יש היום לא מעט תוכנות ואפליקציות שכל ייעודן הוא אחד – לעבוד על תמונות, לשנות אותן ולשפר אותן, לתקן אותן ולעשות בהן אי אלו מניפולציות. יש לא מעט מאלו שנחשבות לטובות אך עם כל הכבוד לכל אחת מהן, אף אחת לא משתווה לתוכנת פוטושופ. פוטושופ היא התוכנה הראשונה בתחום והיא קיימת כבר משנות השמונים, תוכנה אשר אחראית לה חברת אדובי, חברת תוכנות הגרפיקה המתקדמת ביותר בעולם. פוטושופ היא תוכנה שיש בה כל כך הרבה כלים ואם תקבלו הדרכה פוטושופ, תוכלו לעשות לא מעט. נהה כמה מהכלים של פוטושופ ולמה כדאי לכם לעשות הדרכה פוטושופ בין אם אתם צריכים את זה לפרנסה ובין אם אתם רוצים את זה כתחביב

צילום : pixabay

לתקן תמונות בקלות

נניח שיש לכם תמונה של סבא וסבתא שלכם שהלכו לעולמם לפני שנים רבות. אתם מתגעגעים אליהם ולתמונה שלהם יש ערך סנטימנטלי משמעותי עבורכם. הבעיה היא שהתמונה כבר דהויה, היא כבר במצב כזה שיש בה כתמים שנוצרו בגלל הזמן שעבר ועוד כל מיני דברים שלא מאפשרים לשמור אותה כמו שצריך. לצפייה בשיעורי הסבר על הדרכה פוטושופ אם תעשו הדרכה פוטושופ, תוכלו לטפל בתמונה הזו ולהפוך אותה לשמישה וכזו שנראית כמעט כמו שהיא היתה נראית במקור. כולם סביבכם יתפעלו מהכישורים שלכם ואתם בהחלט תוכלו לעשות את זה גם עבור אחרים, עבור תשלום לא מבוטל כמובן.

  

מניפולציות בתמונות

הדרכה פוטושופ תאפשר לכם גם לעשות מניפולציות בתמונות שונות. מה זה אומר? זה אומר שאם יש לכם תמונה תמימה אך אתם רוצים "להחיות" אותה, רוצים להפוך אותה לתמונה הרבה יותר מעניינת תוכלו לעשות את זה עם פוטושופ. תוכלו גם לשלב בין תמונות, להוסיף אלמנטים ואפקטים שונים ותוכלו לעשות ככל העולה על רוחכם. לדוגמא, אם יש לכם תמונה רגילה של חבר שאתם רוצים להגדיל ולתלות אותה על הקיר במסיבת יום ההולדת שלו, תוכלו "להדביק" לה אלמנטים שונים כמו כובע ליצן, להוסיף זיקוקים מסביב, "לאפר" את החבר הזה ולעשות בעצם כל מה שאתם רוצים.

אחת התוכנות המדהימות שקיימות

היום בעידן הטכנולוגי, יש לא מעט תוכנות מדהימות. אך אחת התוכנות המדהימות ביותר ואולי המובילה שבהן היא תוכנת פוטושופ. הדרכה פוטושופ תאפשר לכם לעשות לא מעט דברים עם התוכנה, תאפשר לכם לקחת תמונה תמימה ולשנות אותה מן הקצה אל הקצה. היא תאפשר לכם להוציא את האמנים שבכם, תאפשר לכם לבטא את עצמכם כמו שאתם רוצים לבטא. פוטושופ היא תוכנה שניתן לעשות איתה כל כך הרבה, ניתן להפיק ממנה המון וניתן להשתמש בה כיד ימינכם בכל עיצוב שאתם רוצים. כל מה שצריך הוא הדרכה פוטושופ שתהיה איכותית, הדרכה ברמה גבוהה כזו שתלמד אתכם איך להשתמש בתוכנה בחוכמה כמה שיותר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה