הכירו את שיטות ההדברה השונות, מדבירים פלוס מסבירים



אנחנו כאן בכדי להסביר על שיטות הדברות שונות, על חומרי הדברה שנחשבים ידידותיים לסביבה ועוד. אם ביתכם הותקף על ידי מזיקים מכל סוג שהוא, תהיה דרך להתמודד עם המצב, אל ייאוש. רגע לפני שקוראים לשירותיו של מדביר מוסמך ומקצועי, פורטל מדבירים פלוס מסביר את כל מה שצריך לדעת:

depositphotos

אין ספק, כשצריך שירות של מדבירים מוסמכים, בדרך כלל אנשים יהיו לחוצים למדי. חשוב להבין שברוב המקרים, לא תישקף סכנה לביטחונכם, למעט מקרים שבהם חודר לביתכם מזיק ארסי מסוג כזה או אחר. כבר נגיע לזה, אבל קודם כל, בואו נדבר על שיטות הדברה שונות שקיימות כיום בעולם ההדברות. פורטל ההדברות הכי גדול בארץ, מדבירים פלוס, מסביר לנו:

שיטות הדברה שנהוגות בארץ 

נכון לשנת 2020, נהוג להדביר מזיקים באמצעות חומרים שאינם רעילים לבני אדם. יחד עם זאת, קיימים לא מעט מקרים שבהם המתגוררים בבית נאלצים לעזוב אותו בעקבות הצורך להשתמש בחומרים כימיים שנחשבים יותר חזקים. אם מדברים על הדברת בתים פרטיים ממזיקים כמו פרעושים וג'וקים או פשפשים, מדברים על שיטות הדברה כמו ריסוס וקוביות רעל שמפוזרות בשלל מיקומים בבית (מיקומים אסטרטגיים שיש לתכננם מראש).

אם מדברים על הדברת מסעדות והדברת בתי קפה או בתי עסקים, מדברים על שיטות הדברה מעט שונות. בעוד שריסוס יהיה אפשרי בבתים פרטיים, במסעדות לא יהיה ניתן להשתמש בשיטה זו מתוך החשש להבריח לקוחות ולפגוע במוצרי המסעדה או בית הקפה. לכן, יהיה מומלץ להשתמש במלכודות עכברים, בקוביות רעל שמפוזרות במסעדה וכדומה. מה שנקרא "הדברה סמויה לעין".

מהי הדברה ירוקה?

הדברה ירוקה, או בשמה השני, הדברה אקולוגית, היא למעשה סוג הדברה שאינה פוגעת בסביבה ובבני האדם, או בחיות המחמד. בכל מקרה, כמובן שיהיה חשוב לא לשהות ארוכות בחללים בהם מתבצעת הדברה, לא משנה אם זו הדברה ירוקה או לא.

חשוב להדגיש, הדברה ירוקה בבית למעשה מאפשרת לכם להמשיך עם שגרת חייכם באין-מפריע. באופן זה, לא תצטרכו לעזוב את הבית למספר שעות, או במקרים מסוימים, למספר ימים. צריכים מדביר מומלץ להדברה ירוקה? פורטל מדבירים פלוס מאתר עבורכם מדבירים מוסמכים ומומלצים באזורכם. זה פועל ככה:

איתור שירותי הדברות דרך פורטל בתחום ההדברה

התחילו לבצע השוואת מחירים  ולחסוך בעלויות כבר עכשיו! מצאו מדביר בפורטל מדבירים פלוס בכל פינה בארץ. צריכים הדברת עכברים? הדברת תיקנים וג'וקים? אולי הדברת פשפשי מיטה ופרעושים בבית? בין אם כך או כך, אתם מזינים את הבקשה שלכם בפורטל וממתינים בתוך זמן קצר, אתם תקבלו עד 3 הצעות ממדבירים מוסמכים לטלפון הנייד שלכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה