המדריך המלא לשמירה על טבעות היוקרה שלכם



טבעות כבר מזמן הפכו לפריט אופנתי יוקרתי לכל דבר ועניין. הן משדרגות כל הופעה קיימת, ניתן למצוא אותן כמעט על כל יד, והן מהוות דרך מצוינת להכניס טאץ׳ אופנתי ייחודי. אין ספק שרכישה של טבעות עשויה להיות מעט מאתגרת, בעקבות המגוון הרחב הקיים, אבל אל תתנו לטרנדים החולפים לבלבל אתכם, הקפידו לבחור טבעת שתשתלב היטב עם הסגנון שאתם אוהבים, ותתאים למגוון רחב של פריטים.

unsplash

כך תשמרו על הטבעות שלכם בצורה הטובה ביותר

 

כאמור טבעות יוקרה, כשמם כן הם, והן מצריכות לעיתים השקעה כלכלית לא קטנה. אבל עם שמירה נכונה וטיפוח נכון של הטבעות שברשותכם, תוכלו לעשות בהן שימוש לאורך שנים, ואפילו להעביר אותן בירושה לאנשים החשובים לכם.

בראש ובראשונה, חשוב לדעת כי אחסון נכון של טבעות הוא היבט קריטי בתחזוקה לאורך זמן. אחסון טבעות בצורה זרוקה בכל מגירה, הוא חד משמעית מתכון לאסון. יהלומים רופפים, ופריטים קטנים כמ טבעות יכולים בקלות ללכת לאיבוד בין הסדקים של הריהוט, ולמעשה מדובר במתכון בטוח לשחיקה. טבעות יוקרה יכולות להיות גם חשופות לשריטות ושברים כאשר הן נזרקות ברשלנות לתוך מיכל אקראי, לא סתם טבעות אלו מגיעות בדרך כלל בקופסה או מארז קטן ומרופד. מטרת המארז הוא לענות על צרכי האחסון הבסיסיים להם התכשיט זקוק. אם התברכתם באוסף תכשיטים גדול, קופסת תכשיטים טובה ואיכותית יכולה לסייע בארגון האביזרים היקרים, ולשמור על הסדר, במקום מגוון קופסאות בודדות הפזורות בארון. קופסת תכשיטים טובה תהיה בדרך כלל מרופדות ברבד, ותכלול תאים בודדים לסוגים שונים של תכשיטים, כמו גם תא קטן ומיוחד לאחסון הטבעות.

טיפול בטבעות זהב יקרות לרוב יתבצע באופן עצמאי. חשוב לדעת להקפיד על מגע עדין וטיפול קבוע. למעשה כל מה שאתם צריכים על מנת לשמור על הטבעת שלכם נקייה מבריקה, זה מים וסבון. לשטיפה קלה ויעילה, מלאו קערה בכמה טיפות סבון עדין ומים חמים. הניחו לטבעת לשבת בתערובת הסבון למשך כעשר דקות. לאחר כעשר דקות הוציאו אותה וייבשו במטלית רכה. מדובר בכמה צעדים פשוטים שיכולים לשמור לכם על הטבעת נוצצת ומבריקה לאורך זמן.

פרט נוסף שחשוב לדעת על שמירה של טבעות לאורך זמן הוא שהגבלת החשיפה ללכלוך, שמנים וכימיקלים שונים, חיונית לשמירה על טבעות יפות ונוצצות לאורך זמן. ישנם כמה דברים שאתם יכולים לעשות על מנת לשמור על הברק של התכשיט, ולמנוע ממנו להפוך למשעמם וחסר צבע. ראשית, חשוב תמיד להימנע משימוש בחומרי ניקוי כימיים. הורידו את הטבעת כשאתם מחליטים לנקות. גם מגע עם כלור בעת טבילה בבריכת שחייה, יכול להכתים מתכות ואבני חן. שנית, לאור השמש ישנה גם השפעה על הצבעוניות והברק של אבני החן. אור שמש ישיר יכול גם להלבין ולקלף פנינים. שימוש בנרתיק תכשיטים בטוח וקומפקטי בזמן שהם אינם נמצאים בשימוש, יכול לשמור על הטבעות שלכם בוהקות ומבריקות לאורך זמן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה