הדברות באשקלון: שמים סוף למזיקים



גם אוהבי בעלי החיים המושבעים ביותר נרתעים כאשר הם נתקלים בתיקן או עכברוש באמצע המטבח שלהם. למרבה המזל, בימינו קיימים אמצעים איכותיים אשר מאפשרים לשים קץ למזיקים אחת ולתמיד. מדבירים מקצועיים עושים כל שביכולתם במטרה לעזור לכם להיפטר מהמזיקים, תוך שימוש במחומרי ההדברה המתאימים באישור משרד הבריאות. אבל לפני הכול, בואו נכיר קצת את המזיקים המטרידים את חיינו

pixabay

נגד מי אנחנו עושים הדברה בעצם?

הדברות באשקלון מתבצעות נגד מזיקים רבים שחשוב להכיר כדי לדעת להזמין את המדביר ברגע הנכון.

פשפשים

פשפש מיטה הוא אחד המזיקים המטרידים יותר שאפשר למצוא. בדיוק כמו בסרטים, הפשפשים האלה מתנחלים בתוך מזרוני המיטה, מתקרבים אלינו בלילה ומוצצים את דמנו. פשפש המיטה אמנם אינו מסוכן וגם לא מפיץ מחלות, אך העקיצות שלו מופיעות בצורת סימנים אדומים על הגוף והן גם מגרדות. כדי להיפטר מהפשפשים חשוב לשאוב אבק מכלי המיטה, לעבור עליהם באמצעות אדי קיטור ולקרוא למדביר מקצועי כדי שיוכל לרסס אותם.

נמלת האש

נמלת האש היא לא נמלה רגילה. מדובר בנמלה תוקפנית אשר אינה מהססת לעקוץ, והיא יכולה להיות גם מסוכנת עבור אנשים הסובלים מרגישות יתר. ואם לא די בכך, הרי שמדובר בנמלה שיכולה להשתלט לכם בקלות על הנחלה. מספיק שיהיו 2 או 3 נמלים בבית, ולא יעבור זמן רב עד הנמלים ישרצו בכל הבית. גודלה של נמלת האש הישראלית הוא 1.5 מילימטרים בלבד וצבעה חום אדמדם. מדובר בנמלה שהרסנית לא רק לבני אדם, אלא לחרקים. הנמלים הורגות חרקים אחרים ולא פעם מונעות מחרקים טובים להגיע אל הגינה כדי לבצע האבקה בצמחים. בקרב המדבירים קיימות 2 שיטות הדברה: פיזור פיתיונות ג'ל רעילים וריסוס צמחים.

עכברים וחולדות

עכברים וחולדות היו מאז ומעולם אימתם של בני האדם. הם מתגנבים בלילה, פולשים לתוך הבית, אוכלים מהמזון והורסים אותו. עכברים, חולדות, עכברושים ומכרסמים אחרים מעבירים בקרב רבים מאתנו תחושה של גועל, הם עלולים לנשוך ואף להפיץ מחלות. כשהבית סובל ממכת מכרסמים, חשוב להזמין מדביר מקצועי שיוכל לרסס או לפזר פיתיונות רעל.

תיקנים

התיקנים מתאספים בדרך כלל במקומות לחים וחשוכים כמו חדרי אשפה או ביוב, ופולשים אל המטבח בחיפוש אחר מזון. לא נעים להתעורר באמצע הלילה ולראות תיקן גדול על השיש. ואם לא די בכך, הרי שהתיקנים יודעים לעוף. אין סיבה לסבול ממכת תיקנים. חשוב לפנות למדבירים במטרה להיפטר מהבעיה אחת ולתמיד.

כמה זה עולה?

מחיר הדברה משתנה בהתאם לגורם המזיק, סוג ההדברה והיקף העבודה שיש לבצע. בחברת המדבירים נט תוכלו למצוא שירותי הדברות במחירים משתלמים – החל מ-220 שקלים בלבד. החברה פועלת באישור המשרד להגנת הסביבה, והצוות המקצועי שלה יעשה את הכול כדי למנוע מהמזיקים להתקרב אל הבית שלכם. אז אם אתם סובלים מבעיה של מזיקים, התקשרו עכשיו ושימו סוף למטרד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה