הכירו כסא הגבהה מעוצב, נעים ויעיל מבית "גדלים ביחד".



כיסא ההגבהה הייחודי מאגד בתוכו את כל הטכנולוגיות החדישות ועדכוני המצבים, שמאפשרים שימוש נוח ונעים בכיסא, בשילוב עם שימוש לטווח הרחוק והתאמה מדורגת לכל גיל ושלב, בהתאם לרמת הישיבה ולצורך היושב. וכן. אולי לא תאמינו – אבל לא רק ילדים יכולים להשתמש בכיסא אוכל לתינוק מעץ, אלא גם מבוגרים, שאף יכולים לכוונן את הכיסא בהתאם לרמה הרצויה ולגודל המתאים, כי אצלנו מאמינים –שלכל אחד מגיע!

קרדיט לתמונה - גדלים ביחד

יתרונות של כסא אוכל לתינוק מבית גדלים ביחד

כיסא אוכל לתינוק מעץ, הוא לא עוד כיסא אוכל, אלא אביזר מלא השקעה והשראה, מתוך מודעות לרגעים הקסומים בהם הוא אמור לשמש, וליכולת הסודית של כיסא אוכל לתינוקות להשפיע על מערך האכילה, ההשתלבות במשפחה ועוד.

מה תמצאו רק בכיסא הגבהה לילד מבית "גדלים ביחד"?

חומר – הכיסא אוכל עשוי מחומרים טבעיים של עץ בוק מלא, המאפשר טבעיות נגישה לתינוק, ללא חומרים תעשייתיים העלולים לייצר אלרגיה אצל התינוק או לרגישים, ועם מינימום התערבות אנושית, על מנת להכניס את הטבע הבראשיתי אל הבית ולהנות ממנו לאורך שנים.

קלאסיות – חומר העץ ממנו עשוי הכיסא הגבהה לילד, מאפשר התאמה קלאסית אורגנית לכל מטבח ופינת אוכל. בשונה מעיצובים חדשניים ספציפיים אשר מתאימים רק למטבח מסוג אחד, הרי שחומר העץ הוא מרקם אשר תמיד יהיה ברמת הקידמה החדשנית, לצד ההשתלבות הקלאסית שלו בכל מטבח ובכל חומרי הגלם העכשוויים.

עמידות – כיסא אוכל לתינוקות הוא לא רק אביזר, אלא מוצר נלווה של הילדות והבגרות. זו הסיבה שחברתינו" יצרה את כיסא האוכל, מחומרים איכותיים ועמידים, ובצורת בנייה מתמשכת המתאימה את עצמה לגילאים שונים ולאורך זמן. ניתן להשתמש בכיסא למשך שנים ארוכות מבלי להחליפו, ובכך להנות מכיסא אוכל, שמשלב בין העבר להווה, בין הזיכרונות לניחוח העכשיו, ומשמש להרבה רגעים של נחת.

תחזוקה – כיסא אוכל לילדים, בנויי מחומרים הקלים לתחזוקה שוטפת ללא טרחה ומאמץ. צורת הניקוי של כיסא האוכל היא בעזרת מטלית לחה ולאחריה מטלית יבשה. כך, אין צורך בפעולה מורכבת לניקוי, אלא בסיום כל ארוחה ניתן לנקות את הכיסא ולהשאיר אותו רענן ונקי לשימוש הבא, במינימום מאמץ ובמקסימום ניקיון והנאה.

מסעד הרגליים – על מנת להקל על הפעוט ולאפשר ישיבה נוחה ומסתגלת, כיסא האוכל לתינוקות בנוי עם הרכבה של מסעד רגליים, אשר מאפשר נוחות ישיבה מקסימלית והסתגלות מהירה למצב ישיבה, כיוון שהפעוט אינו צריך לשאת את משקל רגליו, והוא פנוי להנאה שבישיבה ולאכילה מלאת הטעם.

כוונון – עקב אורך חייו של הכיסא האוכל, הכיסא ניתן לכוונון בהתאם למידת וגובה היושב עליו. וזאת על מנת שיהיה אפשר להתאים באופן המרבי ביותר את הכיסא לנוחות היושב והמשתמש. בנוסף, הכוונון מאפשר התאמה של כיסא האוכל, לכל גובה שולחן, ומאפשר לכם מרווח בחירה ועיצוב, ואפשרות להחלפת שולחן ללא החלפת כיסא האוכל שניתן להתאמה.

אחריות – החומרים האיכותיים, העיצוב המנצח והעמידות הארוכה, מובילים את חברתנו לתת לכם על כיסא באוכל, חמש שנות אחריות מלאות, מתוך ידיעה  שהכיסא ישמש אתכם בנוחות מרבית וללא תקלות,  ויאפשר לכם שילוב קלאסי בכל סטייל וסגנון.

גם לכם מגיע להנות מן הכיסא למשך שנים, ולהתאים אותו לכל המשפחה, בכל גיל ומצב ישיבה.

בהנאה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה