הכי כיף להגיע לגיל 13 ולחגוג בר מצווה בכותל 2022



הכי כיף שהילד שלכם הגיע השנה לגיל 13 והוא יכול לחגוג בר מצווה בכותל 2022. זה בגלל שהשנה היא שנה שבה יש את כל הדרכים לערוך את חגיגות בר המצווה הכי גדולות שיש. דבר ראשון, הכותל בעצמו הוא מקום מושלם לחגיגה גדולה. הדרך אל הכותל מצוינת לערוך בה תהלוכת ריקודים.

קרדיט תמונה יח"צ

הכותל עצמו בנוי כך שטקס העלייה לתורה לא רק יהיה הלכתי, מרגש, רוחני ומעניין, הטקס יהיה גם חגיגה גדולה כמו כאן בקישור. רוצים אחרי העלייה לתורה להמשיך את החגיגות בסיור שייתן ערך מוסף לאירוע, אחלה, הכותל מציע מגוון מקומות שבהם תוכלו לסייר ולעשות חגיגה גדולה. את החגיגה תשלים מסעדה שבה יש לא רק אוכל טוב אלא את כל מה שצריכים לאירוע בר מצווה. יש סאונד, תאורה, מסך למצגות וסרטונים ועוד. הכול במחיר משתלם אחד.  

מה יש עוד בחגיגה של שנת 2022

יש לנו תהלוכת ריקודים שה תוכלו לבחור את הרכב הנגנים שהכי טוב לכם. יש לנו שני מתופפים, מתופף עם כלי נשיפה ואפילו כליזמרים, שזה נגן אחד עם כלי נשיפה ונגן אחר עם כינור או אקורדיון. כל הנגנים שלנו בכל ההרכבים מגיעים עם שופרות שתקיעה בהם בכותל זה רגע מרגש מאוד. בזמן תהלוכת הריקודים יש לנו משהו שעושה הרבה מאוד פלפל, בובת חסיד. זאת אטרקציה של בובת חסיד המופעלת ע"י אדם והיא מרימה את תהלוכת הנגנים לגבהים אדירים של כיף. הבובה מקפצת, רוקדת, מעודדת אנשים לרקוד והיא דבר שכולם נהנים ממנו, גם ילדים וגם מבוגרים. אם אתם רוצים משהו רוחני, יש לנו הפרחת יונים שמסמלות את השלום, הבריאות והנחת שלכם מילדכם. אנחנו גם עורכים הפרחת בלונים, בסמוך לכותל, שבה נפתחים השמיים וזה הזמן שבו תוכלו לבקש משאלות שיתגשמו.

קרדיט תמונה יח"צ

אנחנו נדאג שהזיכרון של האירוע שלכם יהיה מושלם ומצולם

גם בבר מצווה בכותל 2022 שום דבר לא יהיה שלם בלי צילום של כל האירוע. אנחנו נדאג לצילום מלא של בר המצווה שלכם, גם סטילס וגם וידאו. אנחנו נארגן בשבילכם צוות צילום שמתמחה בצילום אירועים בכותל ויש לו את הניסיון והציוד שכל כך חשובים לצילום איכותי. אתם בטח רוצים שיצלמו את המהפך של ילדכם מילד יפה שלבוש רגיל, לחתן בר מצווה שלבוש כמו נסיך. גם בנות המין היפה בטח רוצות שיראו את המהפך שלהן. בחבילות הצילום של הצלמים שלנו יש צילומים של לפני האירוע הכוללים צילומי התארגנות לאירוע וכמובן בוק. הצלמים שלנו יישארו אתכם מהרגע הראשון של האירוע ועד אחרון האורחים.

רוצים שכל התענוג הזה יהיה לכם במחיר הכי משתלם בשוק. תתקשרו כבר עכשיו לכינור דוד ותקבלו בר מצווה בכותל 2022 ברמה הכי גבוהה שיש בשוק במחיר מתאים לכל כיס.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה