המדריך המלא לבחירת טרמפולינה לתינוק



ההכנות של סביבת המגורים לקראת בואו של הבייבי אינן שלמות בלי טרמפולינה

מוצר פרקטי המותאם למצבי שכיבה-ישיבה לפי התפתחות וגדילת התינוק, אידיאלי להרגעתו וכן להשכבתו בדרך בטוחה בעת ערות או לקראת הרדמה ונמנום קל ובשלבים מאוחרים יותר - להאכלתו.
טרמפולינה לתינוק היא מוצר וותיק שעם השנים זכה לשכלולים שהוסיפו לפונקציונאליות שלו ולמראהו האסתטי בעיצובים שובי לב. ממנגנון מתקדם ועד ריפוד איכותי ונעים שניתן לכבס בכביסה.

מהם השיקולים החשובים ביותר בתהליך רכישת טרמפולינה איכותית לתינוק ומהם הלהיטים בתחום – כדי שתדעו לקנות את הטוב ביותר "הרולס רויס" של עולם הטרמפולינות? כל התשובות בכתבה שלפניכם.   

תמיכה מקסימלית ומעטפת נעימה
טרמפולינות לתינוקות נחשבות לפריט שימושי מאוד בהן התינוק יכול לבלות זמן רב מדי יום ולכן, חשוב להעניק לו את הטוב ביותר מבחינת נוחות ובטיחות.
פרמטר מרכזי הוא מצבי שכיבה משתנים כאשר בדגמים מתקדמים מדובר בגמישות שמאפשרת מגוון מצבי שכיבה וישיבה המשתנים בהתאמה להתפתחות התינוק.
כמו כן, כוונון למנח השכיבה והישיבה הטובים לו ביותר בכל סיטואציה וקונסטרוקציה המעניק תמיכה אופטימאלית לראש, לצוואר ולגב, משכיבה ועד ישיבה עצמאית.
עוד בנושא הארגונומיה של הטרמפולינה לתינוק, הרי שחשוב שיהיו זרועות מרופדות וגב המעניק תמיכה לראש וכרית תמיכה מותנית במיוחד בשלבים הראשונים ושהבד יהיה נעים, נושם, אוורירי מותאם לעורו הרגיש של התינוק.

הפיצ'רים שעושים הבדל גדול
שימו לב למידות של הטרמפולינה לתינוק שלכם על מנת לאפשר מרחב תנועה במיוחד בשלב בו התינוק מתחיל לנוע ותרצו שירגיש בנוח על אחת כמה וכמה אם בחרתם גם להאכיל את התינוק כאשר הוא בטרמפולינה.
כדאי במיוחד לוודא שהבסיס או הרגל של הטרמפולינה רחבים דיים למנוע כל סיכון של התהפכות הטרמפולינה בשל תנועת התינוק.
בדקו האם יש רתמת אבטחה שניתן לכוונן לפי גודלו של התינוק. כך גם אם קיים מצב נעילה של הטרמפולינה והאפשרות לשלוט האם הטרמפולינה תהיה במצב של רטט או תנועה, כולל פונקציות סיבוב וכיצד מתבצעות הפעולות האם בטעינת USB, סוללות וכדומה.
שימו דגש למגבלת המשקל על מנת להבין עד איזה גיל ומשקל יכולה לשרת הטרמפולינה את התינוק. למשל, טרמפולינה מגיל לידה ועד 9 ק"ג, למשל.

רכות וסגנון – טרמפולינות לתינוקות  מעוצבות מהדור החדש
עמידות הבד אף היא משחקת תפקיד חשוב היות והטרמפולינה עלולה להתלכלך במהירות מפליטות ועד ירקות מעוכים. שימו לב אם הבד נשלף וניתן לכביסה במכונה ואם אפשר לנגב עם מגבון ושהבד אכן נראה טוב ולא מתכווץ אחרי כביסה, על פי ההוראות לכביסה מותאמת.
כדאי לבדוק גם את המשקל של הטרמפולינה עצמה במיוחד אם תרצו להזיז ולנייד אותה ממקום למקום ברחבי הבית. שימו לב שהטרמפולינה עומדת בצורה יציבה על משטח יציב, הימנעו לחלוטין מהצבתה במקומות גבוהים והימנעו גם מהשארת התינוק ללא השגחה בטרמפולינה.


היום הדגמים המובילים מפנקים ונוחים ממש כמו כורסת טלוויזיה! ואפשר להוסיף צעצועים ומשחקים מוסיקליים לבידור התינוק ולפיתוח וחידוד החושים שלו כבר מגיל צעיר...
הסטייל הוא חלק בלתי נפרד ואפשר למצוא טרמפולינות ונדנדות לתינוקות מעוצבות במבחר סגנונות, פלטת צבעים עשירה ואלמנטים מעניינים.

באדיבות אתר קרינו קידס בע"מ
בטיחות ואמינות
בכל הנוגע לבטיחות של הבייבי – לא מתפשרים ולכן, יש לחפש את הדגם הפופולארי של   טרמפולינה לתינוק עם חוות דעת רבות של הורים מרוצים, כדי שתוכלו להניח את הבייבי בטרמפולינה בלב שלם ובראש שקט כאשר אתם מתארגנים או מעוניינים לקרוא לו סיפור וכדומה.
שיקולים חשובים נוספים הם בחירתו של יצרן איכותי ואמין וכן דגם בעל יציבות ועמידות ותוחלת חיים ארוכה כך שתוכלו גם להעביר אותו מבייבי לבייבי – עמידה בתקנים המחמירים ביותר.


התייחסו גם לאחריות יצרן ולחוויית הרכישה של הטרמפולינה מחנות מובילה בתחומה שמאפשרת רכישה מאובטחת.

מגה להיט – טרמפולינה ב"גובה העיניים" של ההורים
אחד האתגרים שחוו הורים בעבר בנוגע לטרמפולינה היה קשור להתכופפות או הרכינה אל התינוק. היום כבר אין בעיה כי הטרמפולינות מהדור החדש ממותגי היוקרה מגיעות עד להורים!


מוזמנים לגלות את טרמפולינה ונדנדה לתינוק BEABA הלהיט העכשווי בעל תכונות שמיצבו אותו כפריט נחשק במיוחד: הטרמפולינה לתינוק של המותג האהוב BEABA שמאפשרת לכם להיות הכי קרובים שאפשר לתינוק ולהעניק לו את הטוב ביותר!


זוהי טרמפולינה פרימיום המתאימה גם להאכלת התינוק ומאפשרת גם להאכיל את התינוק ולכוון אותה ל-14 מצבי גובה שונים ול-3 מצבי שכיבה שונים, קלה מאוד ובעלת ריפוד מפנק ומתאימה לתינוק מלידה ועד משקל של 9 ק"ג.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה