החברה שעושה מהפכה בתחום הדפסות טקסטיל



טקסטיל מוכר לכולנו מקרוב, באין ספור פריטים לבישים, אופנה ואקססוריז משלימים. אבל צריך לזכור שהדפסת טקסטיל מחייבת מומחיות מיוחדת. אין זה עניין של מה בכך, לבצע הדפסות על גבי בד, פריטי כותנה, פליזים, דגלים או מגבות גוף. נדרשות מכונות דפוס וצבע מיוחדות, בכדי להדפיס בצורה איכותית על גבי כובעים, תיקים, מכנסים, חולצות, עניבות, מפות וכן הלאה וכן הלאה. בשורות הבאות תכירו כמה דברים מעניינים, אודות החברה שהביאה לארץ מהפכה של ממש, בתחום הדפסות טקסטיל.

קרדיט תמונה: CANVA

פרומוטקס, השם שאומר את הכל

החברה שעושה מהפכה בתחום הדפסות טקסטיל, מקפידה על איכות ביצוע ללא פשרות. PROMOTEX הדפסה על בגדים מחויבת לאיכות ומצוינות. ככה זה כאשר חלק נכבד מהלקוחות הם חברות מהמובילות בישראל. בזכות המומחיות המיוחדת, בין הלקוחות ניתן למצוא ארגונים וחברות מענפי המזון, הבריאות, מלונאות, עסקי ספא, יופי ולייף סטייל, עסקי הסעדה, מרפאות ועוד. חברות שזקוקות לביגוד מודפס, בין אם כמדי עבודה לעובדים ובין אם לצרכי מיתוג וקידום מכירות. חלק הארי של הדפסות הטקסטיל מיועד לתת כבוד לשמות של מותגים, ללוגואים של חברות, למיתוג צבעוני ולעיתים מקורי ומפתיע. פרומוטקס, כשילוב בין קידום לבין טקסטיל, זה אכן שם ראוי לחברה שהביאה למהפך וממשיכה להחזיק בסטנדרטים גבוהים, בכל הדפסה מחדש. בגדים ייצוגיים, מדי עבודה, פתרונות מיתוג לכל מטרה, והתאמה אישית של הדפסות לכל אחד.

להתמקצע בתחום הליבה

בהנהלת החברה מקפידים לשמור על מקצועיות בעסקי הליבה. ההבנה בחומרי הגלם של ענף הטקסטיל ואחזקת מכונות מן השורה הראשונה, מאפשרים להגיע לתוצאות מיטביות לרווחת הלקוחות. חומרי הגלם נבחרים בצורה קפדנית ותהליכי הייצור בנויים על שיטות עבודה חדשניות. אך תחת תחום הליבה המרכזי, שהוא הדפסת טקסטיל, ניתן למצוא שפע של פתרונות נבחרים. לדוגמא:

  1. הדפסות על כובעים, קיץ וחורף, דקים ועבים.
  2. מיתוג של מגבות בכל סוגי הגדלים, בית וחוף.
  3. הדפסות על תיקי בד, אל בד, שרוך ועוד.
  4. מיתוג והדפסות על כרבוליות, חלוקים רכים.
  5. הדפסות על דגלים, מפות ומפיות.
  6. הדפסות על כל סוגי הבדים והבגדים, לרבות בגדי בייסיק ובגדי איכות, מדים ייצוגיים ועוד ועוד.

כך תוכלו להתרשם מהמהפכה

הדפסות ומיתוג זה לא רק דבר שאפשר רק לדבר עליו. מאוד יעיל יהיה, למעשה, לראות אותו, לחוש אותו. רוצים לחוש ולראות איך נראית מהפכה בהדפסות על טקסטיל? תוכלו לראות באתר החברה אין ספור צילומים הממחישים את נראות ההדפסות שבוצעו ללקוחות אמיתיים.

בין היתר תוכלו לראות איך נראה מיתוג של החברות המובילות בשוק ובאילו סגנונות מרהיבים אפשר להלביש תיקים, חולצות, כובעים ועוד אביזרים לבישים וצבעוניים. לכנסים, לימי כיף, בגדים לעבודה או תיקים לחלוקה, את הכל אפשר להזמין, גם בכמויות גדולות והכל – בביצוע גדול מהחיים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה