הדפסת טקסטיל - להדפיס לא רק על חולצות



כולנו מכירים היום את החולצות המודפסות של בית הספר, מה שנקרא תלבושת אחידה. אך למעשה לאורך אירועים שונים במהלך חיינו אנחנו מדפיסים או מקבלים חולצות מודפסות. למשל בסיום התיכון או בסיום קורס או מסלול בצבא. חולצות בעלות מסר באירועים שונים כמו בחתונות או באירועי חברה ועוד. חולצות בע"מ מספקות לקהל לקוחותיהם הדפסה על חולצות ולא רק. למעשה היום אפשר להדפיס על כל דבר שעולה על רוחכם ולהפוך כל פריט פשוט לפריט מעניין או לפריט שיווקי. הרי ידוע שכל עסק גם אם הוא רק בחיתוליו מומלץ שימתג את עצמו כדי להגדיל את סיכוייו בתחרות הגדולה שקיימת בימינו. הדפסת לוגו על חולצות, סינרים או כובעים יכולה להגדיל את המודעות של רבים לעסק שלך וכך אט אט להפוך את העסק שלך לעסק ממותג.

קרדיט לתמונה: pixabay

היום מאוד קל למצוא דרכים יצירתיות כדי ליצור עניין או בענף העסקי לגרום לכל עסק לשווק את המותג שלו. אם תחשבו על זה לרגע קצר, תגלו שכל המוצגים המובילים שכולם רואים כל יום, שומעים עליהם כל הזמן הם אותם מותגים שהלוגו שלהם מתנוסס לנגד עיננו כל הזמן. אחד הדרכים הכי פשוטות להמחיש את העניין היא חברת WOLT, הלוגו שלה מודפס על כל תיק של שליח, אנחנו רואים אותם על הכבישים וברחובות לאורך כל היום, ההדפסה בולטת דייה וכמובן שישנם שליחים רבים בחברה כך שאנחנו רואים אותם כל הזמן. אך לפני מספר שנים בודדות בלבד החברה לא הייתה קיימת כלל בישראל והידיעה עליה וההיכרות עם החברה הפכה להיות כמו אש בשדה קוצים בין לילה כולם יודעים מהם ואיך הם נראים השליחים שלה.

הדפסה לא רק על חולצות

כשחושבים על הדפסת טקסטיל חושבים ישר על חולצות אבל ישנם כל כך הרבה אפשרויות להדפסה שהם לא על חולצות דווקא. למשל בתקופת הקורונה חולצות בע"מ הדפיסו על גבי מסיכות בד את הלוגו של חברות ועסקים שונים. גם כאן האפקט של החשיפה הרבה עבד לטובת בעלי העסקים. כולנו הרי הלכנו עם מסכות, נפגשנו עם אנשים שונים כשהמסכה על פנינו וכך כל מי שראה אותנו ברחוב וכל מי שנפגשנו עמו יכלו לראות את הלוגו של החברה וכך להכיר בה. אז נכון שהיום כבר ביקוש המסכות ירד אך ישנם פריטים רבים שניתן להדפיס עליהם וכך לקדם את העסק שלכם מבלי לשלם לחברות פרסום יקרות.

מסעדות, בתי קפה ומעדניות למשל יכולים להדפיס את הלוגו על גבי סינרים שבין כה וכה הצוות לובש בשעות העבודה. אם העסק שלכם מחייב חבישת כובעים הדפיסו על הכובע את הלוגו של החברה. במקרים הללו שהעובדים לובשים פרטי לבוש עם הלוגו של החברה אתם כבעלי עסק גורמים ללקוחות שלכם להרגיש כי מדובר בעסק רציני ויציב. צרו קשר עוד היום עם חולצות בע"מ כדי שגם לכם יהיו פרטי טקסטיל מודפסים שמתאימים לעסק שלכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה