הכירו את אונליין שמונליין - משרד הפרסום הדיגיטלי שעושה פלאים ברחבי הדיגיטל, ואם זה נשמע לכם כמו סינית, באונליין שמונליין הוכיחו לנו שגם אנחנו יכולים לדעת דבר או שניים על דיגיטל, מבלי להיות מומחי בניית אתרים, היה מעניין.

האשקלונים כבר החליטו- דיגיטל זה אונליין שמונליין



הכירו את אונליין שמונליין - משרד הפרסום הדיגיטלי שעושה פלאים ברחבי הדיגיטל, ואם זה נשמע לכם כמו סינית, באונליין שמונליין הוכיחו לנו שגם אנחנו יכולים לדעת דבר או שניים על דיגיטל, מבלי להיות מומחי בניית אתרים, היה מעניין.

צילום envato

אנחנו נכנסים לבניין גבוה בדרום תל אביב והדלת הצהובה בקומה 3 כבר קוראת לנו להכנס, על הדלת כתוב "אונליין שמונליין - פתרונות דיגיטליים'', ואנחנו בכלל לא בטוחים שהייתה לנו בעיה דיגיטלית, עד שהסבירו לנו על מה מדובר.

את פנינו מקבל עידן המתכנת ומציע לנו קפה - המשרד הצהוב הבוהק, ברווזי הגומי ובובות הפופ גונבות את תשומת ליבנו עד שאופק וסהר המנכ"לים קוראים לנו להכנס אל החדר.

לא נדרשות יותר מ10 שניות עד שאנחנו נשבים בקסמם. בלהט ובהתלהבות סהר ואופק מספרים לנו על החזון של המקום: ''להרחיב את הפעילות הדיגיטלית עד לכל קצה בעולם'', נשמע מפוצץ לא?

בבושה שאלתי ''מה זה בכלל אומר פעילות דיגיטלית?'' ועם אפס שיפוטיות ומאה סבלנות אופק מסביר: ''כל דבר שאתה רואה היום באנטרנט הוא פעילות דיגיטלית כלשהי שמישהו יצר, בניית אתרים לדוגמא'', אני מהנהן ונזכר באתר הבסיסי והמטופש שבניתי אי שם בכיתה ד' : ''בניית אתרים זו המומחיות שלנו, אנחנו בונים אתרים מדהימים לכל סוגי הלקוחות שתכיר: מחנויות ממתקים עד למטפלים וחנויות תכשיטים'', כבר נשמע די מגניב.

''רגע רגע, לפני הכל , מה זה שמונליין?'' אנחנו שואלים

בחיוך של צמד האחים סהר ואופק לוי הם מסבירים לנו '' רצינו לייצר מוצר שאומר שדיגיטל זה לא רק למומחים, אפשר לדבר דיגיטל עם הלקוחות שלנו, הם לגמרי יכולים להבין אותנו, כל השאר זה שטויות, דיגיטל שמדיגיטל, אונליין שמונליין'' . התחברנו.

אחר כך עברנו למחשבי המק הצהובים במשרד וקארין המעצבת הגרפית הראשית של אונליין שמונליין ליוותה אותנו והציגה לנו: זה אתר שאנחנו עובדים עליו של פרויקטי בנייה, ואנחנו מעולם לא חשבנו שאתר של פרויקטי בנייה יכול אשכרה להראות לנו מעניין, היא איכשהו עשתה את זה.

אנחנו ממשיכים בסיור ופוגשים במחלקת התוכן של המקום - יובל, ראש צוות הקריאייטיב מסבירה לנו את עיקר העבודה במשרד:

''מחלקת התוכן בעצם אחראית על המילה הכתובה בכל אתר שנבנה פה - ממיקרו קופי לאתרים שזה בעצם הטקסט המגניב שאתם רואים בכותרת של הדף עד לכתיבת המאמרים בבלוג של החברה''. נשמע מעניין, הם מחפשים עובדים?

''בעצם אחד הדברים המרכזיים שמחלקת התוכן עושה כאן היא כתיבת תוכן SEO , זאת אומרת -תוכן לקידום אתרים בגוגל. נכון בעמוד הראשון של גוגל יש אתרים מאוד מאוד מסוימים? אלו אתרים שעשו קידום אתרים אורגני בגוגל, השתמשו במילות חיפוש נפוצות על ידי מחקר שאנחנו במחלקת התוכן עושים במינון הנכון ובסבירות הנכונה, וביחד עם המתכנתים נעשה קסם ועוברים לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל''.

האמת שהביקור באונליין שמונליין הפתיע אותנו, מסתבר שכל דבר שאנחנו רואים באינטרנט כמובן מאליו מסתתרת תורה שלמה שבאונליין אונליין הוגים בה יומם וליל, למדנו המון דברים חדשים מהחבר'ה האלה בכל הנושא של בניית אתרים - ואפילו לא הרגשנו  מובכים בדרך.

התקדמנו לשלב המחיר - כמובן שבאנו מוכנים ובדקנו מחירים של בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט, ואונליין שמונליין על אף הרקורד המרשים שלהם (יונדאי, מכבי שירותי בריאות, משולם וכו') לא מפריזים במחירים ומציעים הצעות מחיר שהוגנות גם כלפי עסקים קטנים ובינוניים!

לסיכום הביקורת - אנחנו מאוד מרוצים וללא ספק אם היינו עסק קטן או בינוני היינו נותנים את ההגה הדיגיטלי ישירות לידיהם של צוות המומחים של אונליין שמונליין. אם לתמצת את החוויה במשרדם הצהוב הבוהק, התחושה הייתה שמאוד מבינים את הלקוח ויודעים לדבר אליו בשפה שהוא מבין, וזה כמובן קריטי לכל בעל עסק ששואף להפיץ את הבשורה על העסק שלו בעולם הדיגיטל המורכב והמסובך, סחתיין עליכם שמונליין, נהנינו.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה