היונים מטרידות אתכם ואינכם יודעים כיצד להפטר מהן? יש פתרון!



היונים חיו לצד בני האדם שנים מרובות, ואף מוזכרות עוד בימי התנ"ך, כאשר שלח נוח את היונה מהתיבה לבדוק האם יש יבשה, ואף מוזכרת כשם חיבה בשיר השירים "רעיתי יונתי תמתי". מעבר לכך דמותה של היונה מסמלת שלום בכל העולם. אך, מסתבר שלמרות שדמותה של היונה מוזכר באור חיובי ביותר, בפועל פעמים רבות החיים במחיצתן אינם קלים והן הופכות למטרד של ממש. במאמר זה נסביר כיצד ניתן להפטר מהיונים מבלי לפגוע בהן.

pixabay

מדוע היונים מהוות מטרד?

היונים מהוות מטרד בראש ובראשונה בשל הלכלוך הרב שהן מותירות אחריהן, בפרט כאשר הן מתגודדות בקבוצות גדולות. היונים אוהבות לקנן במסתורי הכביסה, מרפסות, גגות וכדומה. הלשלשת שלהן גורמת להרס רב והיא מצע לגידול טפילים שונים.

מעבר ללכלוך הרב, הריח הרע והלשלשת ישנו העניין הבריאותי. יונים מעבירות מחלות מסוכנות מאד לאדם ביניהן: סלמונלה, דלקת ריאות, דלקת מוח ועוד. זאת משום שהן עצמן נושאות טפילים רבים על גופן כגון: קרדיות, כינים, פרעושים ועוד מיני חרקים עוקצים.

ובנוסף, גם קול המייתן אינו ערב במיוחד ויכול להוות למטרד של ממש כאשר הוא מתרחש לאורך כל היום.

איך ניתן להפטר מהיונים?

הרחקת יונים יכולה להתבצע בדרכים רבות ומגוונות ביניהן תמצאו: ספריי חזק אשר יגרום להרחקתן, דחליל מסוג עורב אשר יכול להיות מועיל לזמן קצר ורק בשטחים קטנים, דוקרנים אשר יכולים להגיע מפלסטיק או נירוסטה שמתאים על משטחים ישרים בלבד וגורמים לכך שהיונה לא תוכל לעמוד במקום זה, משום שהם פוצעים אותה, קפיץ מקפיץ פתרון מנירוסטה המונע מהיונים לעמוד על שטח יציב דבר שהן מאד לא אוהבות, רשתות אשר מונעות את כניסתן של היונים למסתורי כביסה למשל, חומרים כימיים אשר מטרתם בסופו של דבר להרוג את היונים והם אינם הומניים כלל ומוצרים אלקטרונים עליהן נרחיב מעט:

ההדברה האלקטרונית של מגנור

חברת מגנור מתמחה בהדברת יונים, עטלפים, מכרסמים ועוד. לחברה מוצרים מצוינים אשר מרחיקים את המזיקים מבלי להסב להם שום נזק פיזי, פגע או מוות. החברה דוגלת בשיטת ההדברה האלקטרומגנטית המתבצעת כאמור על ידי הדבקה של פסים אלקטרומגנטיים, אשר מעבירים פולסים חשמליים בעוצמה נמוכה כאשר רגלי היונה עומדות עליהם. שיטה זו גורמת ליונה לחוש באי־נוחות שבעקבותיה היא עוזבת את המקום ולא חוזרת אליו שנית. כמו כן, שיטה זו אינה פוגעת ביונה בשום דרך וצורה.

לסיכום, אם גם אתם סובלים מיונים כמטרד, אל תהססו להפוך את חייכם לקלים. כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר, ואנו נגיע לפתור את הבעיה ביעילות ובפשטות וחשוב מכך באופן ההומני ביותר. בין אם אתם זקוקים להרחת מכרסמים, הרחקת יונים וגם עטלפים יש לנו מגוון מוצרים אלקטרוניים המיוצרים כאן בישראל לפתרון כל בעיה שאיתה אתם מתמודדים.

צרו קשר עוד היום בטלפון 6139* או היכנסו לאתר https://www.magnor.co.il/

    

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה