המדריך המלא לבחירת סכו"ם למטבח



הבית שחיכיתם לעבור אליו כל כך הרבה זמן מוכן, והמטבח עליו חלמתם מחכה רק לכם. יש לכם שיש גדול, אי מרכזי ומרוח באמצע החלל, מגוון מקומות אחסון נוחים, מוצרי חשמל חדשים שהשקעתם בהם לא מעט כסף, ובעיקר חלל כייפי לבשל ולאפות כל מה שרק תרצו

unsplush

אם כך מה השלב הבא לפני שתוכלו להכנס ולהתפרע? בחירה של מוצרים איכותיים ושימושיים לאבזור המטבח. אז לפני שאתם רצים לפשוט על חנויות כלי הבית השונות, כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא. המאמר הבא יעשה לכם סדר בבחירה של סכום איכותי תוך כדי שמירה על התקציב.

 

 

מה חשוב לקחת בחשבון בבחירה של סכום וכלי מטבח?

 

ישנו מבחר גדול מאוד של כלים ואביזרים למטבח שניתן למצוא בחנויות השונות, ובעיקר מבחר לא קטן של סטים של סכו”ם בצורות, גוונים, אורך ועיטורים משתנים. יחד עם זאת, אתם לא צריכים לרכוש את כל הכלים והאביזרים שמוצעים למכירה בשוק, ומספיק לכם 2 סטים איכותיים שיחזיקו איתכם לאורך זמן. אז איך תוכלו לבחור סכו"ם וכלים שיאבזרו את המטבח מבלי לקרוע את הכיס? הנה כמה טיפים חשובים: 

 

  • בראש ובראשונה חשוב לערוך רשימה של כל כלי המטבח שהם חובה בכל מטבח, וכלי המטבח שחשובים במיוחד למטבח שלכם. למה הכוונה? כוסות לשתיה חמה וקרה, סכו"ם, כמה גדלים של צלחות, קומקום חשמלי, מסננת, סירים, מחבתות, סכינים איכותיות ועוד, הם כולם פריטי חובה בכל בית. לאחר שתרכשו את הפריטים האלו, תוכלו להוסיף פריטים שחשובים גם לכם כמו: טוסטר קופץ או מוחץ לצלייה של לחמים וטוסטים, משקל מטבח, צנטרים למי שבענייני קינוחים, ווק, או פלנצ׳ה למי שנהנה להכין תבשילים ובשרים ועוד. במקרה הזה חשוב מאוד לבחור סט סכו”ם שמיש ויומיומי שיהיה שימושי לבני הבית.

 

  • מי מכם שאוהב לארח, יקפיד על בחירה של סטים בסגנון אחיד, ויקדיש גם סט סכו”ם נפרד לאירוח. הקפידו על סגנון אחד של כלים, ורוצו איתו לכל אורך הבחירה. אם בחרתם סגנון נקי ומודרני, הקפידו על כלים בהתאם, ואם בחרתם כלים בסגנון פרחוני עתיק, כל שאר הכלים יהיו תואמים את הסגנון. במקרה כזה תוכלו לבחור סכום קצת יותר חגיגי או מוזהב, שישתלב היטב בשולחן האירוח וישמש אתכם במקרה שתארחו מספר רב של אנשים.

 

  • בשלב הבא חשוב מאוד להגדיר מה הוא התקציב הייעודי הפרטי שלכם אותו אתם מוכנים להקצות לטובת אבזור מטבח וקניה של כלים. בחנו היטב את המחירים של המוצרים השונים, אל תמהרו ואל תעשו החלטות פזיזות. אחרי הכל סט סכו”ם איכותי יכול להחזיק איתכם גם שנים, וחשוב שתעשו את הבחירה הנכונה שתשמש אתכם כראוי.

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור בבואכם לאבזר את המטבח הוא שתמיד ניתן להשלים פריטים שונים עם הזמן. הקולקציות משתנות ומתחלפות, ויגיעו עוד פריטים שאתם אוהבים. עם העבודה במטבח ולאורך זמן תוכלו להבין למה עוד אתם זקוקים, ולרכוש בצורה מבוקרת וחכמה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה