החורף בפתח: התכוננו להצטנן בסטייל!



כשהעלים מתאספים מתחת למגפיים שלנו, ניכר שהחורף מתגנב אלינו. עם העונה הקרירה הזו מגיע הבלתי נמנע - הנזלת המטרידה והשיעולים הפורצים שיוצרים את פס הקול של החודשים הקרובים. זה נכון, הצטננות החורפית הנפוצה חזרה לעיר! אבל, אין צורך לפחד. בעזרת כמה טיפים וטריקים פשוטים, תוכלו להתכונן להצטננות החורף הקרובה בצורה הכי כיפית ומסוגננת שיש.

קרדיט לתמונות PIXABAY

 למרות שהצטננות אינה חמורה בדרך כלל, עדיין חיוני (ומתחשב!) לא לקחת את החיידקים לעבודה, לבית הספר או למפגשים חברתיים שבהם הם יכולים להתפשט בקלות. הדרך האמינה ביותר לבדוק אם יש לך חום, אחד התסמינים הבולטים של הצטננות, היא להשקיע במדחום דיגיטלי טוב כמו מד חום לאוזן בראון  - אחד המדחומים המומלצים בשוק. לבדוק במדויק את הטמפרטורה שלך בתחילת התסמינים יכול להנחות אותך אם הגיע הזמן להצטייד עם קערת מרק חמה על הספה ולנוח קצת, במקום לגרור את היום, ולהפיץ את הנגיף.

כעת, לאחר שכיסינו נימוסים קרים אחראיים, בואו נקפוץ כיצד תוכלו להתכונן לעונה הקרה בסטייל!

להתלבש כדי להרשים - המערכת החיסונית שלך!

דבר ראשון, מי אמר שלהישאר חם חייב להיות משעמם? שכבות זה לא רק פתרון מעשי לשמור על הקור, אלא גם הזדמנות נפלאה להציג את חוש האופנה שלך. פשמינות צבעוניות, סוודרים גדולים במיוחד, פופים אופנתיים ומגפיים יציבים יכולים כולם לבוא יחד כדי ליצור אנסמבל חורף נעים אך מסוגנן. וזכרו, שמירה על חום מסייעת לגוף שלכם להדוף את וירוסי ההצטננות המגעילים האלה המשגשגים בטמפרטורות קרות.

מים, מים מים!

כדי להרחיק את קור החורף, זכור להקפיד על מים. ואנחנו לא מתכוונים רק לשתיית מים (למרות שגם זה חיוני!) אלא לשמירת הלחות באוויר שסביבכם. שקול להשקיע במכשיר אדים מעוצב ומהנה כדי להילחם באוויר החורף היבש. הלחות הנוספת יכולה לעזור להקל על הסימפטומים המגרים של הצטננות, כמו גרון יבש ואף סתום, והם יכולים גם ליצור פריט קישוט מוזר!

שדרג את ארסנל המשקאות החמים שלך

אין דבר טוב יותר להדוף קור מאשר משקה חם ביום חורף קפוא. בין אם זה כוס קקאו חם בציפוי מרשמלו, מרק העוף המפורסם של סבתא שלכם, או מרקחת הדרים חמימה עמוסה בויטמין C, הקפידו לשמור על המטבח שלכם מצויד במרכיבים הדרושים. לא רק שהם שומרים על חום הגוף שלך, אלא שמשקאות כאלה גם עוזרים להרגיע את הגרון ולהגביר את החסינות.

התעמלו - והפכו את זה לכיף!

הישארות פעילה בחורף היא עוד דרך מצוינת לשמור על הצטננות מכיוון שהיא מחזקת את המערכת החיסונית שלך. במקום השגרה הרגילה בחדר הכושר, החליפו דברים ותהנו. לך להחליק על הקרח או להתחיל קרב כדורי שלג. הצטרפו לקבוצת ספורט חורף, או צאו לטיול חורף. לא רק שהם דרך מצוינת לשמור על כושר, אלא הזדמנות מצוינת ליהנות מהחורפים בחוץ.

הפכו לניצנים הטובים ביותר עם חיידקים טובים

לבסוף, בואו נדבר על בריאות המעיים. פרוביוטיקה יכולה לשפר את מערכת החיסון שלך, ובכך לעזור לך להילחם בהצטננות בצורה יעילה יותר. אז מה דעתך על מסיבת טעימות יוגורט? התקשר לחברים שלך, הצטייד במבחר טעמי יוגורט, או אולי אפילו נסה להכין את היוגורט שלך בבית!

 

בסופו של דבר, זכרו שלהצטנן זה לא תמיד דבר נורא - זה נותן לכם תירוץ לקחת קצת חופש, להתכרבל במיטה עם הספר הזה שתכננתם לקרוא ולפנק את עצמכם. כמובן, מניעה עדיפה על ריפוי, אבל אם הרחרחות החורפיות האלה אכן משיגות אתכם, השתמשו בה כהזדמנות לנוח ולהתחדש. אז היכונו, קבלו את החורף בזרועות פתוחות, ובואו נהפוך את העונה הקרה הזו למגניבה ביותר עד כה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה