הזמנת בלון גז לבית - המדריך המלא



בדומה לכל משפחה במדינת ישראל, ייתכן כי גם הבית שלכם מכיל מספר בלוני גז שתפקידם העיקרי הינו לספק צריכה שוטפת של הכיריים, חימום של המים, התנורים וכן גם ישנן בלונים קטנים יותר אשר מיועדים לצורך יציאות, טיולי שטח וכיוצא בכך. יחד עם זאת חשוב לציין כי היום, בשונה מפעם, ניתנת בפניכם האפשרות לבצע הזמנת בלון גז באופן מהיר ופשוט עד לפתח הבית שלכם. איך עושים זאת אתם שואלים? ובכן, במטרה לוודא כי אתם אכן מבצעים את הרכישה בצורה זריזה, פשוטה, יעילה ומדויקת, החלטנו לרכז עבורכם למאמר הבא את כל המידע הרלוונטי בנושא.

קרדיט לתמונה Freepik

כך תבצעו את הבחירה המדויקת עבורכם

 

תחילה, עליכם להבין כי הזמנת גז היא פעולה שחייבת להתבצע דרך ספקיות גז מורשות באישור משרד התעשייה בלבד. זאת בעוד כי תוכלו לפגוש במגוון רחב של גורמים לא מורשים שנוטים להציע את האספקה שלהם בעלויות אטרקטיביות יותר, אך ההמלצה המרכזית תהיה לוותר על הפיתוי שכן, מדובר על עבירה פלילית שעשויה לסבך אתכם. זאת במידה ונתעלם מהעובדה כי אתם לא באמת יכולים לדעת מה החומר שנמצא בפנים כאשר לא מדובר על גורם אמין, מה שמעלה נורה אדומה תחת סוגיית הבטיחות שכן, גז הוא חומר אשר ידוע כדליק. על כן, הזמנת בלון גז היא פעולה שניתן לבצע בשתי דרכים עיקריות. הדרך הראשונה תבוא לידי ביטוי בשיחת טלפון קצרצרה אל מוקד החברה בה בחרתם, כאשר האפשרות השנייה תהיה לבצע את ההזמנה עצמאית דרך האינטרנט. מכאן, כל אשר יהיה עליכם לעשות יהיה להמתין לאספקת הגז שלרוב תגיע תוך מספר ימים בודדים.

דברים נוספים שחשוב לדעת

במידה ואתם מעוניינים להזמין בלון של 12 ק"ג, ההמלצה שלנו תהיה לגשת תחילה אל הבלונים שנמצאים מחוץ לבית, במטרה לבדוק האם הבלון השני עדיין מלא. את הפעולה תוכלו לבצע באמצעות סגירה של הבלון שכבר פתוח ופתיחתו של השני, כעת - נסו להדליק את הכיריים. כך למעשה, תוכלו לוודא האם יש צורך בהזמנה של בלון אחד או שניים. דבר נוסף וחשוב לא פחות שיש לקחת בחשבון לפני שמזמינים בלון גז הוא העובדה שכיום, ניתן גם להחליף ספק באופן פשוט ומהיר. למעשה, כל אשר יהיה עליכם לעשות הוא להרים טלפון אל החברה הייעודית אליה אתם מעוניינים לעבור, או לחילופין להשאיר את כל הפרטים הרלוונטיים באתר החברה. מכאן והלאה החברה אליה פניתם תדאג לבצע את כל הנדרש עבורכם, בעוד כי החברה הקודמת שלכם חייבת להעניק לכם את האפשרות להתנתק ולהתחבר אל חברה חדשה תוך פרק זמן קצר ללא שום הפרעות, ממש בדומה להחלפת ספק סלולר או אינטרנט.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה