הביובית שמצילה את המצב



כולנו נתקלנו בסתימות ביוב לפחות פעם אחת בחיינו, ואנו יודעים שמדובר במטרד בלתי נעים בעליל. נעזוב לרגע את הריח הרע שעולה מתוכו, תחשבו על כך שאנו נחשפים לשפכים וזיהומים שעולים על גדותיהם ומפיצים מחלות. כשיש סתימה בביוב, חשוב לקרוא לאנשי מקצוע שיטפלו בבעיה. במקרים של סתימת ביוב חמורה, ישתמשו אנשי המקצוע בביובית

pixabay

כל מה שרציתם לדעת על הביובית בתל אביב

כידוע, תל אביב היא עיר גדולה ועמוסה הכוללת משרדים, מוסדות חינוך, מפעלי תעשייה וגורדי שחקים לרוב. מה משותף לכל הבניינים האלה? צנרת משותפת שדרכה עוברת פסולת רבה מדי יום ביומו. הפסולת הזו שוחקת בסופו של דבר את הצנרת וגורמת לסתימות ביוב מורכבות. על כן, שירותי ביובית בתל אביב הם מבין השירותים הנפוצים יותר הקיימים.

אז מה זאת ביובית בעצם? ובכן, מדובר במשאית גדולה הנושאת על גבה מיכל לאחסון תכולת השאיבה. אל הביובית מחובר צינור לשאיבה, כמו גם צינור לשטיפה אחרי ביצוע השאיבה. אנשי המקצוע המגיעים אל הביוב הסתום מחברים את צינור השאיבה אל פתח הביוב כדי לשאוב את תכולתו. לאחר מכן, הם מבצעים שטיפה בזרם מים חזק ובוחנים את הצנרת.

לפני שפונים לאינסטלטור, מנסים לפתוח את הסתימה באופן עצמאי

לא כל סתימה קטנה בכיור המטבח או במקלחת משמעותה שאתם צריכים להזמין אינסטלטור בדחיפות. בימינו קיימים בשוק חומרים לפתיחת סתימות שמתמודדים לא רע עם סתימות קטנות. אך אם ניסיתם את החומרים האלה ודבר אינו עוזר, חשוב לפנות לאינסטלטור הנכון.

בוחרים את האינסטלטור הנכון

תחום האינסטלציה הוא אחד התחומים המבוקשים יותר הקיימים היום. למרבה הצער, מדובר בתחום פרוץ למדיי, כך שאתם יכולים להיתקל באנשי מקצוע טובים לצד נוכלים מהשורה הראשונה. אם אתם רוצים לצמצם את הסיכויים להיתקל באופציה השנייה, קבלו כמה טיפים למציאת אינסטלטור אמין ומקצועי:

  • בקשו הוכחה קיימת לקיום העסק – תעודות, הכשרות, אישור פתיחת עסק – כל מה יעזור לכם להבין שמדובר בחברה בפועל ולא בבלוף.
  • חפשו אינסטלטור קרוב אליכם – כך הוא יוכל להגיע מהר יותר, ולא תצטרכו לשלם יותר כסף על הנסיעות שלו.
  • המלצות – בקשו המלצות על אינסטלטורים איכותיים מאנשים הקרובים אליכם שנעזרו בשירותי פתיחת סתימות בעבר.
  • הצעת מחיר – אינסטלטור מקצועי תמיד יתן לכם הצעת מחיר מפורטת והוגנת – בהתאם לתיקונים שהוא עומד לבצע.

החברה שעושה את כל ההבדל

סתימות ביוב עלולות להפוך למטרד רציני אם לא מטפלים בהן בדחיפות. אם גם אתם סובלים מהבעיה באזור שלכם, אל תחכו לרגע האחרון – פנו לאנשי מקצוע. המרכז לביוביות ושאיבות מציעה שירותי פתיחה של סתימות בתוך הביוב במטרה לעזור לכם להיפטר מהסתימה אחת ולתמיד. השירות מיועד הן למגזר הפרטי והן למגזר הציבורי. בחברה מבצעים פעולות כמו שאיבת הצפות, פתיחת סתימות בקניונים וחניונים, טיפול בכל סוגי הסתימות, התקנת משאבות טבולות ועוד.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה