הדבר שהמון נשים לא יודעות על גבות



למראה הגבות השפעה רבה על מראה הפנים הכללי. כאר הגבה מלאה ובריאה לרוב ניקוי קבוע ועיצוב גבות יתנו את המענה, אולם נשים רבות אשר סובלות מגבות דלילות, שקופות, הקרחה בגבה וליקויים אחרים, זקוקות למענה מן היסוד, אשר יסייע בבניית הגבה וביצירת מסגרת לעיניים ולפנים, למראה צעיר ויפה ולביטחון העצמי. לאחר שנים בהם נשים התנסו בציורי קעקוע במראה שאינו טבעי ובפתרונות פולשניים בעלי יעילות נמוכה, נולדה שיטת השערה.

קרדיט תמונה FREEPIK

גבות מסודרות ומתאימות למבנה הפנים יוצרות מראה הרמוני ונעים של הפנים, מסגרת מתאימה לעיניים ומראה נשי ומטופח. גבות פרועות ולא נקיות יעניקו לפנים מראה גס ומוזנח, וגבות לא סימטריות, חסרות, או גבות בצורה שאינה מותאמת למבנה הפנים- יצרו דיסהרמוניה ויביאו להדגשת חסרונות טבעיים. במטרה להגיע ולשמר מראה גבות מעוצבות באופן מושלם, ללא תלות בפעולת מריטה מדי מספר ימים, פותחו שיטות עיצוב גבות מקצועי באמצעות טכנולוגיות מובילות. בין השיטות המובילות לעיצוב גבות מקצועי וקבוע.

גבות בשיטת הפודרה

עיצוב גבות בשיטת הפודרה נשען על טכנולוגיית האיפור הקבוע, ומיועד למלא ולהשלים חוסרים בגבות קצרות, גבות לא סימטריות, חורים בגבות וכדומה. ההשלמה נעשית באמצעות הזרקה של פיגמנט מינרלים טבעיים, בצבע מותאם לצבע שיער הגבה הטבעי כמו גם לצבע העור ויוצר הצללה טבעית המדמה גבה שלמה ומלאה.

גבות בשיטת השערה

עיצוב גבות בשיטת השערה נשען אף הוא על שימוש באיפור קבוע בפיגמנטים טבעיים, אולם עושה זאת תוך מיצוי ושילוב שיער הגבה הטבעי, מה שמעניק מראה טבעי יותר לגבות. שיטת השערה מתבצעת בטכניקה ייחודית, באמצעות עט חשמלי או ידני הכולל ראש מחטים זעירות, אשר מזריקות את הפיגמנט בצורה של ריבוי זקיקי שיער, מה שמעניק את המראה הטבעי ואת מיצוי שיער הגבה הקיים ושילובו. 

עיצוב גבות מקצועי יכלול ייעוץ והתאמה של שיטת העיצוב והמילוי בהתאם לסוג הגבות, מבנה הפנים, עור הפנים והליקויים האמורים לטיפול.

האם ניתן למחוק את הפיגמנט במקרה הצורך?

מילוי הגבות בשיטת השערה, כאשר הוא מתבצע במקצועיות וביד מיומנת, בהתאמה לצרכי המטופלת, לגוון העור והשיער הטבעי, יספק תוצאה טובה ואסתטית לאורך זמן. יחד עם זאת, היו מקרים בהם בשל כשל בטיפול, עבודה לא מקצועית, שימוש בפיגמנטים לא איכותיים, התקבלה תוצאה שאינה רצויה: מראה קעקוע לא טבעי, הכתמה של העור וכדומה. חשוב לדעת כי במקרה הצורך ניתן להסיר את המילוי באמצעות טיפול לייזר פשוט יחסית.

יחד עם זאת, מומלץ מראש להימנע מטעויות ומכשלים, באמצעות בחירה באנשי מקצוע מיומנים, אשר עובדים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות וחומרים מורשים בלבד, בעלי תיק עבודות, ניסיון והישגים. חשוב גם לתכנן מראש את תצורת הגבה והיקף המילוי, באמצעות הדמיה שתציג את התוצאה הרצויה.

 

מה ההבדל בין איפור קבוע לקעקוע?

בשונה מקעקוע, אשר חודר לשכבות העור העמוקות, וכולל פיגמנטים עמידים במיוחד הנשארים בגוף לכל החיים, כל שיטות האיפור הקבוע, לרבות פודרה לגבות, מתבססות על חדירה שטחית של שכבת העור הראשונית בלבד. האיפור הקבוע מספק תוצאה עמידה לטווח זמן מוגבל- בהתאם לאזור הטיפול. שיטת הפודרה לגבות היא בין העמידות בענף האיפור הקבוע ומספקת מענה אסתטי ומרשים לתקופה בת כשנתיים. גם סוגי הפיגמנט המוחדר אל העור משתנה בין שיטות האיפור הקבוע המתבססות על פיגמנטים על בסיס מינרליים, בטוחים לשימוש, אל מול תעשיית הקעקועים המציעה פיגמנטים על בסיס כימיקליים ומתכות.

חשוב לציין כי בזכות ההבדל בשיטות ובחומרי הטיפול, פודרה לגבות ואיפור קבוע בכלל מותרים גם לנשים דתיות וחרדיות, אשר נמנעות מקעקועים מטעמי דת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה