המלצה חמה וחוות דעת על מרטין בוקסדורף יועץ משכנתאות למסורבים



אני רוצה בחום גדול לרשום כאן המלצה, על מרטין בוקסדורף יועץ למסורבי משכנתא. אני מראש מדגיש כאן, כי מרטין מעולם לא ביקש ממני לכתוב לו המלצה ואני עושה את זה מרצוני החופשי בלבד

מרטין בוקסדורף

שמי יוגב מלול מראשון לציון, אני בן 42 ואישתי בת 34. אני היום עובד בחברת אינסטלציה גדולה מאוד, אישתי עובדת בבנק גדול שכולכם מכירים. אבל זה היום, הסיפור לוקח אותנו הרבה אחורה כדי להבין את העניין.

אנחנו למעשה חוזרים אחורה בערך 8 שנים כאשר היה לי עסק של מכבסות אוטומטיות בדרום תל אביב. ההתחלות הן תמיד טובות, מזל של מתחילים. אבל אחרי שנתיים התחילו הקשיים בערך, פתאום הכול התחיל להסתבך, הצ'קים התחילו לחזור, הבנק התחיל להתקשר ופתאום יש לי שיחות מהבנקאית ב8 בבוקר ממספר חסום.

עוד קצת זמן עבר והנה מכתבים מהטיפול המשפטי של הבנק, מעבירים את החוב לאיזה עורך דין שאמור לגבות את החוב. החוב שלנו, 110 אלף שקלים הגיע פתאום ל250 אלף שקל. גם הבנק השני שלנו פתאום חוסם לנו הכול וגורר אותנו להגבלה ופשיטת רגל.

הבלאגן הזה נמשך כמה שנים שהן סיוט גדול ולא נגמר. אני לא רוצה להתחיל לספר לכם סיפורים ארוכים כי זה פשוט לא הזמן והמקום. אבל בסופו של דבר אחרי כמה שנים, גם זה נגמר ואני מקבל הפטר מכל הדברים.

אז יאלה חיים חדשים ומשכנתא:

בזמן שאני מקבל הפטר אני כבר עובד בתור שכיר, כאשר אני מקבל הפטר- אני כבר שכיר 4 וחצי שנים במקום העבודה שלי. אישתי כבר הרבה זמן שכירה. אנחנו מבינים שהדברים לוקחים זמן ולא ממהרים בכלל. אנחנו יודעים שהייתה עבירה גדולה והכול צריך לנוע לאט לאט.

לאט לאט זה בסדר גמור, אבל פתאום ההורים שלי באים אלי ואומרים, נפתחה הזדמנות ואנחנו רוצים לתת לך 300 אלף לקניית דירה. עכשיו תבינו את הקטע, גם אחותי עוד מעט רוצה לקנות דירה, כך שאני צריך להקדים אותה ולקנות דירה משלי, אחרת 300 אלף זה הרבה כסף שלך תדע מאיפה תביא.

מתחיל לחץ אדיר להשיג משכנתא ולקנות דירה לפני שהכסף ייעלם. אבל מי יתן משכנתא עכשיו. בודק עם הבנק שלי, איפה אין מצב בכלל. כאן אני מבין שאני צריך התערבות מקצועית. מתחיל לחפש בגוגל מסורבי משכנתא.

בודק ברשת, מבקש המלצות, מגיע למרטין איך שהוא. המליצו כאן ושם, כנראה שזה בסדר. עושים פגישה, אני מתאהב בו. יאללה יוצאים לדרך. תראו בנקודה הזו, הלחץ הוא כבר בשיא, אנחנו מתקשרים למרטין פעמיים ביום, לחץ לחץ לחץ.

האמת, הוא לא נלחץ בכלל. אפילו אדיש. תאמינו או לא, שבוע של לחץ- אנחנו מקבלים אישור למשכנתא וטסים לקנות בית. הקנייה המהירה בהיסטוריה.. חחחח. בקיצור, ממליץ בחום ענק על מרטין. הוא פשוט מלך.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה