הדרך היעילה והנוחה לשתף את פרטי העסק ולהעלות את אחוז ההמרה – כרטיס ביקור דיגיטלי



האופן בו בית עסק חושף עצמו לעולם ומתקשר עם הסביבה ועם לקוחות פוטנציאליים יכולה להשפיע משמעותית על מידת ההצלחה שלו – עד כמה הוא מצליח למשוך לקוחות חדשים ומהו אחוז ההמרה המאפיין את הפעילות השיווקית שלו (המרת לקוחות פוטנציאליים ללקוחות בפועל). כרטיס ביקור דיגיטלי הוא פתרון אפקטיבי ונוח להשגת מטרות אלו ולקידום העסק

קרדיט תמונה: FREEPIK

מהו בעצם כרטיס ביקור דיגיטלי? מהם יתרונותיו וכיצד הוא מסייע בפועל לקידום העסק, העלאת אחוז ההמרה ושיפור מערך השיווק והפרסום? היכן וכיצד מכינים כרטיס דיגיטלי מקצועי ואיכותי, כזה שבאמת יאפשר לבית העסק ליהנות מהיתרונות הרבים שיש לפתרון זה להציע?

כרטיס ביקור דיגיטלי – במה בדיוק מדובר?

על מנת להבין את יתרונותיו המשמעותיים של כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי כיום וכיצד הוא יכול לסייע גם לבית העסק שלכם, כדאי להבין קודם במה בדיוק מדובר. מהו כרטיס ביקור דיגיטלי ומדוע הוא רלבנטי כל כך, בעידן בו כרטיסי ביקור "רגילים" (מנייר) נראים כמו משהו מהעבר הרחוק?

ובכן, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כמו כרטיס ביקור "רגיל", אך הרבה יותר יעיל ואינפורמטיבי, וכמובן – מועבר בפורמט דיגיטלי. על גבי המסך (מסך מחשב, סלולרי וכיוצ"ב) נראה כרטיס ביקור דיגיטלי בצורה הכללית של כרטיס ביקור רגיל מהסוג הישן והמוכר, אבל הרבה יותר אינפורמטיבי ומעוצב. בדומה לפרופילים וחשבונות באפליקציות המוכרות לנו, הכרטיס יכלול תמונת רקע גדולה ברמת איכות גבוהה אשר קשורה לבית העסק ולפעילותו, ותמונה קטנה יותר עם הלוגו של בית העסק או הפנים של בעל העסק (אלו הן כמובן אפשרויות לבחירה, לא חייבים לבחור באפשרות מסוימת וקיימת גמישות רבה באפשרויות העיצוב).

בנוסף, יכלול כרטיס הביקור הדיגיטלי גם אייקונים ליצירת קשר או קבלת פרטים נוספים, אייקונים דוגמת ווטסאפ, פייסבוק, "מייל", טלפון, יוטיוב, אינסטגרם, טיקטוק ואתר האינטרנט של העסק. כל עסק יכול לבחור כמובן בדיוק אילו אייקונים יופיעו, אך הרעיון הוא מתן גישה ישירה, נוחה ומהירה ללקוח ליצור קשר עם בית העסק, או לקבל עליו מידע נוסף.

כמו כן, יכול לכלול כרטיס הביקור הדיגיטלי גם פרטי מידע כלליים אודות העסק ("אודותינו") וכפתור להוספה ישירה לאנשי הקשר, כך שלקוחות קיימים או פוטנציאליים המתעניינים במה שיש לעסק להציע יכולים בקלות ובמהירות להיכנס לרשימת התפוצה והדיוור של אותו עסק.

בקיצור, מדובר בכרטיס ביקור עם כל היתרונות של המדיום הדיגיטלי – מידע רב המוצג בצורה יעילה ונוחה, קישורים ישירים ליצירת קשר וקבלת מידע וכל מה שצריך על מנת לקשר בין הלקוח לבין בית העסק בצורה שתהיה נוחה ויעילה עבור שני הצדדים גם יחד.

כיצד משפר כרטיס ביקור דיגיטלי את אחוז ההמרה ומערך השיווק של העסק?

כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי ומעוצב (לכך נגיע מיד) מאפשר לכל אחד ואחת לקבל מושג טוב בנוגע לבית עסק מסוים ולמה שיש לו להציע, כמו גם ליצור עימו קשר, במהירות ובקלות מקסימאלית. שיטה זו הוכחה שוב ושוב כיעילה ביותר עבור העלאת אחוז ההמרה וסגירת עסקאות עם לקוחות חדשים והעלאת הסיכוי לקבלת פניות, מעל ומעבר לכל השיטות הנפוצות הנהוגות כמו עמוד אינסטגרם או פייסבוק.

עבור אנשים רבים באוכלוסייה מדובר בפתרון נוח ושימושי. בפרט אנשים מבוגרים יחסית אשר אולי אינם מרגישים יותר מדי בנוח עם טכנולוגיה (ולכן לא יתחילו לגלוש בחשבון האינסטגרם של העסק ויחפשו שם מידע, אבל כן יקליקו על קישור ישיר ונוח מכרטיס דיגיטלי מעוצב ואסתטי...), כמו גם אנשים המעוניינים ללמוד קצת יותר על העסק לפני שהם מבצעים רכישה.

כיצד ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי ברמת האיכות הגבוהה ביותר

על מנת שכרטיס ביקור דיגיטלי אכן ישיג את המטרות העיקריות דוגמת העלאת אחוז המרה, קידום מערך השיווק והרחבת מצבת הלקוחות, יש לעצב ולבנות אותו בצורה מקצועית, אסתטית ומושכלת. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא כמובן באמצעות חברה מקצועית המתמחה בדיוק בתחום זה, וכבר עיצבה כרטיסי ביקור דיגיטליים מוצלחים עבור לקוחות רבים.

תהליך יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי יכלול אפיון של העסק וצרכיו ועיצוב הכרטיס בהתאם, כמו גם ליווי של הלקוחות לכל אורך הדרך עד לקבלת הכרטיס בפועל, וגם כמובן לאחר מכן (למשל, לצורך הוספת מידע או שינוי פרטים).

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה