המדריך האולטימטיבי לדירוג אנרגיה לדירות קבלן - חובה החל מינואר 2023



דירוג אנרגטי הופך לגורם חשוב בכל הנוגע לדירות קבלן. זהו מדד למידת היעילות של בניין באנרגיה ויכול לעזור לזהות כמה כסף ניתן לחסוך בחשבונות האנרגיה. דירוגי אנרגיה הופכים לחובה בדירות קבלן שכן הם מספקים אינדיקציה ליעילות האנרגטית של הבניין ומסייעים לבעלים לחסוך כסף בטווח הארוך. במאמר זה, נבדוק את תהליך קבלת דירוג הבניין ליעילות אנרגטית ומה שאתה צריך לדעת לפני תחילת תהליך ההסמכה. אנו גם נראה כיצד הערכת דירוג אנרגיה יכולה לעזור לך לחסוך כסף בטווח הארוך על ידי הפחתת העלויות הכוללות שלך הקשורות לצריכת אנרגיה. דירוג האנרגיה מבוסס על מספר גורמים כגון בידוד, אטימות אוויר, מערכות חימום וקירור, שימוש במים ועוד. בניינים עם דירוגי יעילות אנרגטית גבוהים יותר אטרקטיביים יותר עבור קונים או דיירים פוטנציאליים מכיוון שהם יכולים לחסוך כסף בחשבונות החודשיים שלהם. ככזה, תעודת דירוג אנרגטית לדירת הקבלן שלכם תהפוך אותה לאטרקטיבית יותר עבור קונים או שוכרים פוטנציאליים.

קרדיט תמונה FREEPIK

הבנת התקנות החדשות לגבי דירוג אנרגיה בבנייני דירות קבלנים

בשנים האחרונות החמירו התקנות לגבי דירוג אנרגטי בבנייני דירות קבלנים. זאת על מנת להבטיח שכל המבנים ייבנו בסטנדרט יעילות אנרגטית גבוהה. לפיכך, קבלנים חייבים לקבל תעודת ביצועי אנרגיה בבניין (BER) עבור כל בניין שהם בונים. תעודת BER מעריכה את הביצועים האנרגטיים של הבניין ומספקת דירוג מדויק של היעילות האנרגטית שלו בטווח של F ועד A+. מדד זה יעזור לקבלנים להבין איך הבניינים שלהם משתווים למבנים דומים אחרים ולאפשר להם לבצע שיפורים נחוצים במידת הצורך. בעזרת מידע זה, קבלנים יכולים להבטיח שהבניינים שלהם יהיו מעודכנים בתקנות העדכניות ביותר ולספק לדייריהם סביבת מגורים נוחה.

מהם היתרונות של דירוג אנרגיה עבור בנייני דירות קבלן?

דו"ח דירוג אנרגיה עבור בנייני דירות הנעשה ע"י אדריכל יועץ לבנייה ירוקה, זוהי דרך מצוינת לחסוך כסף ולהפחית את ההשפעה הסביבתית. זה עוזר לזהות את הבתים היעילים ביותר באנרגיה, ומאפשר לקבלנים לקבל החלטות מושכלות לגבי חומרים, מערכות ומכשירים להשתמש בפרויקטים שלהם. דירוג אנרגטי יכול להוביל לחיסכון משמעותי בעלויות האנרגיה לאורך זמן. בנוסף, דירוג האנרגיה מספק גם יתרונות לבנייה ירוקה כמו שיפור באיכות האוויר והפחתת פליטת פחמן. על ידי השקעה בדיור יעיל באנרגיה, קבלנים יכולים לעזור ליצור עתיד בר קיימא יותר לכוכב הלכת שלנו.

כיצד לבצע דירוג אנרגיה עבור נכס דירת הבנייה שלך

אם אתם מחפשים לבצע מדד דירוג אנרגטי לדירה מקבלן לנכס דירת הבנייה שלכם, אז הגעתם למקום הנכון. דירוגי אנרגיה הופכים חשובים יותר ויותר מכיוון שהם מאפשרים לנו להעריך עד כמה הבניינים שלנו חסכוניים באנרגיה. הדבר חשוב במיוחד כאשר מדובר בדירות בנייה, שכן לרוב הן דורשות צריכת אנרגיה רבה בשל גודלן ומורכבותן.

פנו עכשיו ייעוץ אדריכלי לבנייה ירוקה - אוורגרין יועצים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה