הבדלים בין טונרים למדפסות מקוריים וחליפיים



מדפסות נמצאות בשימוש ביתי, משרדי ועסקי. אומנם יש מודעות גבוהה לצורך בהפחתת כמות ההדפסות בשביל לשמור על כדור הארץ, אבל עדיין ולמרות האימיילים ושאר אמצעי העברת המידע הדיגיטליים, המדפסות כאן והן כאן כדי להישאר ולעבוד

יחצ

מדפסות צריכות דיו בשביל לייצר את התוכן אותו הן נדרשות לייצר והדיו מגיע בטונרים. הטונרים הללו יכולים להיות מקוריים או חליפיים ולכל אחת מהאופציות יש את היתרונות שלה. בשביל לבחור טונר למדפסת צריך להכיר את ההבדלים בן שתי האפשרויות והנה קצת מידע על שתי האפשרויות העומדות בפניכם.

טונר מקורי וטונר חליפי?

אז מהם טונר מקורי וחליפי? טונר מקורי זה טונר שהחברה של המדפסת ייצרה. זה טונר שנושא את שם החברה והוא גם מותאם במדויק לדגם המדפסת לה הוא מיועד, ויש לו אחריות של החברה שמייצרת אותו. למעשה, יש חברות שהרווח שלהן הוא בעיקר מהטיונרים הספציפיים אותן הם מייצרים למדפסות שלהן והוא הרבה יותר גבוה מהרווח על המדפסת עצמה.

טונר חליפי לעומת זאת הוא טונר חדש לגמרי, אבל הוא לא טונר שמיוצר על ידי החברה שייצרה את המדפסת אלא על ידי חברה אחרת. אם מדובר על טונר איכותי, הוא מייצר את אותה העבודה כמו הטונר המקורי אבל אם לא, הוא עלול להיות בעייתי.

בבואכם לרכוש טונר למדפסת אתם צריכים להכיר עוד סוג של טונרים. אלו הם הטונרים הממוחזרים, טונרים שהוחזרו למילוי נוסף על ידי מי שממלא טונרים כאלו. למה אתם צריכים להכיר אותם? בגלל שלא כמו הטונרים החליפיים, אלו טונרים משומשים. אצלנו ב"גט קופי" תוכלו למצוא טונרים מקוריים או חליפיים שעושים עבודה מצוינת

טונר מקורי VS טונר חליפי

אז הנה כמה יתרונות וחסרונות של שני סוגי הטונרים הללו. טונר מקורי הוא אם כן טונר שיוצר על ידי החברה של המדפסת, טונר שבעיני רבים נחשב לאמין יותר ואיכותי יותר, מה גם שהחברה המייצרת היא זו שנותנת את האחריות עליו. החיסרון שלו הוא המחיר שלו שיכול להיות משמעותי מעל לטונר החליפי בגלל המקוריות שלו והמותג אותו הוא נושא.

טונר חליפי לעומת זאת יכול להיות מצוין במידה והוא איכותי וברמה גבוהה. הוא יהיה זול יותר ממקבילו המקורי אבל חשוב לדעת גם על החסרונות שלו לפני שרוכשים אותו. הראשון הוא החיווי על כמות הטונר. במדפסות יש את החיווי הזה שמבשר על התרוקנות קרובה של המיכל, אך כשמדובר על טונר חליפי לא תמיד המדפסת תזהה. בנוסף, טונר חליפי עומד בתקנים מחמירים פחות של בטיחות ואיכות מה שאומר שהוא גם יכול להיפתח במהלך השימוש בשל אטימה חזקה פחות מהטונר המקורי. הוא גם יכול לגרום להדפסה איטית יותר ולאיכות נמוכה יותר של הדפסה, שוב, הכול בהתאם לאיכות המוצר ולסטנדרטים בהם החברה המייצרת אותו עובדת.

אז מה עדיף? כמובן שהטונר המקורי עדיף אבל שוב, הוא יקר יותר ויש לא מעט לקוחות שמעדיפים את החליפי. אנחנו ב"גט קופי" יכולים להשיג לכם הלקוחות שלנו כל סוג של טונר שתירצו, ומהספקים האיכותיים ביותר.

לבחור "גט קופי" – לבחור בטובים ביותר!

אם אתם מחפשים טונר למדפסת ורוצים את הטוב ביותר, אצלנו ב"גט קופי" תקבלו את המענה המתאים. אנחנו מספקים שירות מצוין במהלך הרכישה ואחריה ועושים הכול על מנת שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים.

כל לקוח מקבל את תשומת הלב המרבית והמחירים אותם אנו מציעים אלו מחירים אטרקטיביים במיוחד.

רוצים לדעת יותר? צרו איתנו קשר עוד היום!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה