הבעייתיות של הגדלת חזה בשומן עצמי



הגדלות חזה הפכו מזמן לניתוחים כירורגים שבשגרה. הגיל המותר לניתוחים קוסמטיים אלו הוא גיל 17 או לחילופין עם סיום ההתפתחות הגופנית הטבעית ובתוכה גם השדיים. ניתוחים אלו נובעים לרוב מסיבות אסתטיות, אם בשל הרצון לשנות את המראה החיצוני כתוצאה מתדמית גופנית נמוכה או לאחר הריון והנקה או תאונה. הסיבות אמנם מגוונות אל נראה כי בנשים האחרונות הצורך בניתוחים אלו הולך וגדל. הניתוח הפופלרי ביותר הוא ניתוח הגדלה המבוסס על שתלי סיליקון.

freepik

בעבר ניתוח הגדלה באמצעות שומן טבעי היה פופלרי גם הוא עד שהתגלו הסיכונים והבעיות שנבעו כתוצאה ממנו והוא יצא כמעט לגמרי משימוש. בשנים האחרונות חלו מספר שינויים – הראשון הוא ההתקדמות הטכנולוגית שהפכה את הניתוחים האלו לבטוחים במיוחד בשונה מבעבר והשני הוא הסיכונים והבעייתיות שהתגלו במחקרים שונים כתוצאה מהשתלים. הרשת מלאה במאמרים וסרטונים בנושא ולכן במאמר זה נרצה לבחון את הגדלת החזה עם שומן עצמי ולהבין את הבעיתיות בתהליך זה.

הגדלת חזה בשומן עצמי

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר נשים אשר בוחרות בהגדלת חזה בשומן עצמי, הניתוח מתבצע בסוג של פינוי בינוי כאשר המנתח לוקח שומנים מאזורים מסוימים בגוף ומעביר אותם אל אזור החזה. פעולה מהסוג הזה מסייעת למראה הגופני החיצוני בשני אופנים: הראשון הוא שאיבת השומן והשני הוא הגדלת החזה. מה שכן היקף ההגדלה בניתוח מהסוג הזה מוגל לעד 200cc . יוצא שהגדלת חזה מהסוג הזה אולי יכולה לתת פתרון לשתי בעיות, אך קיימת מגבלה בעייתית מאוד של הנפח שניתן להשיג.

חזרה וכמויות

להגדלת חזה בשומן עצמי ישנן עוד מספר בעיות שלא תמיד תהיו מודעות אליהן, למשל שבחלק מהגדלות החזה על ידי שומן יוצא שהשומן נספג בגוף בחזרה. במצב כזה תצטרכו לחזור מספר פעמים על התהליך ולבצע את אותה הפרוצדורה. כמובן שחזרתיות זו יכולה לייקר את ההתהליך וגם מצירכה התעסקות. בעיה שלישית היא כמובן העדר שומן בהיקף מספק לניתוח אצל חלק מהנשים, כך יוצא שלא כל הנשים מתאימות לסוג כזה של ניתוחים , מה שמחייב אותן לבחור אך ורק בניתוח הגדלת חזה באמצעות שתלים.

לסיכום

ניתוח להגדלת חזה בשומן עצמי יכול להיות פתרון מעולה לנשים אשר רוצות לבצע גם שאיבת שומן וגם להגדיל את החזה ללא שתלים, אך יחד עם זאת ניתוח זה מוגבל הן בהיקף שלו ולעיתים יחייב התעסקות מרובה יותר מאשר ניתוח באמצעות שתלים. כמובן שכמו בכל הליך רפואי אין לקחת את מה שנכתב כאן כהמלצות רפואיות מספקות ויש לפנות לרופא מומחה בתחום ועדיף אפילו מספר רופאים שונים כדי לקבל חוות דעת מקצועית ולהחליט.
לקריאה נוספת - http://kaksioglu.com/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה