החלקה מינרלית: הדרך שלך להחליק ללא מחליק וללא שריפת השיער



בכל פעם בה את מחליקה את השיער עם מחליק לוהט, את גורמת נזק בטווח הארוך לשערך. ומה לגבי שלל חומרי החלקה שאינם מאושרים במשרד הבריאות? הם גורמים נזק גם לשיער, אבל גם לקרקפת, אפילו לעיניים במקרים מסוימים. בואי נדבר על כל מה שצריך לדעת לגבי החלקה מינרלית ללא מחליק לוהט.

קרדיט תמונה- יח"צ

אם את עד היום משתמשת במחליק שיער לוהט ובכל מיני תכשירים שאינם מוכרים למשרד הבריאות, תעצרי הכול. אנחנו מזמינים אותך לחשוב פעמיים: מה יותר חשוב, האופן בו השיער שלך נראה כרגע או בטווח הרחוק? כמובן, חשוב לשמור על השיער בטווח הרחוק. וכשמדברים על שמירת השיער בטווח הרחוק, מדברים על החלקה מינרלית באישור משרד הבריאות. בואי נדבר על כל מה שצריך לדעת, רגע לפני שרוכשים מחליק שיער שעשוי לפגום לך בשיער. הנה הפרטים:

מה אני צריכה לדעת לגבי החלקה מינרלית לשיער?

מעבר לכך שמחליקים לשיער יכולים לפגוע בשיער, יש עוד משהו שצריך לקחת בחשבון. למעשה, חומרי החלקה כוללים בתוכם חומציות גבוהה ושלל חומרים שיכולים לגרום לשינוי הפיגמנט שלך. אם אתם רוצה להבטיח את צמיחת השיער שלך באופן בריא, כמובן שכדאי להשתמש במוצרים שונים מהנ"ל. הכוונה היא לשימוש במוצרים כמו חומרי החלקה מינרלית ללא פורמלין ובאישור משרד הבריאות.

אנחנו מזמינים אותך להכיר את מוצרי BORGANIC – החלקת שיער ללא פורמלין וכוללת חומרי שיקום שיער. מעבר לכך שמוצרי BORGANIC מהווים חומר החלקה מינרלית, מוצרי בורגניק גם כוללים בתוכם חלבונים שהשיער צורך בזמן שיקומו וצמיחתו. אם כך, ההמלצה היא ברורה – החלקה מינרלית ללא פורמלין ובאישור משרד הבריאות.

האם החלקה מינרלית היא החלקת שיער לצמיתות?

האם החלקה מינרלית של בורגניק היא החלקה לצמיתות? ובכן, צריך לאפיין ולדייק נכון את המילה "צמיתות". חומרי החלקה מינרלית אכן עשויים להיות לצמיתות. יחד עם זאת, אין לשכוח כי השיער כל הזמן צומח וצומח. החלקים בשיער שצומחים זקוקים להחלקה נוספת. לרוב, יש לבצע החלקה מינרלית בכל חצי שנה. אבל זה גם תלוי בקצה הצמיחה של השיער שלך.

בכדי להשתמש במוצרי החלקה ללא מחליק, מינרלית ללא פורמלין, את כלל וכלל לא צריכה לקחת בחשבון את המחליק שלך. מאחר שמחליק השיער הוא לוהט, הוא גורם לנזקים בשיער. זה ידוע וזה מוכח, לא חייבים להיות גאונים גדולים כדי להבין את זה. אמה-מה, הנזקים האלו ניתנים למניעה.

אין צורך להשתמש במחליק שיער לוהט עם החלקה מינרלית

כשאת משתמשת בחומרי החלקה מינרלית, את בעצם לא צריכה בכלל את מחליק השיער שלך. את רק צריכה את הפן שאת כל כך מכירה ואוהבת. עוד משהו שאנחנו רוצים שתדעי, ניתן גם להשתמש במוצרי טיפוח שונים לשיער מבית BORGANIC. תוכלי להשתמש במוצרי טיפוח שונים אשר מטרתם זהה – שיקום השיער מחדש לאחר שימוש במחליקים.

אנחנו מזמינים אותך לחשוב פעמיים, כמו שאמרנו כאן בשורות למעלה. האם את מעוניינת להחליק שיער, למרות הנזק העתידי הצפוי לך? כשאת משתמשת במחליקי שיער לוהטים וחומרים לא ידועים, את גורמת לנזק בשערך שלפעמים נשאר אפילו קבוע. ממש ככה. כחלק מהשימוש בכל מיני חומרי החלקה לא ידועים, בדרך כלל גם יש תופעות לוואי שונות.

החלקה מינרלית לשיער ללא תופעות לוואי

מוכרות לך תופעות לוואי כמו שריפה בעיניים בעת שימוש בחומרי החלקה מינרלית? אולי תחושה של בעירה בקרקפת שלך בזמן השימוש בהם? אם כן, ברוכה הבאה למועדון. נשים רבות כבר הפסיקו להשתמש בכל מיני חומרים לא מזוהים בעקבות התחושות האלו.

בכדי להימנע מכל מיני תופעות לוואי חמורות, תמיד עדיף יהיה להשתמש בחומרי החלקה אשר מאשרים על ידי משרד הבריאות. את מוזמנת להכיר את מוצרי BORGANIC השונים, כולל מוצרי החלקה מינרלית. אם את מעוניינת לשקם את שיערך בזמן שאת מחליקה אותו, יש אופציה כזו. מוצרי ההחלקה המינרלית של בורגניק כוללים בתוכם את חומרי השיקום הנדרשים לשערך.

השוואת מחירים בין חומרי החלקה לשיער

אם את רוצה להתנהל הכי נכון בבחינה הצרכנית, תערכי השוואת מחירים בין חומרי החלקה לשיער. אבל אל תשכחי, מה שזול לא אומר שהוא בהכרח כדאי. בסופו של דבר, יהיה כדאי להשקיע קצת יותר במוצרים אשר נחשבים איכותיים ופועלים.

אם את צריכה סיוע נוסף, אנחנו ממליצים לפנות אל צוות המקצוענים בחברת BORGANIC – החלקה מינרלית לצמיתות לשיער. תוכלי לקבל מהצוות את כל הסיוע המקצועי שאת צריכה. וככה תוכלי לשמר ולשמור על השיער שלך בטווח הארוך יותר.

 הזמנות החלקה מינרלית ללא מחליק ומוצרי טיפוח לשיער לאחר החלקה – להזמנות ובירורים (דרך אפליקציית Whatsapp) יש לשלוח הודעה למספר טלפון 0507815340 ונציג יחזור אלייך במהרה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה