הכירו את התקלות עליהן תצליחו להתגבר לגמרי בעצמכם



הקיץ החם בישראל גורם לאנשים רבים להתחדש עם מזגנים נוספים לחדרים שונים בדירתם. פעילותם הבלתי פוסקת של המזגנים בחודשי יולי אוגוסט גוררת תקלות רבות אשר פעמים רבות מצריכות את סיועו של טכנאי מזגנים מקצועי. אך חשוב להכיר את כל אותן תקלות שכיחות במיוחד עליהן תוכלו להתגבר לגמרי בעצמכם. לא מעט אנשים מזמינים טכנאי מזגנים מקצועי לטיפול בבעיה קלה בלבד שהיו יכולים לפתור במספר דקות בודדות. אז לפני שאתם בוחרים את טכנאי המזגנים הטוב והמקצועי ביותר, הנה לכם כמה מן התקלות השכיחות ביותר שכלל אינן מצריכות את שירותיו.

freepik

איפוס המזגן יעשה את העבודה

 

התקלה הראשונה היא חוסר תגובה של המזגן ללחיצות על השלט. חוסר התגובה יכולה למנוע מכם להצליח לשנות את מצבי המזגן השונים וכן להוריד או להרים את הטמפרטורה הרצויה בכל מצב. תקלה זו מונעת את פעילותו התקינה והיעילה של המזגן מה שגורם לאנשים רבים להזעיק בגינה את טכנאי המזגנים המקצועיים. אז לפני שתעשו זאת, חשוב לדעת שהתקלה עלולה להיגרם מחוסר סנכרון מלא בין השלט למזגן. חוסר סנכרון זה יכולת להתרחש לאחר הפסקת חשמל או אף ללא כל סיבה נראית לעין. כל שעליכם לעשות על מנת להתגבר על התקלה ולהשיב את הסנכרון המלא בין השלט למזגן הוא לנתק את המזגן מהחשמל. ניתוק זה יביא לאיפוס המזגן ובחיבורו לאחר כמה דקות, המצב יחזור לקדמותו.

 

הקפידו על ניקיון הפילטרים בכל חצי שנה

 

תקלה נוספת ושכיחה לא פחות היא חוסר הצלחתו של המזגן לחמם/לקרר את החלל. ישנם גורמים רבים שיכולים למנוע מהמזגן שלכם להצליח לחמם או לקרר את החדר אך הגורם השכיח ביותר הוא חוסר ניקיון הפילטרים במזגן. רבין מהמשתמשים ההדוקים ביותר של המזגנים כלל לא מודעים לעובדה שעליהם לתחזק באופן רציף את המזגן. תחזוקה זו דורשת לנקות את הפילטרים כל כמה חודשים עד חצי שנה לכל היותר. אי ניקיון הפילטרים יביא להצטברויות של אבק ולכלוך רב שימנע מהמזגן שלכם לקרר או לחמם את החדר ביעילות אליה התרגלתם ממנו בעבר. מעבר לכך, פעילות המזגן תדרוש ממנו מאמץ יתר וצריכת אנרגיה גבוהה מה שכמובן יוביל לחשבונות חשמל מנופחים.

 

מתי בכל זאת תידרשו להסתייע בשירותי טכנאי מזגנים מקצועי?

 

במידה והמזגן עדיין לא מצליח לקרר או לחמם את החלל לאחר שניקיתם את הפילטרים, ייתכן שמדובר בתקלות במדחס, במנועים, בקבלים, במאיץ או בחוסר גז עקב דליפה. כך או כך תקלות אלה יחייבו אתכם להיעזר בשירותים מקצועיים של טכנאי מזגנים מקצועי ומיומן. כמות גדולה של טכנאי מזגנים באשקלון ידעו להתמודד עם הבעיה על הצד הטוב ביותר ולהשיב את פעילותו התקינה של המזגן. התקנת מזגנים מיכאל ובוריס מציעים שירותי התקנה ותיקון מקצועיים עם שנים רבות של ניסיון בתחום. בחירה נכונה בטכנאי מזגנים מקצועי ואמין תאפשר לכם לחסוך לא מעט זמן יקר וכסף רב.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה