היתרונות הרבים של מערכת פריוריטי



פריוריטי הינה מערכת של ERP מתקדמת, אשר מעניקה מענה מתאים לכל מיני ארגונים בכל תעשייה. היא מציעה חבילה מלאה של ERP קלה לביצוע ולתחזוקה. החזון שלה הוא להגדיל את הכוח של חברות ועסקים עם מענה ניהול מקיף וקל כדי להעצים את האפקטיביות ואת הרווחים. למעלה מתשעת אחפים חברות בארבעים מדינות מתבססות על המענה של פריוריטי עבור ניהול יום יומי של החברה. היא מקפידה על חידוש טכנולוגי, שדוגלת בערכי פתיחות המערכת, עבודה בענן ותמיכה לחלוטין במכשירים ניידים

PIXABAY

מה הם היתרונות של מערכת פריוריטי?

  • תאימות – המערכת של הפריוריטי מתאימה לחלוטין להגדרות של Sarbanes-Oxley ולתקנים נוספים בין לאומיים, היא רב חברתית ורב שפתית בצורה קלה לתפעול ומתועדת לחלוטין.
  • שביעות הרצון של הלקוחות – הלקוחות של מערכת פריוריטי יעידו בהחלט על שביעות רצון מלאה מהמערכת הזאת.
  • כלים מבוססים על אינטרנט – הממשק Silverlight ייתן בידכם גישה למערכת בזמן אמתי דרך האינטרנט לאחו מבינכם אשר נמצאים רחוק מהמשרד שלכם. בנוסף לכך, יש ממשק אינטרנטי מובנה שניתן להתאים אותו באופן אישי שיאפשר לספקים או ללקוחות שלכם להוציא אינפורמציה, קריאת שירות, הזמנה או הצעת מחיר.
  • פונקציונליות – המערכת של פריוריטי, הכוללת את כל המודולים בחבילה הסטנדרטית, ניחנה בהרבה פונקציונליות. כמו כן, יש מודולים יותר קטנים שאפשר לצרף לה על פי בקשה.
  • הסבת נתונים – המערכת הזאת מעניקה לכם כלים מובנים, שפוטים עבור תפעול ומהירים עבור הסבה של נתונים. הכלים הללו ייתנו בידכם שילובם של ממשק עם מערכות אחרות.
  • גמישות המערכת – מערכת פריוריטי הנה מיוחדת במינה ביכולת שלה להתאים על פי דרישות מסוימות שלכם. בסביבה הדינמית שכיום, ישנה חשיבות לכך שמערכת לניהול ארגון תוכל לשקף את התהליכים של הארגון ולהתאים את עצמה לשינוי בארגון ולאינטנסיביות של השוק.
  • תועלות לצד עלויות – נוכח הפונקציונלית הניכרת של מערכת הפריוריטי והמדיניות של התמחור האגרסיבית ניתן להבטיח שמערכת זו תהיה בעלת היחס של תועלות לצד עלויות הטובות ביותר מכל מערכת שקיימת בשוק. תנאי התשלום הינם טובים וישנה אפשרות של פריסת התשלומים על גבי כמה חודשים.
  • הקלות של השדרוג – מערכת פריוריטי משתמשת במיטב הטכנולוגיה, על מנת להבטיח שהשימוש בה יהיה קל ככל האפשר. למערכת זו יש יכולת של שדרוג מיוחדת במינה, שתיתן בידכם שדרוג מהיר וקל של המוצרים, תוך כדי הבטחה שכל התאמה אישית אשר פותחה בשנים קודמות תעבור למהדורה האחרונה בלי הצורך בעוד תכנות.
  • מידע של ניהול – לעומת מערכות אחרות, מערכת הפריוריטי מעניקה מערכת שהיא מובנית במתן אינפורמציה ניהולי - EIS, אשר תספק בעבורכם תרשימים ודוחות של ניתוח, אשר יתמכו בתהליכים של קבלת החלטות בחברה שלכם. כמו כן, עוזרת הקישוריות הנוחה עם מערכות Microsoft Office. כמו למשל - Excel, Word ,MS-Project ,Outlook.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה