הכירו את המתנות מבית סינדיאנת הגליל



במיוחד לקראת חגים ומועדים למיניהם, ובפרט לנוכח המצב הנוכחי המאתגר עימו כולנו מתמודדים, ישראלים אוהבים להעניק מתנות אחד לשני. זו דרך מצוינת להביע סולידריות, לחזק את האחווה בינינו ולתמוך אחת בשני. בקרב אנשים פרטיים מדובר לרוב במתנות לבני משפחה או חברים קרובים, ואילו בקרב ארגונים ומקומות עבודה מדובר לרוב במתנות שמעניקה ההנהלה לעובדים, כמו גם מתנות בין העובדים לבין עצמם. מארזים ומתנות מיוחדים במינם מבית "סינדיאנת הגליל" עשויים בהחלט להוות את המתנה המושלמת עבור עובדים, חברים ובני משפחה גם יחד.

 

אילו מתנות/מארזים מציעה עמותת "סינדיאנת הגליל" ומדוע מדובר בפתרון מושלם הן עבור מתנות לאנשים הקרובים אלינו והן עבור מתנות לעובדים בחברות וארגונים? מגוון רחב של מארזים ומוצרי איכות המיוצרים בעמותה יכולים להוות את הפתרון המושלם למתנה, בתקופה בה חשוב יותר מתמיד שנחזק ונתמוך אחד בשני.  

מוצרי איכות מעולים ישירות מהגליל

עמותת "סינדיאנת הגליל" הוקמה לפני כשלושים שנים והיא פועלת באזור הגליל התחתון (העמותה מפעילה מרכז מבקרים גדול, מרהיב ומרתק בכפר כנא). העמותה מופעלת ברובה על ידי נשים מאוכלוסיות שכנות באזור הגליל, אשר פועלות יחד לייצור מוצרי איכות טבעיים.

אחד המוצרים העיקריים של העמותה הוא שמן זית אורגני גלילי עטור פרסים ותשבחות, אשר מדורג בין עשרת שמני הזית הטובים בישראל. בנוסף, מייצרות נשות העמותה גם מוצרים נוספים רבים המבוססים על שמן זית, דוגמת סבונים. בנוסף, ניתן למצוא בין מוצרי העמותה גם ממרחים טבעיים משובחים שונים, זיתים גליליים טעימים במיוחד ושלל מוצרי איכות נוספים.

במיוחד בתקופה קשה זו, המארזים שמציעה העמותה יכולים לשמח ולנחם את כולנו, בין השאר מכיוון שהם מכילים מוצרים שימושיים אותם כולנו צורכים באופן יומיומי.

 צילום: שני בריל

מגוון רחב של מארזים המתאימים לכל חג או מאורע

העמותה מציעה כאמור סוגים רבים ושונים של מארזים אשר כוללים את המוצרים המשובחים שמכינות נשות העמותה, ומתאימים לכל חג, מאורע או סיטואציה.

לדוגמה - מארז שמן זית אורגני משובח או מארזים הכוללים לצד בקבוק השמן גם תפנוקים מיוחדים אשר הוכנו במקום מחומרים טבעיים, ממרחים בריאים וטעימים למיניהם, זיתים מקומיים משובחים במיוחד, בקבוק יין טוב ועוד.

מגוון המארזים כולל כאמור כאלו המתאימים לפרטיים או לחברות, ולכל מועד או מאורע המצדיק הענקת מארז מתנה . למשל, קטגוריה שלמה של מארזים לחנוכה יכולה לספק לכל ארגון וחברה את הפתרון המושלם עבור מתנות לעובדים לחג. הפתרון המושלם של מארזים לעובדים לא רק מכיוון שהמארזים לחנוכה מכילים מוצרים גליליים מעולים בהם כולנו משתמשים מדי יום (שמן זית, ממרחים טובים וכד'...), אלא גם מכיוון שקניית המארזים הללו מעמותה שכזו מהווה תמיכה בפועל בארגון הפועל להרבות טוב בעולם, דבק בעקרונות הסחר ההוגן ומקדם ערכי אחדות, שוויון ואחווה. נסו למצוא מתנות שכאלו לעובדים, לחברים או לבני משפחה, אשר מלבד לתכולה המשובחת והמועילה שלהן גם כוללות ערך מוסף משמעותי כל כך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה