המומחים של פפירוס מסבירים: כך תבחרו מתנות ממותגות לעובדים שלכם



אין ספק שחלק מלהיות עובד בארגון גדול הוא גם להיות שגריר של המותג שלו והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בעזרת מתנות ממותגות. אבל איך תבחרו את המתנות הנכונות? בכתבה הבאה, המומחים של חברת פפירוס יציגו בפניכם כמה טיפים של מקצוענים שיעזרו גם לכם לבחור את המתנה הממותגת הכי שווה.

קרדיט תמונה: פפירוס

התאימו את המתנות לגיל של העובדים שלכם

מכיוון שאתם יודעים מהו חתך הגילאים של העובדים בעסק שלכם, אתם תוכלו לבחור מתנות אשר יתאימו לגיל של העובדים שלכם. בעוד שעובדים צעירים ימהרו לאמץ טכנולוגיות חדשות ולכן אוזניות אלחוטיות או רמקולים ניידים יהיו הבחירה הנכונה, אצל עובדים מבוגרים יותר שווה לחשוב על לוחות שנה ממותגים או יומנים איכותיים.

התאימו את המתנות לסגנון החיים של העובדים שלכם

סגנון החיים של העובדים שלכם ישפיע גם הוא על המתנות שתרצו להעניק כשי לחג, לרגל יום הולדת או בכדי להעלות את המורל. בעוד שבעבור עובדים אשר גרים בעיר וחיים בסביבה אורבנית נרצה להעניק מתנות אשר מתכתבות עם הטבע, אצל עובדים אשר מתגוררים במושב נעדיף משהו אשר הם אינם פוגשים בחיי היום יום.

שימו לב לעונות השנה

עוד אחד מהדברים שיעזרו לכם לבחור מתנות שוות – טמון בהתאמת המתנות לעונות השנה. כאשר אנחנו בקיץ, ניתן לפנק את העובדים מגבות עם הלוגו של החברה שלכם, במטקות בצבעי הלוגו או אפילו במחצלת נעימה. בחורף, כולם ישמחו לקבל מטריות ממותגות או בקבוק ששומר על החום של השתייה ואתם תוכלו לזכות בפרסום ללא עלות בכל פעם שמתחיל להיות קר או כשיורד גשם.

תלמדו מהצלחות השנים הקודמות (וגם מלקחי העבר)

אם יש לכם מתנות אשר ידועות כאהובות במיוחד בקרב העובדים שלכם, אין טעם להמציא את הגלגל מחדש. כלומר במידה ויש מתנה שהעובדים אהבו, ניתן לרכוש אותה שוב בגודל אחר או בצבע אחר. הדבר נכון על צלחות לדוגמא או כלי מטבח אבל גם לעוד הרבה אפשרויות אחרות. במידה ויש מתנות שהעובדים לא התחברו אליהם, אין טעם לנסות שוב לעשות סיעור מוחות עם אנשי ה – HR בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר.

תראו מה עושים עסקים אחרים – בארץ ובעולם

זו ממש לא בושה ללמוד מהטובים ביותר ולכן שווה לראות אילו מתנות נותנים החברות הגדולות בארץ ומעבר לים. נסו לזהות דפוסים, טרנדים ומוצרים אשר הופכים להיות בחירה של המותגים המובילים ותיקחו השראה. זה לא אומר שחייבים להעתיק או שהתקציב של החברות הזרות מתאים להוצאות שלכם אך בהחלט אפשר ללמוד דבר או שניים ממעט ריגול תעשייתי – במובן הרחב של המילה.

לסיכום, בחירה של מתנה ממותגת היא לא עניין פשוט אך בהחלט משהו שניתן לצלוח. אנו מקווים שתיישמו כמה מהטיפים שבכתבה ובטוחים שהם יעזרו לכם עם המשימה. בהצלחה!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה