הטבות שתוכלו לנצל בקרוב



נמאס לכם להיות סגורים בבית? שכחתם כבר מה זה כיף אסקפיסטי שלא כולל בהייה בנטפליקס ונשנוש חטיפים? אסטרטגיית היציאה של ישראל יוצאת לדרך ואיתה הולכים ונפתחים יותר ויותר מקומות בילוי ופנאי. אם גם אתם נחנקתם כלכלית ממשבר הקורונה ואתם מחפשים להנות ולחזור לימים הטובים בלי לקרוע את הכיס, אספנו עבורכם מגוון של הטבות שתוכלו להשתמש בהם בימים ובשבועות הקרובים, כאשר אט אט חוזרים לשגרה של לפני המגיפה.

לפני שיוצאים מהבית, כדאי לאכול משהו

התחום העיקרי שהמשיך את פעילותו במידה יחסית גדולה במהלך משבר הקורונה הוא תחום משלוחי האוכל והטייק-אוויי. בנוסף למסעדות אשר מספקות שירותים כאלו בשגרה, בעלי מסעדות רבים הבינו שכדאי לשמור על העסק ולהמשיך את הפעילות, עליהם לספק איזשהו שירות של הסעדה מרחוק וישנם לא מעט מקומות שהצטרפו לשירותים כמו וולט או פתחו אופציית טייק-אוויי שלא הייתה קיימת בעבר. אז אם נמאס לכם לרדוף אחרי טרנד האפייה שרץ באינסטגרם או שהחרדה גורמת לכם לרעב מוגבר, ישנן לא מעט הטבות שתוכלו לנצל בתחום המזון. בנוסף, על אף ההקלות הקיימות ואלו המתקרבות, נראה שתחום המסעדות והבילוי ימשיך להיות סגור בתקופה הקרובה בשל אופי הפעילות בו והסיכוי הרב להדבקה. על כן, הטבות שתצברו למשלוחים או טייק-אוויי ישמשו אתכם היטב בתקופה הקרובה. כמו כן, ענף המסעדנות ידוע ככזה שתמיד נמצא בסכנה ואם יש מסעדה שחשוב לכם לחזור אליה אחרי שכל זה ייגמר, כדאי להזמין ממנה ולתמוך בה בתקופה קשה זו.

 

העונות מתחלפות וזה זמן לנצל הטבות לביגוד

מי שכבר עשה סדר בארון והחליף מארון חורף לארון קיץ, ודאי שם לבד לכמה פרטים שכבר לא במידה (כולנו מאשימים את הקורונה וזה הכי לגיטימי שיש), או כאלו שכבר יצאו מהאופנה או איבדו את הקסם שלהם. על אף המשבר, נראה שבקיץ אנחנו נצא מהבית קצת יותר ממה שיצאנו בחודשים מרץ-אפריל ועל כן כדאי שהארון יהיה מלא בבגדים המתאימים ואולי אפילו באיזה בגד ים או שניים למקרה שיתמזל מזלנו. הזמן הקרוב הוא מצוין לניצול הטבות לביגוד לפני שהקיץ מתחמם וחוזרים לשגרה בלימודים, בעבודה או בים.

 pexels

הטבות שכדאי לשמור לאחר כך

התחום העיקרי שנפגע ממשבר הקורונה הוא כמובן ענף התיירות שנעצר כמעט לחלוטין ברוב העולם. הטבות רבות לבתי מלון, צימרים וספא הפכו ללא רלוונטיות ולא ברור אם נוכל לנצל אותם בקיץ או לא. כרגע התחום היחיד שחזר לפעילות חלקית הוא הצימרים וזאת הזדמנות מושלמת לנצל הטבות בתחום כדי לצאת קצת מהבית ולהתרענן עם בן או בת הזוג. על פי ההודעות האחרונות, נראה שמקומות בילוי ופנאי כמו בתי קולנוע, תיאטראות ופארקי מים, יפתחו רק במשך הקיץ, בהתאם להתפתחות המגיפה ולמצב בארץ. על כן, הטבות כאלו כדאי לשמור לשלב יותר מאוחר ובעיקר לפעול על פי הנחיות משרד הבריאות על מנת שנוכל לחזור לשגרה בהקדם האפשרי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה