הובלות דירה במחירים משתלמים מי לא רוצה!!!



כדי לקבל מחיר טוב עבור הובלה צריך לקרוא קצת טיפים. הובלות דירה היא הובלה מורכבת ותהליך זה אינו ממש פשוט. כאן ננסה לתת לכם טיפים מוכחים עבור ההובלה הקרובה שלכם כדי להישאר טעם טוב בסיומה. סקרנו את מירב הטיפים הקיימים בתחום וננסה לתת לכם את ההבנה עליהם כאן.

תמונה מובינג סנטר

 

קודם כל יש לבצע כמה דברים עוד לפני ההובלה והם:

1השוואת מחיר הובלה וסקר שוק, חובה עליכם לבצע את השלב הנ"ל ועוד לפני כלל שהתחלתם להוביל, יש לכם המלצה על מוביל בשכונה או ממכר עדיין יש לבצע סקר, אם לא תעשו זאת תשלמו יותר חבל!!

העניין ממש פשוט יש להתקשר לכ 6 חברות הובלה, זה מספיק וממצה, כל זאת על מנת לעמוד את מחירי השוק ולבחור שירות הובלה שמתאים לכם בנוסף תוכלו להעדיף את החברה שהכי נכונה עבורכם .

  1. בירור צרכים וציפיות, בכדי למנוע אי נעימויות בזמן ההובלה עם המובילים, ישנה חשיבות לתת להם את כל הפרטים כמו שהם על ההובלה ולא להפחית פרטים או רהיטים אחרת תשלמו ביוקר על כך.

כדאי שתהיה בנין הצדדים הצעת מחיר כתובה, כך בכל מקרה של מחלוקת יש לאן לגשת בשביל לברר מי צודק ומה חסר .

  1. חוזה הובלות, רשמו הכל בחוזה עבודה מסודר ,העניין זה הוא נכון רק עם מובילים דירה ולא פריט בודד שאין יותר מדי מורכבות.

קבעו שעת ההגעה של המובילים, יום הובלה הצפוי, כמות המובילים שיגיעו כי להובלות דירה הזמן הוא קריטי לכן יש להגיע עם כמות גדלה של אנשי צוות.

  1. סידור דירה, אריזת דירה זהו השירות הנפוץ מקרב עוברי דירה, שירות סידור דירה מציע לכולם אריזה ופריקה של כל תכולת הבית שלכם באותו יום עד המברשת שיניים.

כך הכל מסודר במקום הצפוי וללא חיפושים, ופתיחת קרטונים עושים לכם הכל ,שירות זה מתאים בעיקר לאללו שבלחץ של זמן או לאול שאיון באפשרותם לבצע זאת בעצמם.

  1. חברת ההובלות, בכל שירות שאנו מזמינים אנו בעצם מזמינים אלינו אנשי מקצוע.

בהובלות ישנם טיפוסים שונים ומגוונים כי עבודה זו היא פיזית וקשה ,לכן למצוא מוביל אדיב ונחמד לא תמיד קל. אנשים עובדים בכל מזג אוויר, קר חם שמש וכו', לכן פנקו אותם קצת בשתייה חמה או קרה. תשתדלו אם ניתן לקבוע עם חברת ההובלה עוד לפני ההובלה בביתכם, כך תוכלו לדעת שאתם בידיים טובות ומנוסות שלהם אתם תפקידו את כל רכושכם היקר.

בחירה נכונה, של חברת הובלות מומלצת היא אחת הדרכים המשמעותיות ביותר להצלחה בהובלה, קחו לכם את הכי מנוסה ומקצועית לצורך הובלת דירה, הרי כבר שילמתם אז למה להתפשר.

האם לבחור את חברת ההובלות הזולה ביותר?

חברת הובלות איכותית ואמינה עדיין יכולה להיות זולה אין קשר, חברה טובה גם תציע לכם שירותי הובלות עם מנוף בכדי להוזיל את המחיר וגם לשמור על התכולה שלכם. מעבר לתחושה שתעניק לכם שהכל יהיה בסדר, גם ניתן לקבל מחיר שווה לכל כיס וממוצע של השוק, אל תחפשו את הכי זול בשביל כמה מאות של שקלים ואח"כ יעלה לכם יותר בביתכם.

הובלת דירה עם מנוף זוהי הדרך הכי נכונה לעשות זאת לכן,קחו הצעת מחיר כתובה ללא אותיות קטנות, עברו עליה ראו שהיא אכן מובנת עליכם ועל הצדדים. תדעו שאם לא תבחרו נכון את חברת ההובלות שתלווה אתכם במעבר דירה זה, אז כל אותם טיפים שרשמנו לעיל אינם יעזרו כלל. תתפשרו הכסף שלכם שווה הרבה עבורכם כולנו עובדים בשבילו בררו עם החברה עובדת כמה שנים ומהו המוניטין שייצא לה. לבחור את הכי טובה במיוחד כאשר זה מגיע לבחירת חברת ההובלות.

בברכה ושיהיה בהצלחה במעבר הקרוב.

הכתבה נכתבה בהתייעצות עם חברת מובינג סנטר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה