הטמעת הרגלי צרכנות חכמים – איך עושים את זה?



יוקר המחייה רק הולך ועולה עם השנים.. כך יוצא, של אמעט אנשים מוצאים את עצמם מחפשים תמידית אחר דרכים לחסוך כסף, ולהטמיע הרגלי צרכנות נבונים ונכונים.
אז יכולות לעלות שאלות כמו: מה ניתן לעשות בפועל על מנת להטמיע הרגלים כאלו? אלו החלטות כדאי לשנות? וכיוצא בזה..
במאמר הבא תוכלו לקבל כמה שיותר תשובות אשר יסייעו לכם בהטמעת הרגלים אלו – וכמובן, גם להתמיד ביישום אותן ההחלטות שתקבלו:

קרדיט תמונה:pexels.com

לחשוב טוב לפני שמוציאים את הארנק (או הכרטיס)

אנחנו חיים בתרבות צרכנית וכחלק מכך, אנחנו נתקלים בלא מעט פיתויים שונים, אשר יכולים לגרום לנו להוציא את הארנק או את כרטיס האשראי. הפיתויים יכולים לצוץ הן ברשת האינטרנט והן כשאנחנו מסתובבים ברחוב – ובטח אם אנחנו מגיעים למרכזי הקניות/ הקניונים.
אז אחת הפעולות הראשונות בהן חשוב שננקוט, היא כאמור לעצור ולהשקיע קצת מחשבה לפני שמבצעים קנייה – והכוונה לכל סוג של קנייה, גם כזאת אשר נחשבת כקטנה.
חשבו אם אתם באמת צריכים את מה שאתם מעוניינים לקנות או לחילופין אם היא באמת תגרום לכם לתחושה טובה – אשר שווה את ההוצאה.

להכין רשימות

בכדי לבצע רכישות חכמות, ההמלצה היא להכין רשימות מסודרות של הדברים שאתם צריכים לקנות – זאת יכולה להיות רשימה שבועית, רשימה חודשית או רשימה אותה תערכו לפני כל קנייה בסופר או הליכה לקניון.
כמובן, שההמלצה היא לא רק להכין רשימות אלא גם לעשות כל מה שאתם יכולים על מנת לדבוק באותן הרשימות ולקנות רק מה שכתוב בהן ולא שום דבר מעבר..

להבין איך ניתן לחסוך

יש לא מעט דרכים באמצעותן ניתן לחסוך סכומי כסף – ובעידן רשת האינטרנט הגישה למידע רלוונטי היא הרבה יותר נוחה ופשוטה.
ניתן לחסוך כסף באמצעות עריכה של השוואת מחירים – אשר תהיה חשובה יותר במקרים בהם אתם מעוניינים לקנות מוצרים הנחשבים ליקרים יותר.
קיימת אפשרות לחפש פרטים אחר מבצעים ואחר הנחות שונות – וגם במקרה הזה ניתן להשתמש ברשת האינטרנט על מנת לקבל את כל המידע.
כידוע, יש גם חגי קניות ארציים ועולמיים, אשר ידועים כתקופות של הנחות ומבצעים – כך שבמקרים רבים ההמלצה היא לדחות את הרכישה לאותם המועדים.

להיות חכמים

אם לדוגמא הגעתם למסקנה שהגיע הזמן שלכם לקנות רכב חדש – ושיש ברשותכם את התקציב המתאים עבור המטרה. בשלב הבא, קיימת חשיבות גבוהה שתבצעו את הרכישה בחוכמה.
כלומר, גם אם העלות ההתחלתית של רכב חסכוני תהיה גבוהה יותר, מאוד יכול להיות שבמידה ותערכו חישובים מעמיקים ומקיפים, תגלו שלמרות הכול, ישתלם לכם לשלם קצת יותר בכדי שבסופו של דבר תוכלו לחסוך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה