הישראלים גילו את היעד הבא לתיירות רפואית – לקבל חיוך של מליון דולר בשליש מחיר מהארץ



הישראלים מחפשים טיפולי שיניים מתקדמים באיכות גבוהה ובמחירים טובים, וכבר מזמן הפסיקו לשלם מאות אלפי שקלים. בעבר הייתה זו טורקיה שנחשבה למדינה אליה מגיעים לטיפולים אסתטיים ורפואיים אך היום מסתמן יעד חדש לטיפולים מקצועיים, ולא פחות חשוב. הם אוהבים מאוד את ישראל

קרדיט לתמונות: Tulip Dent טיפולי שיניים בגאורגיה

יוקר המחיה מביא את רובנו הישראלים לחפש דרכים לצמצם בהוצאות. אחד התחומים שבהם פערי המחירים הכי גדולים הוא טיפולי שיניים. עד לפני כמה חודשים, היינו עולים על המטוס לטורקיה, אבל עכשיו? גאורגיה היא היעד החדש לטיפולי שיניים איכותיים במחירים משתלמים. אז מה גאורגיה מציעה לנו כיעד לתיירות רפואית?

 

מחירים שכיף לשמוע עליהם

 

אנחנו תמיד בחיפוש אחרי הדיל הכי משתלם, ובגאורגיה המחירים הם כשליש מאשר בארץ! עלות החיים הנמוכה בגאורגיה מאפשרת לקבל טיפול שיניים עם השתלים מהמותגים המובילים בעולם במחירים מצויינים, וזה נותן לנו סיבה לחייך עוד לפני שהגענו לכיסא הרופא. למידע נוסף על מחירי טיפולי שיניים בגאורגיה לחצו כאן.

 

איכות ברמה גבוהה מאוד

 

הרופאים בגאורגיה ממש לא משחקים בענייני איכות. הם משתמשים בטכנולוגיה ובחומרים מהשורה הראשונה. הרופאים בגאורגיה ידועים בכישורים שלהם, לא סתם רופאי שיניים ישראלים רבים למדו את המקצוע והתמחו בו בגאורגיה. כשמדובר בטיפול רפואי, אין דבר חשוב יותר מלדעת שאנחנו בידיים טובות.

למידע נוסף על תהליך השתלות שיניים בגאורגיה לחצו כאן.

קרוב, נוח ומוכר

הטיסה לגאורגיה קצרה ונוחה, והאווירה שם? כמו בבית. בגאורגיה יש קהילה יהודית, בתי כנסת וגם בית חב"ד. המקומיים מקבלים את הישראלים בזרועות פתוחות, הם תומכים בגלוי בישראל ויגרמו לכם להרגיש הכי בבית.

לא רק טיפולי שיניים

מלבד הטיפול, יש כל כך הרבה לראות ולעשות בגאורגיה. החל מנופים שמרגשים את הלב, דרך אוכל שמחמם את הנשמה, ועד תרבות עשירה. תוכלו למצוא גם חיי לילה שוקקים, בתי קזינו, מסעדות וברים עם הופעות חיות, קניונים ושווקים. ואם זה לא מספיק, האדיבות והחמימות של המקומיים יגרמו לכם לתהות למה לא ביקרתם שם קודם.

בסופו של דבר, טיסה לגאורגיה לטיפולי שיניים היא לא רק עניין של כסף אלא גם עניין של איכות, נוחות וחוויה כוללת שמשאירה אותך עם חיוך גדול על הפנים - ולא רק בגלל השיניים החדשות.

למידע נוסף על טיפולי שיניים בגאורגיה לחצו כאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה