החלקה טבעית – כדי שתפסיקי לקחת סיכונים על השיער שלך



החלקות שיער הוא תחום שמלווה אותנו מזה שנים רבות, והפופולאריות שלו בישראל לא הולכת להיעלם בקרוב. למעשה, ההפך הוא הנכון! הביקוש רק הולך ועולה ותמיד יש מי שמעוניינת בשיער חלק ומרשים יותר. הבעיה היא, שלא כולן טורחות לוודא את ההחלקה שהן בוחרות, והתוצאה? שיער הרוס ועייף. החלקה טבעית היא המצאה גאונית שבאה לפתור בדיוק את הבעיה הזו, עם שיטת החלקה שכשמה כן היא – טבעית. כלומר, מכילה חומרים אורגניים, וויטמינים ומינרלים שלא רק שלא פוגעים בשיער אלא מגנים עליו ומעניקים לו ברק ולחות.

קרדיט לתמונות PIXABAY

החלקה טבעית לשיער בריא

אז מה מיוחד בלבחור החלקה טבעית על כל החלקה אחרת? ובכן, הכל! במקום לקחת סיכון ולהרוס את השיער שלך, את עומדת לבצע בחירה נכונה ובריאה יותר. זאת מהסיבה שההחלקה הטבעית מכילה חומרים שלא הורסים את השיער ומעניקים לו מראה בריא. בין החומרים הטבעיים תוכלי למצוא;

  • מיץ לימון - כולנו מכירות את הסגולות הנפלאות של מיץ הלימון; הוא מכיל מינרלים שונים, אך עיקרו הוא ויטמין C, ויטמין B וזרחן - שלושה חומרים שהשיער שלנו מאוד אוהב. שלושת אלו מחזקים את השערה, מעניקים לה ברק ומראה מלא ומרשים.
  • שמן זית - ישנן כל כך הרבה סגולות מדהימות לשמן הזית; לעור שלנו, לבריאות הכללית וכמובן גם לשיער שלנו. שמן זית נחשב למצוין הן לשיער והן לקרקפת, כך שברור שהוא יהווה חלק בלתי נפרד מהחומרים הטבעיים שישמשו להחלקה הטבעית!
  • דבש וחלב שקדים - ודאי שמעתן על מסיכה לשיער העשויה מחלב שקדים ודבש. יחד, השניים יוצרים קומבינציה מנצחת המומלצת מאוד לשיער שלנו. מעצבי השיער עושים שימוש בחומרי החלקה המכילים חלב שקדים טבעי וכמובן לא חלב תעשייתי, כך שאם תרצי לנסות מסיכה דומה בבית מומלץ לזכור זאת. חלב השקדים והדבש מכילים ויטמינים איכותיים, מטהרים את השיער ומזינים אותו למראה בריא וחלק.
  • חימר - החימר הוא אחד המרכיבים של החלקה טבעית ולא בכדי. יש לו תכונות נפלאות הידועות גם  בהקשר של העור שלנו (אנחנו הרי מכורות למסיכת חימר בים המלח!), והוא גם מצוין לשיער. זאת מכיוון שהחימר מצליח לייבש ואף לרפא שיער פגום!
  • ביצים - בביצים יש אחוז גבוה של חלבון שמסייע לתהליך צמיחת שיער מהיר יותר ואף מנפח אותו וגורם לו להיראות מלא יותר ומרשים יותר.

תהליך שגם מזין את השיער

לסיכומו של עניין, החלקה טבעית מעניקה לשיער לא רק את המראה החלק והבריא, אלא גם מזינה אותו במינרלים וויטמינים מדהימים שמסייעים לו להתחדש, לצמוח, להחלים במידה והוא פגום ועייף ואפילו להתארך! לטבע יש כל כך הרבה מה להציע לנו בכדי לעזור לנו לשמור על השיער, וזו ההזדמנות שלך לגלות את פלאי הטבע בעצמך ולהשתמש בהם!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה