הבייבי דול חוזר – ובגדול



במשך שנים ארוכות נשים התהדרו בכותנות לילה מיוחדות, מחומרים עדינים ורכים, כמו משי סאטן, בשילוב עם תחרות ואלמנטים נוספים אשר מרפרפים אל רומנטיקה של חדר המיטות. בעוד שעד לפני מספר נשארו הבייבי דול הרחק מאחור לטובת לבוש לילה קליל ופחות מחייב ונשמרו אך ורק עבור לילות מיוחדים, הרי שלאחרונה אנחנו עדים לחזרתו של הבייבי דול אל מגירת הלבנים.

קרדיט לתמונה: pexels

פריחת הבייבי דול של שנות ה-50

כותנת הלילה הקצרה, או בשמה השגור, בייבי דול, הגיחה אל העולם בשנת 1942 על ידי המעצבת האמריקאית סילביה פדלאר. כותנות הלילה הקצרצרות נועדו לתת מענה לשנת לילה בתקופה בה היה מחסור בבדים. בשנת 1956 יצא לאקרנים הסרט "בייבי דול" בכיכובה של השחקנית קרול בייקר ומכאן החל טרנד הבייבי דול לפרוח. החל העליון והחלק התחתון של פיג'מת הלילה היו קצרים במיוחד ורפויים באזור המותניים. בשנות ה-90 הבייבי דול אף יצא מהמיטה והחל לככב גם אצל כוכבות הרוק שבחרו ללבוש את השמלות הקצרות, או סט המכנסיים והחולצה הקצרצרים על הבמה, כאשר התחרות סיפקו מראה רוקיסטי ועדכני.

רומנטיקה בחדר המיטות

נדמה כי הבייבי דול נועד קודם כל על מנת להדגיש את גופה של האישה. מדובר במערכת שינה קלילה, נוחה, שאינה משאירה הרבה מקום לדימיון. החלק העליון של סט השינה יכול לכלול חזייה מובנת על מנת להרים את השדיים, בעוד החלק התחתון יהיה קליל עם גומי נמתח. במקור, החלק התחתון של הבייבי דול היה סוג של תחתונים רחבים מעט רחבים מהגוף וצמודים באזור הירכיים באמצעות גומי נצמד, עם השנים החלק התחתון הלך והתרחב והפך לסוג של מכנסיים קצרצרים בגימורי תחרה מיוחדים. אל הבייבי דול, העשוי מחומרים רכים ועדינים במיוחד, מתלווים סרטי סאטן, תחרה, אבזמים קטנים ואלמנטים נוספים שהופכים אותו למיוחד יותר.

שחור, לבן וורוד

הצבעוניות העדינה של הבייבי דול, אשר נעה אל הסקאלה של שחור, לבן, וורוד וגם פנינה או שמנת, מדגישה את הרוך והנשיות. בעולם בו נשים עוטות על עצמן מראה חזק ועוצמתי, זהו הזמן בו ניתן להתפנק, לנוח, להירגע ולהבליט את הנשיות. בניגוד לצבעוניות החזקה של היום יום, צבעי הבייבי דול לרוב נשארים מסורתיים על מנת לספק את הרוגע והשלווה לעיניים. יחד עם זאת, בהחלט ניתן למצוא סגנונות מעט נועזים יותר, בפרינטים מנומרים, בשילוב של תחרות בצבע מנוגד לבייבי דול עצמו, אדום חזק ואף פרחוני.

אותה גברת – בשינוי אדרת

הבייבי דול המוכר מחומרי המשי והסאטן מקבל בשנים האחרונות מראה מחודש וזאת בזכות טקסטיל עדכני שנותן לאותה פיג'מת לילה, או כותנת לילה, אדפטציה מעט שונה. כותנה רכה, או ג'רסי, בשילוב עם רקמה או תחרה, תוך שמירה על הצללית של הבייבי דול, אך בגזרה רפויה ומשוחררת יותר. טרנד בגדי הבית שהגיח אלינו בשנים האחרונות מאפשר משחק חדשני עם הבייבי דול ומעניק לנו מצד אחד מראה נשי ורך, אל מול נוחות ואווריריות של בגדי השינה האהובים שלנו. הבייבי דול מעניק לנו את היכולת לישון בחופשיות, תוך תחושה נשית, סקסית ורומנטית. כמובן, שאין צורך להשאיר את בגד הלילה האהוב רק לאירועים מיוחדים, הנוחות והקלילות המתלווה אל חומרי הגלם החדשניים הופכת אותו לפריט אולטימטיבי לכל לילה.

כאשר מדובר בבחירה של מערכת שינה ללילה, הבייבי דול בהחלט חזר להיות הכוכב. ניתן ליהנות משילובים עדכניים וחדשניים מבחינת החומרים המספקים נוחות – אל מול הדגשת הנשיות, הרכות והרוך שתהפוך את חווית השינה לנעימה וטובה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה