ההיסטוריה של הרבלייף על קצה המזלג



הרבלייף היא חברה אמריקאית מובילה ומוכרת בכל העולם, החברה משווקת מגוון רחב של מוצרי דיאטה, תוספי תזונה ומוצרי טיפוח. ההיסטוריה של חברת הרבלייף מתחילה בשנת 1980 כאשר איש העסקים האמריקאי מארק היוז מחליט להקים את החברה כדי להביא לשינוי משמעותי בתחום הבריאות.

קרדיט צילום - Pixbay

מארק היוז הקים את הרבלייף לאחר שאימו נפטרה בגיל מוקדם, לאחר שהיא עברה טיפול כושל להפחתת משקל. לאחר הקמת החברה, הרבלייף החלה לשווק תוכנית חדשנית להפחתת משקל בלי לסכן את הבריאות. בתחילת הדרך, מארק הפיץ את התוכנית המקורית להפחתת משקל ממכוניתו, ולאחר שנתיים בלבד הרבלייף הפכה למותג בין לאומי לאחר פתיחת הסניף בקנדה, ותוך זמן קצר נפתחו סניפים רבים נוספים במדינות שונות ברחבי העולם. ב-1982 החברה הגיעה למחזור מכירות של 2 מיליון דולר.

נקודות ציון משמעותיות בהיסטוריה של הרבלייף

  • הקמת החברה בפברואר 1980 על ידי מארק היוז.
  • בשנת 1982 הרבלייף פותחת סניף בקנדה והופכת לחברה בין לאומית, ובמקביל נפתחים סניפים נוספים במדינות רבות. המכירות של החברה חוצות את הרף של 2 מיליון דולר.
  • הרבלייף נרשמת למסחר בבורסה של נסדא"ק בשנת 1986. החברה ביוזמתו של ג'ים רוהן משיקה שני טעמים חדשים לאבקת המשקה שלה – שוקולד ותות.
  • החל משנת 1988 החברה הבין לאומית ממשיכה להתרחב במהירות מדהימה, והמותג מתחיל באירועים גדולים המושכים אנשים רבים ברחבי העולם.
  • בשנת 1992 החברה משיקה קו מוצרים חדש, המכירות קופצות מעלה מ-3.1 מיליון דולר למחזור של 21 מיליון דולר.
  • בשנת 1994 מייסד החברה חושף את קרן המשפחה של חברת הרבלייף, זהו ארגון צדקה המסייע לילדים בסיכון, הארגון פועל בכל העולם ומטרתו להבטיח עתיד טוב יותר לילדים.
  • בשנת 1996 החברה מגיעה למחזור מכירות של 1 מיליארד דולר. החברה מציינת את הישגיה בין היתר באמצעות מעבר למגדל משרדים בסנצ'יורי סיטי שבקליפורניה.
  • החברה משיקה בשנת 1998 19 מוצרים חדשים באירוע המוני ויוקרתי המתקיים באורלנדו שבארצות הברית. החברה רושמת הישג נוסף לאחר תשלומי בונוס ייצור בסכום העולה על 16 מיליון דולר.
  • בשנת 2000 הרבלייף חוגגת יובל 20, החברה מחזיקה בכוח מכירות המונה מעל מיליון מפיצים עצמאיים ברחבי העולם, המפיצים משווקים יותר מ-100 מוצרי תזונה ומגוון מוצרים נוספים לטיפוח ויופי, החברה פועלת באמצעות המפיצים ב-50 מדינות.
  • הרבלייף מכריזה בשנת 2003 על מחזור מכירות מעל 1.9 מיליארד דולר, החברה פועלת ב-54 מדינות ברחבי העולם ופותחת מעבדת מחקר חדשנית לתזונה תאית ומולקולרית על שם מארק היוז. החברה ממשיכה לפתח מוצרים איכותיים ופורצי דרך.
  • בשנת 2004 הרבלייף משיקה את המותג ShapeWorks, בהשתתפות מדענים מוכרים ובעלי שם בעולם בתחום של הפחתת משק. התוכנית החדשנית לניהול משקל מביאה לשינוי גדול וסוללת את דרכה של החברה להצלחה עצומה.
  • בשנת 2005 החברה חוגגת יובל ומציינת זאת באירועים רבים ברחבי העולם.

ראוי לציין כי הרבלייף היא חברת שיווק רב שכבתי, החברה פיתחה מודל עבודה ייחודי ומתקדם, לכן מעבר לרווח ממכירה ישירה של מוצרים, המפיצים זכאים לעמלות ולתגמולים ממפיצים הנמצאים תחתם, הם חונכים מפיצים חדשים ומסייעים לחברה להתרחב ולהגדיל את קצב המכירות. במקביל לפעילות השיווק, קרן המשפחה של הרבלייף ממשיכה ליזום פרויקטים ברחבי העולם, בין היתר הקרן יזמה תוכנית הנקראת Casa Herbalife שמטרתה לספק ארוחות בריאות לילדים בסיכון. הקרן מפעילה את הפרויקט ב-6 יבשות והיא מנהלת מעל 70 תוכניות שונות, בשיתוף עם ארגוני צדקה מקומיים. בנוסף, הקרן מסייעת לילדים בסיכון בדרכים נוספות כמו ארגון והפקת ימי כיף בחופשת הקיץ, חגיגות במועדים שונים, ארגון ימי הולדת לילדים, רכישת תיקים לבתי ספר עבור ילדים שידם אינה משגת זאת ועוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה