המדריך המלא לבחירת נרתיק לאקדח אישי



שאלה נפוצה שנוטה לחזור על עצמה מפעם לפעם היא איך בוחרים נרתיק לאקדח האישי בצורה הנכונה שכן, במידה וגם אתם מחזיקים באקדח אישי, הרי שגם עליכם לוודא כי אתם לוקחים בחשבון את כל הפרמטרים החשובים טרם ביצוע הבחירה הסופית.

קרדיט לתמונה Freepik

במטרה לעשות לכם קצת סדר בתוך כל הבלאגן ולוודא כי אתם אכן ניחנים בפני בחירה מוצלחת מתוך שורה רחבה של  נרתיקים פנימיים לאקדח, החלטנו לרכז עבורכם למאמר הבא את כל עקרונות המפתח שמומלץ לקחת בחשבון לפני שמחליטים על הרכישה הסופית:

  • סוג הנשיאה - אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת אתם מחפשים לבחור נרתיק לאקדח אישי, בין אם אתם מחזיקים באקדח מסוג גלוק 43 ובין אם כל אקדח אחר, יהיה סוג הנשיאה בו אתם מעוניינים. במילים אחרות - נסו לשאול את עצמכם האם אתם מעדיפים לשאת את האקדח באופן מוסלק, בתוך קייס ייעודי, נרתיק המותאם לנשיאתו הגלויה או לחילופין בצורה משולבת. במידה ותבחרו בנרתיק חגורה למשל, הרי שכל הסובבים יהיו מודעים לעובדה כי אתם נושאים עמכם אקדח, אם במידה ואתם מעוניינים לשאת את האקדח בצורה נסתרת, עומדת בפניכם האפשרות לבחור בנרתיק מוסלק פנימי. כמו כן, נכון לעידן המודרני של היום קיימות מגוון אפשרויות שונות, כך שתוכלו להיות בטוחים שתמצאו את סוג הנשיאה האידיאלי עבורכם.
  • סוג האקדח - כאשר אתם בוחנים נרתיקים פנימיים לאקדח שלכם, עליכם לוודא כי אתם לוקחים בחשבון את סוג האקדח שעומד ברשותכם. זאת בעוד כי בניגוד לדעה הציבורית הרווחת אשר נוטה לחשוב כי ישנם נרתיקים המתאימים לכל סוגי האקדחים, הרי שהמציאות משדרת בפנינו תמונה אחרת לחלוטין. למעשה, ישנם כל כך הרבה דגמים, ברמה כזו שיהיה עליכם לציין מהו סוג האקדח העומד לרשותכם במעמד הרכישה במטרה לבצע את הבחירה הנכונה והמתאימה עבורכם.

דגשים חשובים נוספים

נוסף על כל האמור, עליכם לוודא כי אתם בוחרים בנרתיק שיתאים ליד הפעילה שלכם, ובמילים אחרות - במידה ואתם יורים בידכם הימנית, חשוב לוודא כי הנרתיק אכן תואם זאת, ולהיפך. על כן, בין אם החלטתם לרכוש נרתיק חיצוני ובין אם לא, יהיה עליכם להחליט על צד הנשיאה המועדף וגן גם סוג התפס בו אתם חפצים. אלמנט נוסף שחשוב לקחת בחשבון טרם הגעתכם אל מעמד הרכישה יהיה המידה של הנרתיק שאתם מעוניינים לקנות שכן, במקרה זה יהיה עליכם לוודא כי אתם בוחרים בבחירה המתאימה ביותר לרוחב החגורה שלכם, בין אם מדובר על נרתיק המותאם לרוחב חגורה סטנדרטי ובין אם לרוחב גדול במיוחד. בשורה התחתונה, ייתכן כי בשלב הראשון מטלת הבחירה תיראה מעט מורכבת ולעיתים אף בלתי אפשרית, אך לאחר ניתוח כלל עקרונות המפתח החשובים, תוכלו לוודא כי אתם עומדים בפני בחירה נכונה ומוצלחת.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה