הטכנולוגיה המתקדמת אצלכם במזרן



אין ספק שההתפתחות הטכנולוגית השפיעה מאוד על חיינו. אבל מה לגבי המזרנים שאנו ישנים עליהם? חשבתם פעם על איזה שינוי עברו המזרנים? כמה פיתוחים, כמה מחשבה וכמה דיוק מושקע בהם? אם פעם מזרן היה רק פריט שמשמש אותנו לשינה, הרי שהיום הוא הרבה יותר מזה.

קרדיט pexels

מזרן איכותי? שיפור משמעותי באורח החיים

מזרן איכותי יכול לעשות שינוי של ממש לאיכות השינה שלכם ולשפר את חייכם מקצה לקצה. אז לפני שאתם ממהרים לקנות את המזרן הבא, אנו ממליצים שתיקחו עוד רגע לקרוא את המאמר ותשקיעו את כל הזמן והמאמץ שיש לכם על מנת לבחור את המזרן האידיאלי עבורכם.

תחום המזרנים נמצא בפיתוח מתמיד

עולם המזרנים דוהר קדימה ובכל תקופה קצרה מפורסם עוד פיתוח, עוד חידוש ועוד רעיון. טכנולוגיות מתקדמות נכנסות לתמונה ומגוון של חומרים חדשים שלא הכרנו מרכיבים את המזרנים של היום, כך שתמיד כדאי להישאר עם היד על הדופק ולבדוק מה חדש.

סוגי מזרנים עיקרים

ישנם המון מזרנים הקיימים היום בשוק, אבל כל המזרנים מתחלקים לכמה סוגים עיקריים:

מזרן קפיצים

מזרני קפיצים מורכבים משני מבנים, כאשר המבנה הראשון הוא קפיצי כיס, הכולל מערכת של קפיצים עצמאיים שאינם מתחברים אחד לשני ואילו המבנה השני הוא קפיצי בונל, הכולל מערכת של קפיצים מחוברים אחד לשני. כל כיס קפיץ נע בפני עצמו ולא מושפע מהקפיצים סביבו, מה שאומר שאם בן/בת הזוג שלכם יזוזו במהלך הלילה, אתם לא תרגישו זאת.

מזרן לטקס

לטקס הוא חומר טבעי, מאוורר, נושם, רך, נעים ואינו סופג לחות. הוא מתאים לאנשים שסובלים בעיקר מאלרגיה לאבק. מזרן לטקס אמנם מתאים את עצמו למבנה הגוף, אך הוא נחשב לחומר קשה יחסית, כך שאם אתם בעניין של מזרנים רכים, יכול להיות שהוא לא האידיאלי עבורכם.

מזרן ויסקו- ספוג זיכרון

ויסקו הוא חומר נעים ורך לשינה. הוא זוכר את צורתו של הגוף ויוצר מעין תבנית כזו בכל פעם ששוכבים עליו. תכונה זו היא יתרון של ממש אך יש בה גם חיסרון כיוון שהגוף שוקע לתוך המזרן ואין אוויר שזורם דרכו, הדבר עלול לגרום להתחממות ולזיעה.

רך או קשה? דרגות הקושי של המזרן

מזרנים שונים זה מזה גם ברמת הקושי שלהם. תוכלו לבחור במזרן קשה, מזרן רך ומזרן בין לבין. שנם מדדים כאלה ואחרים המגדירים את דרגת הקושי, אך הדבר הכי חשוב הוא שאתם תבחרו את מה שהכי נוח לכם. כדי להבין מה נוח לכם, כדאי שתבחנו סוגים שונים של מזרנים ותלמדו את ההעדפות שלכם.

מזרן מתקדם ואיכותי רוכשים במקום אמין

חשוב מאוד לדעת מהיכן אתם קונים את המזרן כדי לא לעשות טעויות מיותרות שאחר כך תצטערו עליהן.

גודנייט מציעה מבחר של מזרנים נעימים בעלי טכנולוגיה מתקדמת שיעניקו לכם שינה מהסרטים. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה