם בתחום מסוים. אתם מבקשים ממנו לכתוב כתבה ולשתף אותה, והוא מסכים בשמחה בתנאי שהכתבה לא תיראה שיווקית מדיי. כך, שיתוף בין חברים יכול לעזור לשני הצדדים. מצד אחד אתם אלה המרוויחים מהחשיפה, ומצד שני גם חברכם הבלוגר מרוויח מהקידום והפרסום. כמובן, כדאי שהתחום שבו אתם מפרסמים עם הקישור לאתר שלכם יהיה קשור עד כמה שניתן לתחום שבו עוסק הבלוגר.

  1. קונים קישורים חיצוניים.

שיטה זו פועלת במקרה שבו אתם מעוניינים לפרסם באתר חדשותי או בכל אתר מוביל אחר. לפעמים משתלם לשלם תמורת קישור כדי לקבל את הפרסום הנכסף. עם זאת, חשוב לבחון את המחירים שמציעים לכם ולוודא שאכן מדובר באתר מוביל ולא באתר ספאם אשר עלול לעשות נזק לאתר שלכם.

  1. הקימו בלוג משלכם.

אתרים כמו תפוז, קפה דה מרקר או סלונה מאפשר לכם להקים בלוג משלכם. תוכלו לכתוב בלוג על כל דבר כמעט ולקשר אליו את האתר שלכם על מנת לזכות בפרסום.

  1. מקשרים לרשתות חברתיות.

הרשתות החברתיות הן לא רק רשתות שמעניקות לכם חשיפה, אלא גם תורמות לקישורים החיצוניים והקידום אשר לו אתם זקוקים. כדאי לפתוח חשבון פייסבוק, אינסטגרם או כל חשבון אחר בהתאם לסוג קהבל היעד שלכם. לאחר מכן, כדאי לחבר את האתר לרשת החברתית, וכך זכיתם בקישור חיצוני לכל דבר ועניין.

  1. עוקבים אחרי המתחרים.

אחת הדרכים המעניינות יותר להשיג קישורים היא לעקוב אחר המתחרים שלכם. אם תבינו מאיפה הם משיגים את הקישורים הטובים ביותר, תדעו גם לפנות לאותם גורמים בבקשה לשיתוף פעולה. אז זה הזמן להקליק על האתרים של המתחרים שלהם כדי לראות מהיכן מגיעים הקישורים שלהם ולהתרשם מהמקור. כי אולי מה שעובד בשבילם, יעבוד גם בשבילכם.

  1. קישור מערך בוויקיפדיה.

אין מי שלא חולם על קישור היוצא מערך הוויקיפדיה. אבל חשוב לציין כי לא תמיד קל להשיג קישור, שכן יש צורך להשיג את הבדיקה הקפדנית של עורכי האנציקלופדיה החופשית. אבל ברגע שאתם נמצאים בפנים, תוכלו לחגוג על הניצחון. כי ויקיפדיה היא אחת הכלים החזקים יותר שיש.

  1. אתרי דרושים.

אם כבר מחפשים עובדים לחברה, אז כדאי לדאוג לקישור. עם מודעת הדרושים תוכלו גם להוסיף קישור לאתר שלכם וליהנות מאפשרות קידום נוספת על הדרך.

האם אני צריך לדאוג לקישורים החיצוניים בכוחות עצמי?

אז זהו, שלא. בימינו חברות לקידום אתרים עושות את העבודה טוב יותר. הן אלה שיודעות ליצור קשרים עם האנשים הנכונים על מנת לזכות אתכם בקישורים הנכספים. חברה רצינית ומקצועית לקידום אתרים תבחן את האתר שלכם והקידום שנעשה בו, ותבדוק כיצד ניתן להשיג עבורכם את הקישורים החיצוניים בדרך הטובה ביותר.

וובס – החברה שעושה את כל ההבדל

אם אתם מעוניינים בשירות קידום אתרים מההתחלה ועד הסוף, הכירו את חברת וובס. WEBS היא חברה מנוסה הפועלת רבות בתחום קידום האתרים מכל הסוגים. אם אתם מחפשים חברה מנוסה עם שפע של יתרונות, הגעתם למקום הנכון. החברה מציעה לכם התנסות בשירותיה ללא התחייבות בתחילת הדרך, שקיפות מלאה עם דוחות אונליין וניהול תיקי לקוחות, שיטת עבודה מסודרת, ביצוע חקר מילות מפתח קפדני וכל שירות אשר יעזור לכם להתקדם. בחברה פועל צוות אנרגטי ומקצועי המקדם את האתר שלכם במשרה מלאה, והוא יותר מישמח לראות בהצלחתכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה