הלוואות לעסקים – להזניק את העסק קדימה



מזל טוב! בשעה טובה החלטתם לעשות את הצעד הראשון לעצמאות, ולפתוח את העסק שתמיד חלמתם עליו. כדי לא לקרוס כלכלית, עליכם להתחיל לפנות אל גורמים המעניקים הלוואות לעסקים בכדי להצליח להתאזן מבחינה כלכלית ולצאת לדרך בביטחון מלא

PIXABAY

אך אבוי! יש כל כך הרבה סוגים של הלוואות לעסקים, וכל כך הרבה אפשרויות – במה לבחור? לפני שנספר לכם איך עושים את הבחירה הטובה ביותר, נציג בפניכם כמה מסוגי ההלוואות הקיימות בשוק, ומי הם הגורמים שישמחו לתמוך בכם כשאתם פורצים קדימה עם העסק החדש שלכם.

סוגים של הלוואות לעסקים

  • האגודה הישראלית להלוואות (ללא ריבית) – זו מעניקה הלוואות לעסקים ללא ריבית, עד סכום של 90 אלף שקלים או יותר (במקרים מסוימים). על בעל העסק למצוא ערבים לקבלת ההלוואה ולעבור תהליך אישור מהאגודה. ההלוואה תינתן לעסק קטן או בינוני, ובמידה והיא מאושרת היא תהיה משתלמת במיוחד.
  • הלוואות חוץ בנקאיות – בעלי עסקים יוכלו לפנות לגופים חיצוניים שאינם בנקים. היתרון בפנייה לגורמים אלו טמון בעובדה שהם מהווים תחרות לבנקים, ובעיקר כשמדובר בלקוחות שחשבון הבנק שלהם תקין.
  • קרנות וקופות גמל – אולי לא ידעתם זאת, אך כיום ניתן לקבל הלוואות גם מקרנות וקופות הגמל! חלקן תומכות ביזמים צעירים, אחרות מאפשרות הלוואה בסכומים גדולים, אך המשותף לרובן הוא התנאים הנוחים במיוחד והריבית הנמוכה.
  • הלוואות מהבנק – למרות שרבים יספרו לכם שתהליך הגשת הבקשה להלוואה מהבנק הוא קצר מאוד, מומלץ לבחון היטב את התנאים לפני שמסכימים להם. יש לזכור שלבנקים יש אינטרס אחד והוא לקבל מכם את הכסף שלהם בחזרה במלואו, ועם ריבית. לכן, יש לפנות למספר בנקים ולהשוות בין התנאים שהוצעו לכם בכל אחד מהם.
  • אשראי לעסק – כשעסק חדש או וותיק מעוניין בהלוואה, המטרה היא לאזן את עצמו כלכלית כמה שיותר מהר. לפחות בחלק מהמקרים, גיוס אשראי יוכל להיות הבחירה הנכונה יותר עבורכם מאשר לקיחת הלוואה.

הכי חשוב, לפעול בשיקול דעת

אלו רק חלק מהאופציות העומדות בפניכם במידה ואתם זקוקים להלוואה לעסק שלכם. לפני שאתם קופצים על המציאה, כדאי לעצור ולחשוב פעמיים. יועצי הלוואות לעסקים הם הגורם המקצועי אליו מומלץ מאוד לפנות כאשר אתם מתלבטים כיצד לחצות את הצומת הזו בחייכם. עם וותק וניסיון של שנים והיכרות מעמיקה עם השוק ותנאי ההלוואות שמציע כל אחד מהגורמים אליהם תוכלו לפנות, תהיו בטוחים שבסופו של דבר תבצעו את ההחלטה הטובה והיעילה ביותר עבור העסק שלכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה