החיילים והחיילות שלכם חוזרים הביתה? כך תפנקו אותם!



אם יש לכם חיילים וחיילות שגויסו בעת הזאת ללחימה, והם סוף סוף יצאו הביתה זו ההזדמנות שלכם לפנק אותם באוכל בטעמים הכי מוכרים והכי אהובים עליהם – האוכל הביתי שלכם! אספנו עבורכם כמה המלצות לאוכל הכי ביתי שהכי כיף לאכול!

קרדיט-SHUTTERSTOCK

עוגות של בית

אין דבר שמרגיש יותר בית מאשר עוגה בחושה של בית עם הטעמים המתוקים והניחוחות העדינים שמיד אופפים את המטבח. גם אם החייל והחיילת שלכם חזרו סופר רעבים, הם תמיד ימצאו מקום לכוס נס טובה וחמה לצד פרוסה של עוגת שיש מעשה ידיכם. תוך כדי שהם מנשנשים פרוסה אחר פרוסה לכם יש זמן להתחיל להכין את הארוחה.

שניצל מטוגן

המאכל הווינאי אשר במקורו מוכן בכלל מנתח בקר מצופה בשכבה של קמח ופירורי לחם, השתרש אצלנו על חזה העוף העדין. שניצל מטוגן בבסיסו אפשר להכין רק כנתח מצופה בפירורי לחם עם מעט מלח שנכנס לטיגון עמוק. אבל שניצל ביתי הוא כזה שמלא בטעם שאתם בדרך כלל מכניסים בו, הוא יכול להיות מלווה בפפריקה אדומה שמעניקה לו טעמים מוספים או לערבב עם הביצה צ'ילי מתוק, יש מי שנוהג להוסיף אבקת שום גבישית, ויש מי שמכין את השניצל עם שכבה עבה של קמח וביצה ומקבל מעטה קריספי במיוחד. יש גם מי שאוהב להשתמש בפרורי לחם דקיקים ויש מי שאוהב פירורי לחם עבים ומתפצחים ויש מי שבכלל אוהב לשלב את הפירורים עם ביסלי גריל. כל האופציות ועוד רבות אחרות קיימות וטעימות ולכם רק נותר להכין את השניצל האהוב בדיוק כמו שהם רגילים לאכול אותו כל הזמן.

אורז על כל גווניו

אורז הוא אחד המאכלים הכי בסיסיים שקיימים גם אצלנו ובאופן כללי ברחבי העולם. אורז אפשר להכין בכל כך הרבה גרסאות כאשר כל אחת מהן תעניק לו טעם אחר ומשובח. לפניכם כמה אפשרויות להכנת אורז סופר טעים!

  • אורז לבן – האורז המסורתי והפשוט המגיע בגוון לבן, שבו יש שמן ומלח או רק מים ומלח תלוי איך אתם אוכלים אותו בדרך כלל. לאורז הלבן הפשוט אפשר להוסיף אטריות דקיקות שיש לטגנן לפני ואז מתקבל אורז עם אטריות – ללא ספק מנה אהובה.
  • מג'דרה - האורז עם העדשים הירוקות הוא אחד המאכלים הטעימים שיש, להכנתו תזדקקו לטגן מעט בצל, להוסיף עדשים ירוקות שבושלו ורוככו מראש, להוסיף אורז, מים ומלח ולהמתין בסבלנו כעשרים דקות.
  • אורז אדום – את האורז האדום מכינים בדרך כלל עם בצל מטוגן, רסק עגבניות, אורז, מים ומלח, אך מי שרוצה להעמיק את הטעמים הללו מוזמן להוסיף לאורז ציר של בקר או עוף ולהעניק לו טעמים עשירים במיוחד.
  • אורז צהוב – האורז הצהוב מקבל את גוונו מהוספת תבלין הכורכום, בעדות רבות נהוג לבשל עוף על האורז, כך שהאורז סופח אליו את טעמי העוף העסיסי ומתקבלת מנת אורז משובחת מלאה בטעמים עשירים במיוחד.
  • אורז עם עשבי תיבול – עוד סגנון של אורז הוא זה שיש בו מגוון עשיר של עשבי תיבול, המעניקים לו ניחוחות וטעמים יוצאים מן הכלל.

כל אלו וגרסאות נוספות שאהובות על החיילים והחיילות שלכם, יכולים בהחלט לשמח את ליבם כשהם שבים הביתה אליכם ואל ניחוחות וטעמי הבית האהוב. אל האורז אפשר כמובן לשדך שניצל אבל גם קציצות של בית ברוטב אדום סמיך, מלא בתבלינים, ענפי סלרי מתבשלים ואופפים את המטבח בניחוח המוכר והטעים של קציצות ברוטב אדום של אימא.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה