הדפסת מגנטים – פרסום ממוקד שנשאר לזמן רב



לכולנו יש בבית מגנטים שתלויים על המקרר כבר שנים, מגנטים מחתונה, ומגנטים של אנשי מקצוע. בעידן שלנו, החשיבות של מגנטים עולה ועולה, וכיום כל עסק מצליח מדפיס מגנטים למטרת פרסום. אז למה מגנטים כל כך חשובים לעסק שלנו? ואיך עושים את זה נכון?

 depositphotos.com

מגנט נשאר לאורך זמן

פליירים שמגיעים אלינו בדואר, לרוב מוצאים את עצמם ישירות בפח האשפה. לעומת זאת, מגנטים עושים את דרכם במהירות למקרר, ונשארים שם לאורך זמן. מכיוון שיש למגנטים את הפונקציה השימושית, קיימת נטייה לשמור אותם. בין אם זה כדי לתלות ציור של הילד על המקרר או כדי לתלות רשימת קניות, המגנט תמיד יהיה שם בשבילנו. כשהמגנט נשאר על המקרר זמן רב, שמו של בעל המקצוע נצרב בזיכרוננו, וכך בפעם הבאה שנצטרך להזמין אינסטלטור, ניגש ישירות אל המגנט. וכך עובד הפרסום על מגנטים.

אז איך עושים זאת נכון?

הבנו את חשיבותם של המגנטים, ואת הכוח שבהם. קיבלנו החלטה להדפיס את המגנטים עבור העסק שלנו. כמובן שמומלץ לבצע סקר שוק, על מנת לקבל הצעת מחיר מעולה עבור כמות המגנטים שנרצה להדפיס.
יותר פלוס הדפסת מגנטים מציעים למשל חבילה של אלף מגנטים בעלות של 220 שקלים. תמיד אפשר לשלב את ההצעה יחד עם פליירים על מנת ליצור פרסום נרחב יותר.

מה עושים עם המגנטים?

הרגע הגדול הגיע, והמשלוח מחנות הדפוס הגיע אלינו. כרגע יש בידינו 1000 מגנטים, אבל אנחנו לא יודעים בדיוק מה עלינו לעשות איתם. ההמלצה הראשונית היא להוסיף את המגנטים לכל משלוח שאתם עושים, לכל קבלה, או לכל הזמנה שאתם נותנים. כך הלקוחות יתלו את המגנט בבית, ויזכרו אתכם לפעם הבאה.

עיצוב גרפי מתאים

היבט נוסף שאסור להקל בו ראש, הוא העיצוב הגרפי של המגנט. פעמים רבות צבעים מסוימים מזכירים לנו מקצוע מסוים, ובפסיכולוגיה אפילו רגש מסוים. למשל הצבע האדום שמסמן דחיפות או איסור, כתום שמתייחס לצורך החברתי, ירוק שקשור בבריאות וסביבה. היינו רוצים לשאול עצמנו תחילה, מה אנחנו רוצים לשדר ללקוחותינו, ולמי שיקבל את המגנט.

לפני שנדפיס את המגנט, היינו רוצים לוודא שבחרנו בצבעים הנכונים ובעיצוב המתאים. מגנט בשונה מפלייר הוא קטן יותר, ולכן היינו רוצים שהעיצוב יהיה בהתאם.

קצר וקולע

אומרים שעדיף קצר וקולע מאשר ארוך ומייגע. משפט זה נכון בהקשר של מגנטים בפרט, שכן מגנט שננסה לדחוס בו כמה שיותר מידע יראה גדוש, צפוף ומעייף. במגנט היינו רוצים לשמור על הניסוח קצר, קליל, ומדויק. אין מקום למילה מיותרת, ולכן כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע בטרם הדפסת המגנט. ההמלצה היא לכלול שם, טלפון, מהות השירות, ואתר אינטרנט. במידה ויש סלוגן קליל נוסיף גם אותו.

קצת פרטים טכניים

הגודל הנפוץ ביותר של מגנט הוא 5 סנטימטר על 8 סנטימטר, והעובי הוא 0.4 מילימטר. הדבק חייב כמובן להיות איכותי, והנייר צריך להיות מצופה בציפוי ניילון, על מנת לשמור על אורח חיי המדף של המגנט. שימו לב שמגנט גדול מדי בהחלט ימשוך את העין, אך רוב האנשים לא ירצו לשמור אותו על המקרר שכן הוא תופס מקום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה