המירוץ לדירה ב180 יום: שלושה סיפורים שמוכיחים - השיטה באמת עובדת



רובינו רגילים לחשוב על סיפורים של משברים כלכליים כעל דברים שקורים לאנשים אחרים, סיפורים שרחוקים מאד מאיתנו מבחינה מחשבתית ודברים שקורים רק לאנשים שגורלם לא שפר עליהם ונולדו מראש אל תוך רקע כלכלי קשה ומאתגר.

קרדיט תמונה FREEPIK

האמת לא יכולה להיות רחוקה יותר מזה. נראה כי במיוחד היום - תקופה של יוקר מחייה ששובר שיאים ומשברים של רבים בעולם התעסוקה, רבים חווים קשיים כלכליים, נקלעים לחובות ולמינוסים גדולים, ולמרבה הצער אלו גם דברים שיכולים לפרק משפחות בסופו של דבר.

מתוך כך, טכניקות שונות להתמודדות פיננסית צצות להן כמו פטריות אחרי הגשם, ונראה כי מרביתן לא מציעות פתרונות אמיתיים שבאמת יכולים לעזור. לעומת זאת, המירוץ לדירה ב180 יום, שיטה שפיתח המנטור אלון גל, היא אחת כזאת שבאמת מביאה תוצאות. אנחנו יכולים לספר עליה ועל מה שעומד מאחוריה וזה בהחלט חשוב להכיר אותה כדי בנקודות של משברים כלכליים, אבל אם תשאלו אותנו, המירוץ לדירה ב180 יום זה משהו שכדאי להכיר דרך סיפורים של אישיים של אנשים שבחרו להיעזר בה ולצאת דרכה לחירות כלכלית. אנחנו רוצים להביא לכם כעת שלושה סיפורים של משפחות שבחרו להיעזר במומחים של אלון גל והדרך שעברו.

הסיפור של משפחת אטיאס - להפוך לצרכנים נבונים

"את המירוץ לדירה ב180 יום בשיטת אלון גל הכרנו ממש במקרה. אחרי שלושה ילדים והעלאה של שכר הדירה מצד בעל הדירה, ראינו איך מחודש לחודש אנחנו נעשים עניים יותר, המינוס גדל וכדי לכסות אותו אנחנו לוקחים הלוואה על הלוואה ולא רואים את האור בקצה הדרך".

"מבחינתנו - המירוץ לדירה ב180 יום גרם לנו לעשות סוויץ' בראש שספק אם היינו מגיעים אליו בלעדיו ועזר לנו לשאול את השאלה החשובה ביותר - איך אנחנו רוצים שהחיים שלנו יראו מבחינה כלכלית? מכאן התחלנו לעשות משהו שלא יצא לנו לעשות מעולם, וזה לנתח את ההוצאות שלנו. גילינו שאנחנו יוצאים למסעדות הרבה יותר ממה שאנחנו מסוגלים, שאנחנו משלמים כפול על ביטוח בריאות שאנחנו לא צריכים, שאנחנו זורקים כמעט חצי מהאוכל שאנחנו קונים בסופר, ועוד שלל תובנות הצליחו לגרום לנו סוף סוף להבין איפה אנחנו טועים. זה היה הצעד הראשון והחשוב ביותר שאפשר לנו להתחיל להחזיר את החובות ולסגור את המינוס בבנק, וזה מבחינתנו הדבר החשוב ביותר בשיטה של אלון גל".

הסיפור של משפחת גולדשטיין - להגדיל הכנסות זה צעד קריטי וחיוני

"המירוץ לדירה ב180 יום זה לא רק לצמצם הוצאות ולהפוך לצרכנים נבונים, משהו שהיה לנו די ברור למען האמת עוד לפני שבכלל הכרנו את אלון גל ואת הטכניקה. מה שלא הצלחנו להבין זה איך אפשר להכניס יותר כסף ממה שאנו מכניסים עד היום. אני נהג בחברת הובלות עם משכורת קבועה, אשתי היא מורה בבית ספר. אז איך עושים את זה? ובכן, טכניקת המירוץ לדירה ב180 יום בשיטת אלון גל אפשרה לנו לגלות כספים אבודים שהגיעו לנו דרך החזר של כספים למילואימניקים שהגיעו לי והחזרי מס שהגיעו לאשתי מהתקופה בה עבדה כעצמאית."

"זה כבר נתן לנו אוויר לנשימה, אבל ברור שזה לא מספיק. לשמחתי המומחים של אלון גל דחפו אותנו לגלות דרכים חדשות ליצירת משכורת שלישית ואשתי חזרה לתת שירותי פרילאנס בהיקף קטן יחסית, כשאני התחלתי להשקיע בנכסים דיגיטליים באינטרנט. עם הכסף הזה החזרנו את החובות וכיסינו את המינוס בשלב הראשון, מה שלקח לנו פחות או יותר שנה לעשות, ומכאן והלאה אנחנו מתחילים לחסוך ומאמינים שנוכל להשקיע את הכסף בעתיד הלא רחוק".

הסיפור של משפחת פיין - מחובות להשקעות מניבות ותשואה

"האמת היא כששמענו את השם המירוץ לדירה ב180 יום קצת נבהלנו. נכון, אנחנו מכירים את אלון גל ויודעים שהתנהלות כלכלית בריאה ומושכלת זה הלחם והחמאה שלו, אבל מי בכלל חשב על דירה במצב שהיינו בו עם מינוס בבנק של כמעט 30,000 שקל?"

"התמסרנו לשיטה, הקשבנו ליועצים של אלון גל שעזרו לנו לגזור מטרות לטווח הרחוק והצלחנו להגדיל את ההכנסות לצד צמצום משמעותי בהוצאות שלנו. כשהמינוס נסגר סוף כל סוף אחרי שנתיים מייגעות, אמרנו לעצמנו כי המירוץ לדירה ב180 יום בשיטת אלון גל עשה את שלו מבחינתנו, אבל נראה כי למומחים הייתה תכנית אחרת. הם ייעצו לנו להתחיל לשים קצת כסף בצד, ואחרי שנה וחצי היה לנו הון של 150,000 שקלים - לא הרים של כסף, אבל סכום מכובד לכל הדעות".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה