הדברים שחשוב לדעת על גמילה מחיתולים



להחליף חיתולים כל יום כל היום זה לא משהו שקל להתמודד איתו, אם כי כולנו מתרגלים לעניין הזה במהירות. אנחנו עושים זאת כי אין לנו ברירה אחרת וכי ברור לנו שזה לא לעד, כך שאם אתם מתחילים לחשוב על גמילה מחיתולים ברור מדוע אתם מתרגשים. גמילה משימוש בחיתולים זה לא משהו שעושים ביום אחד, וזה אולי הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים להבין אם החלטתם לגמול את הילד או את הילדה. גמילה משימוש בחיתול זה תהליך לכל דבר ועניין ולכן חשוב לקחת את הזמן, לא להתרגז אם הדברים לא יוצאים בדיוק כמו שרציתם כבר מהרגע הראשון ולהבין שבסופו של דבר זה יקרה. כמו כן, מאוד מומלץ לבנות אסטרטגיה ולראות איך אתם מתכננים לעשות את הדברים, כי הרעיון הוא לעבור תהליך שיהיה נעים ומהיר גם עבורכם וגם עבור הילד

יחצ

האם כדאי לקבל עזרה בכל מה שקשור לנושא מורכב כמו גמילה מחיתולים?

גמילה מחיתולים זה לא משהו שקורה ככה סתם בפתאומיות, שכן צריך להכין את הילד לקראת העניין. בין אם כבר ניסיתם לעשות את הצעד הראשון בכיוון הזה ובין אם עדיין לא, רצוי מאוד להתייעץ עם אשת מקצוע מהתחום וגם לקרוא מאמרים שונים בנושא. בסופו של דבר, ככל שיהיה לכם יותר ידע וכלים, תוכלו לבחור את הדרך הנכונה עבורכם ועבור התינוק שלכם. חשוב להבין שלא תמיד מה שעובד לתינוק אחד יוכל להתאים גם לתינוק אחר ולכן יש לקחת זאת בחשבון. כמו כן, כדאי לדעת שכאשר מדברים על גמילה מהשימוש בחיתולים מדברים על תחום שיש בו לא מעט ספרי הדרכה שיכולים לסייע גם לכם וגם לילדים. לקבל סיוע מאשת מקצוע בתחום הזה רעיון מוצלח כי בסופו של דבר אשת המקצוע למדה את התחום, צברה בו ניסיון והיא מכירה את הקשיים השונים שבהם אתם עלולים להיתקל בדרך.

איזה עזרים כדאי לרכוש?

כפי שקורה כאשר מדברים על כל שינוי אחר או תהליך שרוצים לעבור, גם כאשר מדברים על גמילה מחיתולים אנחנו רואים שיש מגוון רחב של עזרים שתוכלו לקנות. מה שכן, רגע לפני שאתם יוצאים לדרך ומתחילים להעמיס את עגלת הקניות שלכם באתר כזה או אחר, חשוב לבדוק את האפשרויות השונות. האם אתם רוצים לקנות סיר? ובמידה וכן, האם אתם רוצים לקנות סיר מיוחד וספציפי? האם אתם רוצים לקנות ספר שעוסק בנושא ויוכל להכין את הילד לקראת הבאות? חשוב לעשות את הדברים בצורה מתכוננת כי זה מה שמוביל בסופו של דבר להצלחה בתהליך. כמו כן, במידה והחלטתם לקנות מספר אביזרים שילוו אתכם בתהליך הזה, אתם תראו שיש לא מעט חנויות שאליהן ניתן לפנות ולכן רצוי לבדוק לאן בדיוק אתם פונים ומה אתם קונים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה